Honlapjuk szerint 13 évnyi zenélés után a mai nappal a The White Stripes hivatalos formájában megszűnt létezni. Meg és Jack White (akik a hiedelemmel ellentétben nem testvérek, hanem ex-házastársak) többé nem adnak ki közösen új szerzeményeket és nem lépnek fel élőben, ugyanakkor eddig nem publikált zenékkel, felvételekkel Jack White kiadója jelentkezhet a jövőben.
A hír szomorú, de kevés embert érhet váratlanul, hisz a duó 2007 óta nem lépett fel élőben és nem is adott ki új dalokat tartalmazó albumot - akkori turnéjukat a Meg egészségi állapotának leromlása miatt mondták le.
A zenei élet egy könnyen beazonosítható, minimalista és tehetséges punk/rock/blues-zenekarral lett szegényebb. Trivia: Neked melyik a kedvenc TWS-dalod (már ha van ilyen)?
Eme pletyka már korábban is felmerült - talán egy olyan kijelentés alapján, amit Nolan tett arról, hogy milyen jó volt együtt Gordon-Levitt-tel az Inceptionben és hogy bármikor szívesen dolgozna vele újra -, ám a Deadline jelentése szerint az egykori gyerekszínész (többek között ő volt Demi Moore fiackája a The Juror című egyáltalán nem remek thrillerben) valószínűleg feltűnik majd a THE DARK KNIGHT RISES-ben. Hogy milyen szerepben, azt senki sem tudja, de mindenkinek vannak ötletei. Ő lesz...
Joker utódja a néhai Heath Ledger után - ugyan a két színész nagy mértékben hasonlít egymásra, de ez az ötlet nem túl esélyes, ugyanis Nolan többször is kijelentette, hogy Joker nem tűnik fel a harmadik részben, leginkább Ledger emléke miatt.
Hugo Strange - Gordon-Levitt ugyan játszott már őrült tudóst (de tényleg: a G.I. Joe-ban), de szerintem túl fiatal erre a szerepre.
Riddler/Edward Nygma - ez az ötlet nem tűnik olyan elszabottnak, egy agyas machinátor kifejezetten jól illeszkedne Nolan univerzumába, a filmnek viszont már van két gonosztevője (na jó, másfél).
Robin - ugyan Christian Bale hangosan anyázott eme név hallatán, de én nem tartom elképzelhetetlennek, hogy Nolan bedobja a sidekicket a levesbe. Miért ne?
Hollywood nem adja fel. Ugyan Kinget filmre adaptálni legalább annyira halva született ötlet (hol minőségileg, hol anyagilag, hol mindkét aspektusban), mint bármilyen videojátékot, az Álomgyár újra meg újra bepróbálkozik a horror irodalom nagymesterével.
Kinggel utoljára 2007-ben találkozhattunk a moziban (mármint külföldön): a The Mist ugyan tökös mozi lett, de a mozikban nem sok vizet zavart; ugyanakkor legalább nézhető volt, nem úgy mint a Secret Window, a Dreamcathcer vagy a Hearts in Atlantis - hogy csak az elmúlt tíz év mozit is megjárt King-adaptációit említsem.
Mindez, úgy tűnik, nem akadályozza meg a CBS-t és a Warnert abban, hogy megpróbálja mozifilmmé dolgozni King egyik legjobban szeretett művét, a monumentális hosszúság, poszt-apokaliptikus világban játszódó The Standet, melyben az emberiség nagyjával egy halálos vírus végzett, a túlélők pedig egy antikrisztus-jellegű figurával kénytelenek megmérkőzni. A könyvből már készült egy négyrészes minisorozat, amely rendelkezik a korabeli minisorozatok összes rákfenéjével (kis költségvetés, néhány főbb szerepet leszámítva vacak színészek, faforgács ízű párbeszédek, stb.), ettől függetlenül egész tűrhető.
Na most, én szívesen viszontlátnám a The Standet, de vagy egy többrészes franchise vagy egy mai színvonalon elkészített minisorozat keretében.
Vajh a Solomon Kane után ez a James Purefoy főszereplésével készült kardozós/hentelős darab is a mozikat elkerülő gyors feledés áldozata lesz? Ugyan Paul Giamatti minden decibelét beveti a Magna Charta miatt bepöccent Földnélküli János király szerepében és állítólag a film véres lesz, mint állat, de ha egy trailerben kiemelik Kate Mara nevét, akkor az nem sok jót sejtet, főleg egy olyan zsánerben, melybe mostanság Ridley Scottnak is beletörött a foga.
Ugyan az utolsó-előtti részre sokan úgy tekintenek, mint egy 150 perces trailerre (én bírtam), ennek ellenére világszerte közel 1 milliárdnyi dollárt hagytak ott a mozipénztáraknál, hogy megnézhessék Harry Potter nagy utazásának első felvonását, és minden bizonnyal áprilisban is rohannak majd, hogy begyűjtsék a 15-én megjelenő fapados DVD-t vagy a mindenféle jóval ellátott BD-t (az extrák között Maximum Movie Mode, kisfilmek, kimaradt jelenetek és a film DVD-változata a gyerkőcöknek).
Azt viszont erősen kétlem, hogy a minden idők legfölöslegesebb díszdoboza címének megelőlegezett birtokosaként az első hét mozifilmet, azaz a nyáron bemutatandó utolsó részt még nem tartalmazó hétlemezes DVD- vagy kilenclemezes BD-gyűjteményre is olyan sokan rávetnék magukat, mikor idén karácsonykor biztosan befut egy megagigadíszdoboz az összes epizóddal. Mondjuk a HC HP-fanok mindent felszívnak és ha ámerikánius földön van legalább 10.000 belőlük, akkor sima ügy...
A magyar megjelenés időpontjára már rákérdeztem - jelzem, ha jön válasz. Borítóképek az "elolvasom" után.
Nincs meglepetés: a három premier közül A DILEMMA érdekelte legjobban a honi nézőket az elmúlt hétvégén, s könnyen meg is szerezte a vezetést a UIP első idei bemutatója. A ProVideo jó szívvel is csak közepes iramban szállt be a játékba a BOSZORKÁNYVADÁSZAT-tal, míg a ROHANÁS a hetedik helyen kullogott be.
Zack Snyder nem viccelt, mikor azzal hessegette el a Jon Hammről szóló pletykákat, hogy egy kvázi nóném színészt szeretnének az Acélember szerepére: Henry Cavill neve valószínűleg csak azoknak mond valamit, akik nyomon követik a The Tudors című, magas hőmérsékleten párolgó sorozatot. Márpedig a Warner bejelentése szerint az Angliában nevelkedett színészifjú ölti magára Superman szerepét a 2012. karácsonyán érkező MAN OF STEEL-ben (munkacím), melyet Zack Snyder rendez, a forgatókönyvét pedig David Goyer és Christopher Nolan dédelgeti majd. Isten ments, hogy látatlanban minősítsem az ifjú britont, de azért én szívesen láttam volna újra Brandon Routhot... vagy elsőként Jon Hammet is, ha már itt tartunk.
Banksy mindenkit lóvá tett. Pofátlanul szellemes és szemérmetlenül profán utcai alkotásaival, melyek egyszerre szenzációhajhászok és polgárpukkasztók, már nem egyszer koppintott a közös öntudat (önérzetesség?) orrára - míg aztán a fagyi egyszer csak visszanyalt. A hatalomra és pénzre épülő társadalmat kritizáló művész munkáit ugyanez a világ magához ölelte - üzenetének társadalomformáló ereje (hatalma), puszta létének pedig monetáris értéke lett. Hisztis kirohanások, hangos elvonulás és más művészi alűrök helyett Banksy inkább forgatott egy nagyon ügyes "dokumentumfilmet" a művészet kiárusításáról.
Folytatódik a 2011-es évad hanyatlása. A két debütáló produkció nem is tett kísérletet arra, hogy változtasson a dolgok menetén, de A RÍTUS című thriller azért megszerezte a vezetést, míg a THE MECHANIC Jason Statham szokásos számait szállította.
Kerma:
Rengeteg kritika van itt, ez totál sok munka! Gratulálunk! Egy jó film tele van jobbnál jobb képek... (2024.05.13. 14:52)hazai bemutatónaptár 2019
Kerma:
Nem gondoltam volna, hogy filmekről ilyen sokat és ennyi érdekeset lehet írni! Köszönjük a cikket!... (2023.07.03. 10:46)usa box office: új élmény
Beszélt