aeon flux

ready for the action now, danger boy?

megvan az új superman Zalaba_Ferenc
2011. január 31. 00:44:07

Kategória: 13 komment

Zack Snyder nem viccelt, mikor azzal hessegette el a Jon Hammről szóló pletykákat, hogy egy kvázi nóném színészt szeretnének az Acélember szerepére: Henry Cavill neve valószínűleg csak azoknak mond valamit, akik nyomon követik a The Tudors című, magas hőmérsékleten párolgó sorozatot. Márpedig a Warner bejelentése szerint az Angliában nevelkedett színészifjú ölti magára Superman szerepét a 2012. karácsonyán érkező MAN OF STEEL-ben (munkacím), melyet Zack Snyder rendez, a forgatókönyvét pedig David Goyer és Christopher Nolan dédelgeti majd. Isten ments, hogy látatlanban minősítsem az ifjú britont, de azért én szívesen láttam volna újra Brandon Routhot... vagy elsőként Jon Hammet is, ha már itt tartunk.

Tablókép

Címkék

superman zack snyder casting christopher nolan superhero dc comics

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr74539249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hesztia 2011.01.31. 00:48:11

Én csak annyit tudok ehhez hozzátenni, hogy yeahhh!:-)

Hesztia 2011.01.31. 00:48:54

De ez csak amolyan lányos megnyilvánulás volt.:)

Nostro · http://tokeletrash.blogspot.com 2011.01.31. 01:02:00

Ezen a blogon is többször hangot adtam annak, hogy a "Superman Returns" számomra miért nagyszerű film, és hogy miért volt remek választás Brandon Routh. Így most csak annyit írok, hogy: sajnálom. Mert bár bizonyára nagyon ott lesz az új film látvány tekintetében, de Zack Snyder eddig munkái alapján veszteségekkel is számolnunk kell. Szerintem nem túl erős figurákat mutatott eddig.

Ismeretlen_1589 2011.01.31. 01:58:40

Hogy-hogy nem túl sok erős figurákat? Ezt nem értem.

Ismeretlen_1589 2011.01.31. 02:02:10

ps. Az Imdb szerint csak a 300-at írta (meg a Tales of the Black Freightert), a többit nem a saját forgatókönyvéből rendezte. A 300-ban nem voltak erős figurák? (NO PUN INTENDED!)

Süti 2011.01.31. 07:17:09

zack eddig egy jó filmet forgatott, reméljük ez lesz a második.

Ismeretlen_1068 2011.01.31. 07:33:15

Cavill állítólag a következő színészeket ütötte ki a nyeregből: * Matthew Goode (Ozymandias in Snyder’s Watchmen) * Matthew Bomer (White Collar, Chuck, Tru Calling) * Armie Hammer (The Social Network, Reaper, Gossip Girl) * Joe Manganiello (True Blood, One Tree Hill, Spider-Man 3) * Colin O’Donaghue (The Rite)

kchris · http://www.google.com/profiles/bajzat1982# 2011.01.31. 07:36:41

Brandon Routh jó választás volt Superman szerepére! Kevin Spacey jó Lex Luthor volt. A látvány rendben volt. A gond a túlzott romantikában és a giccsességben volt. Kate Bosworth meg nagyon halovány Lois Lane volt. Nem értem hogy Bryan Singer hogy cseszhette el hisz letette az X-MEN első 2 epizódját az asztalra!

Ismeretlen_1068 2011.01.31. 07:40:59

Bár én szeretem a Superman Returnst, aláírom, hogy a film tempója helyenként csigalassúságú volt és ahhoz képest, hogy a földkerekség legnagyobb hőséről regélt, inkább volt elégia, mint óda.

batboy 2011.01.31. 10:12:53

Brandon Routh-tal mindenki elégedett volt, még az is aki nem bírta a filmet. nem tudom miért kell lecserélni hisz Hugh Jackman is maradhatott, hiába volt főgagyi a Wolverine.

Jester 2011.01.31. 16:14:03

Ti miről beszéltek? Ja, tényleg, ott van egy fickó is a kép közepén! :)

buckhurst 2011.01.31. 16:57:52

legyen ellenvélemény is: szerintem brandon routh borzalmas superman volt, az egész filmben megilletődötten pislogott, mint aki először áll kamera előtt. kénytelen voltam spaceynek szurkolni.

Ismeretlen_9654 2011.01.31. 17:17:17

szerintem spacey borzalmas volt abban a filmben. ha van idegesítő színész, akit nem tudok tolerálni, akkor az ő (tudom, szerintem egyedül vagyok a véleményemmel). visszatérve a témához: szerintem nem a színészeken fog megbukni ez a film, hanem snyderen. volt már pár nagyon nagy lehetősége, de nem igazán élt egyikkel sem (na jó ez így nem igaz, de azért nem az a nagy "visionary" alkotó).

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása