aeon flux

ready for the action now, danger boy?

joseph gordon-levitt az új batman filmben? Zalaba_Ferenc
2011. február 02. 16:54:10

Kategória: 31 komment

Eme pletyka már korábban is felmerült - talán egy olyan kijelentés alapján, amit Nolan tett arról, hogy milyen jó volt együtt Gordon-Levitt-tel az Inceptionben és hogy bármikor szívesen dolgozna vele újra -, ám a Deadline jelentése szerint az egykori gyerekszínész (többek között ő volt Demi Moore fiackája a The Juror című egyáltalán nem remek thrillerben) valószínűleg feltűnik majd a THE DARK KNIGHT RISES-ben. Hogy milyen szerepben, azt senki sem tudja, de mindenkinek vannak ötletei. Ő lesz...

  • Joker utódja a néhai Heath Ledger után - ugyan a két színész nagy mértékben hasonlít egymásra, de ez az ötlet nem túl esélyes, ugyanis Nolan többször is kijelentette, hogy Joker nem tűnik fel a harmadik részben, leginkább Ledger emléke miatt.
  • Hugo Strange - Gordon-Levitt ugyan játszott már őrült tudóst (de tényleg: a G.I. Joe-ban), de szerintem túl fiatal erre a szerepre.
  • Riddler/Edward Nygma - ez az ötlet nem tűnik olyan elszabottnak, egy agyas machinátor kifejezetten jól illeszkedne Nolan univerzumába, a filmnek viszont már van két gonosztevője (na jó, másfél).
  • Robin - ugyan Christian Bale hangosan anyázott eme név hallatán, de én nem tartom elképzelhetetlennek, hogy Nolan bedobja a sidekicket a levesbe. Miért ne?

Ti mit tippelnétek?

Címkék

batman the dark knight christian bale casting christopher nolan pletykarovat joseph gordon levitt

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr104539258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Montana · http://www.fullcovers.eu 2011.02.02. 17:00:05

Cool ez a poszter... hol lehet ilyeneket találni? :D

Ismeretlen_169693 2011.02.02. 17:00:10

Én az ötödikre tippelnék, mert ezek az opciók szerintem kizártak egytől-egyig. Ha benne is lesz a filmben, szerintem a rendőrség oldalát erősíti, talán őt küldik rá a sötét lovagra például.

Ismeretlen_1068 2011.02.02. 17:07:37

1: Ügyesen kell feltúrni a netet. :)

duwy 2011.02.02. 17:08:47

Ezek közül Riddler a legreálisabb, minden bizonnyal remekelne is a szerepben, viszont félek, hogy még egy gonosz behozásával már nem lenne idő rendesen kibontani a szálakat és kapkodóssá válna az egész.

Ismeretlen_1068 2011.02.02. 17:10:00

Mondjuk, ha valaki megengedhet magának egy három órás filmet Batmanről, az Christopher Nolan.

duwy 2011.02.02. 17:15:27

5: Igen, az lenne a legjobb. Amúgy szerintem is valami nyomozó vagy egyéb másodhegedűs karakter lesz.

Ismeretlen_151352 2011.02.02. 17:20:47

Szerintem ezek közül egyik sem. Jokert nem hinném, hogy visszahoznák; a Riddlerről Nolan még októberben megmondta, hogy nem lesz benne; Robin meg erősen "jajnemár" kategória, igaza van Bale-nek...:) Dealer és duwy mellett vagyok, szerintem is valami rendőr/detektív féle karakter lesz, még egy főszereplő már túl sok lenne. Persze jó lenne egy három órás film, de nem tartom valószínűnek.

Fred Fredburger 2011.02.02. 18:00:24

Vagy ne adj Isten, akár még egyfajta utód is lehet belőle... Mármint ugye úgy hírlik, hogy ez a film egy trilógia záródarabja lesz, Nolan is meg Bale is dobbant ezután, és lehet, hogy JGL karaktere valahogy rájön, hogy Batman kicsoda, és ha Nolan tényleg eltenné láb aló a film végén a BaleBatmant, akkor a kisbarátunk húzná magára a bőrgúnyát, mintegy nyitva hagyott zárásként. Aztán hogy a Warner utána vele folytatná-e, vagy valahogy máshogy, az már más tészta. Egyébként volt ilyen animációs sorozat, ahol a megöregedett Bruce segített egy fiatal Batmannek, szóval végülis nem >>akkora

Ronin 2011.02.02. 18:11:37

Joker-t kéne helyettesítenie, de lássuk be, ahány rossz emléket okozott Heath halála, teljesen jogos, hogy Nolan nem fog vesződni a karakterrel, ez így van jól. Ugyanakkor expressis verbis kimondta, hogy se Riddler, se Robin, és Nolan-t a munkái alapján én nem ismerem olyan fejetlennek, hogy a kis vörösbegyet bezavarja a málnásba. Én arra tippelnék, hogy egy ambiciózus zsaru lesz Gordon testületéből, és módfelett örülnék, ha egy patkány lenne az illető. Szóval az lenne ő, ami Hauer volt a Begins-ben vagy Hall a TDK-ban. Ez csak a csigázáshoz szükséges star power már szerintem.

Ismeretlen_122737 2011.02.02. 18:17:35

Szerintem vagy Riddler, vagy egy zsaru.

Ismeretlen_1589 2011.02.02. 19:48:44

Aki szerint Robin karaktere nem illik egy dark Batmanbe, az nem olvasta a Dark Knight Returnst. Abban nemcsak hogy van Robin, de ráadásul lány is (és igen, a rikító piros-sárga jelmezben nyomul).

Ismeretlen_1589 2011.02.02. 19:51:50

Ja, megtaláltam az IMDb-n. Ő volt Tommy Solomon az Űrbalekokban! :D http://www.youtube.com/watch?v=OSzDsh6Ijao Már ott is a legidősebb karakter volt – a szerepe szerint.

Ismeretlen_122737 2011.02.02. 21:02:47

11: nem arról van szó, hogy nem illik bele, ne magyarázzátok félre. Arról van szó, hogy Nolan már a Batman Beginsnél elmondta, hogy AZÉRT nem akarja Robint a filmekbe, mert Bruce Wayne még túl fiatal, és amikor ezek a filmek játszódnak, Dick Greyson valahol a bölcsödében matchboxozik éppen.

Ismeretlen_178753 2011.02.02. 21:25:27

Nolan helyében, már azért is Robint választanám, mert Bale irtózik az ötlettől. Azt meg nem mondta Nolan, hogy a Rises a TDK után fog játszódni úgy mint a Begins után a TDK. Mi van ha ugrik az időben 15 évet? Robin már mindjárt nem matchboxozik, Brucie él mint hal a vízben a Selina Kyle-al az oldalán, majd az egyre növekvő bűnözés miatt társat talál. A Rises a film címében gondolom, valamit csak nyomatékosítani fog és nem poénból tették a TDK után. Sőt magának a TDK szónak a meghagyása is nem véletlen. A filmben eltelt pár hónap alatt nem fog tudni a közvélemény megbocsájtani Batmannak, ahhoz több idő kell, ezért adja magát a 1,5 évtizednyi ugrás...Levittnek meg van egy gyerek feje. Meg hát csodálatképpen a korábbi széria oltárán, ahol szintén a harmadik részben tűnt fel Robin, ide is be kellene tenni! :)

Ismeretlen_122737 2011.02.02. 21:31:06

14: hmmm, mondjuk arra szerintem még senki sem gondolt, hogy jóval többet ugranánk az időben. Hozzáteszem, ezt nehezen tudom elképzelni, de mindenképp fejben tartom ezt a lehetőséget a továbbiakban:-D

SoZi 2011.02.02. 22:54:14

Nekem a TDK végén a felügyelő szöszi kisfiáról egyből beugrott a Robin-szál. Ahogy Batman után néz, és mintha vmi kétértelmű mondat is lenne ott. Nézzétek újra a végét ebből a szemszögből. Hiába mondta Nolan, szerintem simán nyitva hagyta a lehetőséget egy Robinnak, nem feltétlen azért, hogy ki is használja. Csak egy amolyan mentőövként. Simán el tudom képzelni, hogy egy író-rendező több olyan pontot is tesz a sztoriba, ahonnan később továbbmehet.

Ismeretlen_1068 2011.02.02. 23:38:37

Felmerült még egy olyan pletyka is, hogy Robin Williams is játszjat majd a filmben (na, ő Hugo Strange-ként), de szerintem ez is csak onnan ered, hogy Robin Williams fennhangon hirdeti, hogy jaj, de szeretne ismét Nolannal dolgozni.

Ismeretlen_1068 2011.02.02. 23:42:20

14: A Rises szerintem arra utal, hogy a második részén elég mélyre süllyed a bőregér nívója, ahonnan újra fel kell emelkednie, ugye.

Ismeretlen_139112 2011.02.03. 01:12:55

Robint NEEEEEEEEE Se buddy movie nem kell, se a homoerotikus front megnyitása, se tizenéves kislány. (a Dark Knight Returns szerintem egy borzasztóan vegyes mű, zseniális és nevetséges elemek sajátos keveréke) Amúgy meg jajj de nagyon sokat kell még erre várni, francba... De azon kevés filmek egyike, ahol szinte biztosra vehetjük hogy nem lesz csalódás ;) (Másik amiről szintén mostanában volt végre egy hangyányi newz és borzasztóan várós, az Andrew Stantontól a John Carter of Mars...) 18 - A "rises" rengetegféleképpen értelmezhető. Csak egy nagyon szélsőséges példa: valaki ugye megpendítette az új Batman témát, namost a "rise" egyik jelentése a feltámadás. Nem azt mondom, hogy Wayne halálára számítok, de a cím akár erre is vonatkozhatna...

Ismeretlen_1589 2011.02.03. 09:06:19

19. Ha neked ez a két lehetőség ugrik be egy mentor-tanítvány kapcsolatról, akkor gratulálok. Alapértelmezésben ugyebár coming of age sztori lenne Robiné, ami szerintem teljesen jól illeszkedne az eddigi két filmhez.

clive 2011.02.03. 10:21:59

Finoman szólva se vagyok oda a Nolan-féle Batman filmekért, de Robin Williams gonoszként való szereplése nálam feldobná:) Szóval remélem tényleg beveszi.

Ismeretlen_139112 2011.02.03. 11:58:04

20: Mindegy hogy nekem mi ugrik be, amit szinte 100% gyakorisággal elő szoktak venni a karakter kapcsán azok sajnos ilyesmik. Robin egy felesleges karakter, az egész Batman figurát aláássa az, ha nem magányos, meg itt nem mások felnőtté válásával kellene foglalkozni egyébként sem.

Ismeretlen_1589 2011.02.03. 16:54:10

22. Szerintem a mester-tanítvány kapcsolatok ábrázolásnál a mester-tanítvány kapcsolat szokott előtérbe kerülni, nem a cimbizés. Alfred és Robin már kezdetektől fogva szerepelt a Batman képregényekben. Ráadásul a Batman-család is integráns része a Batman-mitológiának, nélkülük nem is igazán lehet értelmezni fontos történetszálakat. Az, hogy Batman magányos hős, azt magadban alakítottad ki mindenféle hatásoknak (egyes filmek, rajzfilmek, képregények) köszönhetően, de ez egyáltalán nem elengedhetetlen része se a Batman-mítosznak, se ahhoz nincs köze, hogy milyen hangulatú lesz a film. (Ha annyira szereted a magány témáját, akkor pl. csodásan el lehet mesélni, hogy mennyire magányosnak érzi magát Batman a sok barát és szövetséges ellenére, vagy hogy hogyan hagyják magára őt a többiek egy kritikus pillanatban. Megjegyzem, már így is elég sok szövetségese volt Bruce-nak az előző részekben: ott volt Alfred, Gordon, Rachel, Lucius Fox.) Persze egy mozifilm elkészítésekor nyilván olcsóbb minél kevesebb fontos szereplőt felvonultatni, de a Beginsben és a Dark Knightban is rengeteg nagy fontosságú szereplő volt. Ha mondjuk a Risesban kevesebb maffiavezér, meg romantic interest lesz, akkor lenne hely Robinnak, Batgirlnek stb.-nek. És a rendező-szerző alkotópáros lenne a garancia arra, hogy lehet ezt igényesen is csinálni, nemcsak úgy, ahogyan a Batman és Robinban.

Ismeretlen_139112 2011.02.03. 22:15:44

Van a vidám, családos, atommód camp Batman, aminek a hatvanas években gyártott tévésorozat az egyik legismertebb megjelenése. Részemről utálom. Meg van a kissé pszichopata figura, akit sokszor csak egy hajszál választ el az ellenfeleitől, na az jobban érdekel, viszont nem is fér össze Robinokkal, Batgirlökkel meg Batkutyákkal. Ha neked az első tetszik, azzal semmi bajom, de ne akarjuk már Nolan második féle Batman-világába beleerőszakolni...

Ismeretlen_122737 2011.02.03. 23:28:28

24: nem biztos, hogy a Nolan-féle Batman az általad említett két kategória valamelyikébe tartozna, mert nyilván nem az első kategória, de szerintem a második sem. Nolan Batmane egy tragikus hős abból a szempontból, hogy teljesen normális ember, tudja, mit csinál, tudja, hogy mit miért csinál, tisztában van mindennel (talán csak Rachel iránt volt túl elfogult, és ezzel kapcsolatban tévedett hatalmasat a TDK-ban); és muszáj magára vállalni a rosszfiú szerepét, így üldözötté válnia. De semmiképp sem mondanám, hogy hajszál választja el az ellenfeleitől, meg hogy akár egy picit is pszichopata. Szerintem a Nolan-féle Batman teljesen normális, józan, és nagyon-nagyon sok választja el az ellenfeleitől. Akármit is akart neki bemagyarázni Joker:-)

Ismeretlen_1589 2011.02.04. 07:04:35

24. Hát ez itt a baj, hogy te csak a 60-as évek tévésorozatát, meg a 80-as évek óta készült mozifilmeket hozod fel példaként, úgyhogy csak a két végletet ismered. Képregényben simán előfordult, hogy a dark, hangulatos Batman-sorozatban szerepelt Robin. Vagy szerinted az a happy, campy változat szüleménye, hogy az egyik Robin meghalt? Vagy hogy a másikból a Batman pszichopata ellensége lett? Az, hogy nem tudod elképzelni a Batman-családot egy grim, gritty, darkos, pszicho Batmanben, az csak az bizonyítja, hogy nem elég jó a fantáziád ÉS nem találkoztál vele. Pedig létezik. A mainstream Batman képregényből nem tudod kiírtani a számtalan szövetséges karaktert, miközben a szerzők már rég nem azt a cheesy, kiskutyás Batmant írják, amit régen nyomattak. Szóval légyszíves, azt, hogy szerintem "Batmannek lehetnek szövetségesei" ne mosd össze azzal, hogy szerinted nekem tetszett a cápával harcoló Batman! Mert akkor én meg gondolhatnám rólad azt, hogy annyira homofób vagy, hogy véletlenül sem akarod, hogy két férfi főszereplő legyen, mert még buzulni fognak. Ne állítsunk már végleteket egymásról! Egyébként onnantól, hogy Batman elvitte Rachelt a barlangjába, Gordon pedig vezette a Batmobilt, nem olyan nagy ugrás, hogy egy fiatal menjen el a barlangjába és vezesse a Batmobilt. Amúgy, ha egy forgatókönyvíró nem tud úgy csinálni hangulatos Batmant azért, mert szerepel Robin, az alkalmatlan a munkájára. Ezért kapják a pénzüket, hogy ilyen feladatokat teljesítsenek.

creech 2011.02.04. 18:09:53

Üdv :) A Robint körülvevő vitához hozzászólva, szerintem egy kis "ugrással" használhatnák rögtön Nightwing karakterét. Bár őt nem ismerem annyira, de komolyabb, felnőttebb karakternek tűnik és így jobban is illeszkedne a Nolen féle Batman-be. Például lehetne ő is egy magányos igazságosztó aki a saját harcát vívja , Batman pedig kütyükkel, támogatással segíti őt. Bár jó lenne egy három órás Batman filmet nézni, de nem valószínű , hogy Nolan két (másfél?) főgonsz mellett még egy plussz karakter bemutatásával bajlódna. (Pláne úgy, hogy le akarja zárni a sorozatot :( )

Ismeretlen_139112 2011.02.04. 21:40:22

Olvastam a meghalós Robinos sorozatot és az is gyenge volt... SZVSZ. Nekem mondjuk úgy általában a tököm tele van mindig az összes szuperhőshalmozásból meg crossoverezésből. A Dark Knight Returnsnél is Robinnál rezegni kezdett a léc, Supermannél meg dezintegrálta magát... a folytatást meg már végig se olvastam amikor láttam hogy gyülekeznek benne a vásári majmok... :) Nemtom, nekem kb. Batman a határeset, hogy meddig bírok komolyan venni vagy tolerálni ilyen szuperhősös témára épülő értelmes filmet. Minden, ami ezen túl van, az maximum látványos vagy akciós rágógumi kategória, és Robin is ezen a határon lökné át Nolan filmjeit. Egyébként a mobiltelefonos-szonáros izénél is már nagyon úgy voltam vele, hogy sok lesz ez, általában nem is jut szerencsére eszembe, amikor a Dark Knightra gondolok...

Ronin 2011.02.05. 11:21:02

Motoszkál bennem, hogy a The Dark Knight Returns cím kétértelmű, vagy ahogy "divatosan" mondani szokás: double entendre. Jelentheti azt, hogy nem Batman, hanem a gyilkos imázsú igazságosztó-én, a sötétség kerekedik felül, ahogy azt is, hogy Gotham sepregetője felmagasztosul és elfogadják akként, ami. Meg ugye mi is volt az első rész lózungja: "Bruce, miért is zuhanunk? Hogy megtanuljunk talpra állni." Nolan szerintem happy endre szavaz majd, de csak módjával tegye. Anne Hathaway-t viszont még mindig túlságosan kislányosnak érzem a kurvás Macskanő szerepre, ide Mila Kunis kívánkozott volna - nézzétek csak meg a Black Swan-ban. A fekete harisnyakötője is babonázó ott. És mivel az új rész vélhetően erősen kötődhet a Knightfall-történetfolyamhoz (1994), Joe Gordon-Levitt neve mellé én még feldobnám Jean-Paul Valley-t a.k.a. Azrael-t.

Ismeretlen_1068 2011.02.06. 21:07:35

Robin-pletyka csak nektek, csak most: http://www.slashfilm.com/rumor-robin-the-dark-knight-rises/#more-97308

Ismeretlen_1589 2011.02.10. 11:25:14

28. Kíváncsi vagyok, hogy észrevetted-e, mennyi szuperhős karakter szerepelt az eddigi Nolan Batman-filmekben (Zsaz, Mr. Reese stb.). Másfelől: az mitől jó, hogy egy szuperhős filmben nem szuperhősök, hanem egy kaptafára gyártott, összetévesztésig hasonló klónozott maffiózok szerepelnek? Azt hittem, csak a Beginsben lesznek, erre a TDK-ban is hemzsegtek. Ha a Risesban is tucatnyi maffiafőnök lesz a klasszikus Batman-ellenfelek elől elfoglalva a helyet, az már nagyon unalmas lesz. Egyébként nekem ezek a kétdimenziós maffiafőnökök sokkal hiteltelenebb karakternek tűnnek, mint a filmhez kidolgozott, fazonigazított szupergonoszok.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása