aeon flux

ready for the action now, danger boy?

james bond hangja távozott Zalaba_Ferenc
2011. január 31. 11:02:49

Kategória: 6 komment

5 Oscar-díj birtokosa, 12 Bond-film zeneszerzője, John Barry ma reggel szívroham következtében elhunyt. 77 éves volt. Nyugodjék békében.

John Barry
1933 - 2011

Címkék

soundtrack bond halottaink

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr134539251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

duwy 2011.01.31. 11:26:43

A Dances with Wolves zenéje minden idők egyik legjobbja. Nyugodjék békében.

Remo 2011.01.31. 11:52:44

Egy évig nem ment ki a fejemből egy csodás romantikus dallam, amit valahol hallottam, de az istennek se jutott eszembe, hogy melyik filmben, aztán egyszercsak beugrott, hogy az Előre a múltba zenéje az, egész pontosan a Peggy Sue's Strange Experience. Azóta rendszeresen meghallgatom a youtube-on, most az ő emlékére fogom. Akit netán érdekelne: http://www.youtube.com/watch?v=ZaWzK1taJeQ

todie 2011.01.31. 12:00:22

ő is hiányozni fog. de mikor olvastam a könyvjelzőt azt hittem, hogy kautzky armand hunyt el. *sigh nyugodjék békében maestro.

Süti 2011.01.31. 14:04:46

R.I.P. 11 Bond filmhez írt zenét, a Dr. No. esetében még csak kiegészítő zenét szerzett.

Ismeretlen_1068 2011.01.31. 14:09:44

Gondoltam, hogy zárójelben odabiggyesztem, hogy egy Bondnál "uncredited", de nem akartam túlbonyolítani a hírt. Nem szeretem az ilyen bejegyzéseket. :(

zoltanek 2011.01.31. 16:33:28

Nálam pont a Moonraker zenéje szól, a Flight into Space c. szám. Gyönyörű jelenet a filmben az út az űrállomásra, de feleannyit sem ért volna Barry csodálatos zenéje nélkül. Nagyszerű komponista volt.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása