aeon flux

ready for the action now, danger boy?

kedves j.j. abrams... Zalaba_Ferenc
2013. szeptember 29. 08:30:00

Kategória: film 65 komment

Mese nincs, Abrams ezt nem szabhatja el. Lehet, hogy a Sötétségbent a Star Trek-rajongók (azoknak egy bizonyos köre) megszavazta minden idők legrosszabb Star Trek-filmjének (a balgák), na de a Star Wars egészen más kategória. Egyrészt minden "true trekkie"-re jut vagy száz vagy ezer tag a "team jedi"-ből és még egyszer ennyi a "team sith"-ből, meg aztán nem csupán egy bizonyos kor- és értelmiségi osztály eledeléről van szó, hanem egy olyan matérián, melyen immáron generációk nőttek fel.

George Lucasnak már majdnem sikerült teljesen tönkretennie a Star Warst az előzménytrilógiával, no de ez az ő gyereke: olyan ruhát aggat rá, amilyet csak akar, legfeljebb nem nézünk oda, vagy a szemére koncentrálunk. No de Abrams ezt nem teheti meg: más örökségét kézbe venni sokkal nagyobb felelősség, mint interdimenzionális lényekkel összeszemetelni a sajátunkat (ha már Lucas). A világ (a rajongók, hívők, fanatikusok, jómagam) szeme Abramson, és egyesek odáig merészkedtek, hogy adtak némi nomenklatúrának is beillő támpontot az új trilógiához, mellyel nem is tudnék vitatkozni...

...maximum kiegészíteni a következőkkel:

  • karaktereket szeretnék, nem szövegbuborékkal felvértezett akciófigurákat;
  • nem ragaszkodnék a Skywalker-famíliához: az a távoli galaxis elég nagy ahhoz, hogy legyenek még benne érdekes figurák - utalások jöhetnek, de csak óvatosan (nincs rosszabb, mint amikor gyerekkorunk legnagyobb mumusa nimbuszrombolóan "nooooooo"-zik egy szépet;
  • a humor legyen kortalan, ne kisiskolás, a dráma legyen élő, ne szappanoperát trillázó;
  • nem kérek a politikai intrikából, sem a kereskedelmi blokádból, főleg nem egy tündérmese kellős közepén;
  • varázsoljon el!

Te mit látnál szívesen a VII. részben?

Címkék

star wars sci fi george lucas sequel jj abrams kibeszelo

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr795538911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.09.29. 08:56:36

ha ezt a 4et sikerülne betartania már boldog lennék. :S

reccs 2013.09.29. 09:12:05

Egy másik rendezőt. Ezt valószínúleg meg sem nézem, az eddigi munkáiból kiindulva. A Lost a legfontosabb műve, arról kiderült a végére, hogy egy látványos és izgalmas parasztvakítás. A Star Trek filmjei a látványos és ötlettelen, dögunalmas parasztvakítás kategóriába tartoznak, olyan filmek, amikre már másnap sem nagyon emlékszel. Oké, a Fringe még valami volt, a többi szót sem érdemel.

reccs 2013.09.29. 09:13:52

Producert, nem rendezőt.

Uzsujev és Buzsujev 2013.09.29. 09:14:07

A Hard Core Star Wars rajongok sznob részlege akkor is le fogja szólni az új részeket, ha az mindenki szerint tökéletesre sikerül. Mint ahogyan az előzmény trilogiára is húzták a szájukat (pedig azt Lucas rendezte) számukra csak az első trilógia a 10 pontos az utána készült részeket szét nyafogták. (Te is leoltottad ebben az írásodban, pedig a Jedi visszatérnél egyik sem gyengébb, viszont az is biztos, hogy a Birodalom visszavágnál egyik sem jobb)
JJA csinálhat bármilyen jó folytatást, akkor is atomjaira fogják szét fanyalogni a régi rajongok sznob megmondó emberei sajnos.

lisztes · http://www.facebook.com/LisztesMegmondjaATutit 2013.09.29. 09:27:23

Én az előzménytrilógiában csipáztam a politikai intrikás szálat. A szerelmi az tényleg rossz volt, ahogy a játékfigurának kitalált karakterek is, de ebben már a Jedi visszatér is alkotott, csak az valahogy senkinek sem böki a csőrét, mert éppenséggel gyerek volt, amikor először látta és akkor még nem zavarta:)

Az új Star Wars legyen menő és intelligens. Nékem ez a vágyálmom csupán. Nem kell bolygóról bolygóra repkedni benne, az első részben sem voltak olyan sok helyen, mégis működött...

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.09.29. 09:33:24

@Bordás István: @lisztes: Én annyira nem szeretem A Jedi visszatért, de bármelyik előzményfilmet kenterbe veri nyilvánvaló hibáival együtt (ewokok, Leia, mint tesó /tudom, erre már a Birodalomban is volt utalás, csak itt csontosodott ki/, és az első rész kvázi remake-e), ugyanis ez a film ÉL, amit sajna a prequel részek egyikéről se lehet elmondani.

Takács Máté · http://aeonflux.blog.hu 2013.09.29. 10:14:57

A politika minden háborúnak része, még a csillagokénak is, szóval ez engem nem zavart. Nyilván, a régi három rész megvolt nélküle, de hát azokban már nincs is Köztársaság úgy, mint az újabb háromban.

Kovács Erzsébet 2013.09.29. 10:20:32

Tényleg nem trollkodásnak szánom, de az új Star Trekekkel máris hozta az új Star Warsok minőségét. Észveszejtően jól néznek ki (szoktam mondani, hogy sokat javítana mondjuk a Klónok támadásán, ha némafilmet vágnának belőle), de hogy miről is szólt... ööö... nagyjából arra emlékszem, hogy Harrison őrjöng a társai miatt. Na jó, még az a piros bolygó az elején érdekes ötlet volt. (Pedig kétszer láttam, utoljára úgy egy hete.)

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.09.29. 10:22:26

@Takács Máté: Valószínűleg rosszul fogalmaztam, ugyanis igazából nem magával a politikával van gondom (hisz teszem azt egy egyszerű hatalomra törésben is van politika), hanem azzal, ahogy ezt Lucas a filmben tálalta. Az ugyanis szar volt. :)

zolij 2013.09.29. 10:26:55

@reccs: a Lost és a Fringe pont nem jó példák, mert csak az elején közreműködött bennük aktívan.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.09.29. 10:28:31

@Kovács Erzsébet: STAR TREK-spoiler!

Miután az első Star trekben az emberiség komoly veszélybe került és a Vulcan megsemmisült, a Csillagflotta elkezdte felfedezni a határokat, hogy azok kitolásával megelőzzék az ehhez hasonló támadásokat, és egy ilyen túra során fedezték fel Khant és szuperembereit, akik felhasználásával az egyik mufti egy olyan arzenált akart kiépíteni, amely gátat vet a behatolóknak, csakhogy ez nem ment kérésre, így Khant a többi emberével kellett megzsarolni, aki ezt fogadta kitörő lelkesedéssel, ezért elhatározta, hogy leszámol a flotta vezérkarával.

Kovács Erzsébet 2013.09.29. 10:34:51

@Zalaba_Ferenc: Magas labda volt, tudom. :-) A vizuális emlékezetemben nincs meg ez a két film ("évek múlva is látom azt a jelenetet, amelyben..."), az előző hozzászólásomban említett két jelenetet leszámítva. Persze, Harrison = Khan.

reccs 2013.09.29. 10:36:06

@Zalaba_Ferenc: Igen, csak olyanok ezek a filmek, mint az FPS játékok, van valami kis lényegtelen sztori az akciójelentek köré, de nem túl fontos. Hogy más hasonló műfajt ne említsek :)

@zolij: Akkor viszont semmi érdemi nem maradt.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.09.29. 10:36:48

@Kovács Erzsébet: Érdemes együtt nézni a kettőt, ugyanis (hál'istennek) szorosan összefonódnak. Mondjuk, a másodikban akad egy-két plothole, melyeket még nekem se sikerült betömnöm, de mindkettő nagyon fasza film. :)

batboy 2013.09.29. 10:37:51

ja...mindent ugyanúgy kell csinálni mint a régi trilógiában, még véletlenül se valami újat.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.09.29. 10:38:07

@reccs: Én ezek sztoriját egyáltalán nem tartom "lényegtelen"-nek, lévén alapjaiban rendezik át azt, amit eddig a Trek világáról tudtunk.

Kovács Erzsébet 2013.09.29. 10:46:48

@Zalaba_Ferenc: Elfogadom, hogy neked tetszettek, csak hangot szerettem volna adni annak a benyomásomnak (amit, ha jól látom, osztanak még itt néhányan), hogy ez a két film nekem üres volt. Annyira jól néztek ki, hogy az már szinte túlzás, a sztori is jól hangzik, ha utánaolvasok a wikin, de az egész valahogy csak nem áll össze élménnyé.
Valahogy szívesebben gondolok vissza az eredeti szériára, pedig Shatnert egy csillagnapon nem lehet említeni ezzel a Harrisonnal (Khannal).

reccs 2013.09.29. 10:46:54

@Zalaba_Ferenc: Szerintem pont az a baj, hogy ezeknek semmi köze a Star Trekhez, ez két tucatmozi, amit a trekes kellékekkel, díszletekkel feldobtak. Ha a neveket, űrhajókat stb. kicseréled valami másra, két gyenge sablonmozit látsz. Az rendben van, hogy jól néz ki, az ma már jóformán pénzkérdés. Kb. ugyanaz, mint hogy vegyük ki a Bourne-ből azt a fura főhőst, mert de jó lesz. Igen, akkor lesz pont ugyanolyan, mint az összes többi. A szokásos biztonsági játék.

Lavmitendor 2013.09.29. 10:51:34

Srácok! :DD Nem fog elvarázsolni. Mikor fogjátok fel, hogy vége? 2013-at írunk. Nem a rajongók miatt csinálják... Ennek vége... Nem lesz jó film. Minél előbb felfogjátok, annál jobb lesz nektek.

Vektor- 2013.09.29. 10:59:24

Miért kell szabályokat lefektetni a folytatással kapcsolatban? Nem az lenne a Star Wars-univerzum lényege, hogy bármit meg lehet csinálni? Felőlem Abrams horrorvígjátékot is készíthet Star Wars névvel, amíg kitűnik a sok egy kaptafára készített blockbuster közül. De mind tudjuk, hogy Abrams kinevezése garancia a biztonsági játékra, szóval kapunk majd egy mindenki számára elfogadható, egyszer nézhető, felejthető folytatást. És az előzménytrilógia után ezzel mindenki meg is lesz elégedve.

batboy 2013.09.29. 11:00:04

@Zalaba_Ferenc: pedig ez a videó gyakorlatilag egy másolatért könyörög...ugyanazt, ugyanúgy.

de a trekkiek már megtanulták, amit a SW rajongók még nem. :DD

Kovács Erzsébet 2013.09.29. 11:12:13

"a biztonsági játékra, szóval kapunk majd egy mindenki számára elfogadható, egyszer nézhető, felejthető folytatást." +1. Persze, ezt elfogadva, azért nem fájlalom én az Abrams-féle ST-ekek létezését. Van bennük egy-két jó momentum, amiért arra a célra tökéletesek, hogy az ember újranézze őket öt év múlva egy házi popkornnal, ha mennek a tévében. Annyi újragondolása volt már a Star Treknek, egynek ez is elmegy.
A Star Warsoknál már Lucas változtatott az eredeti, hetvenhetes recepten, úgyhogy tulajdonképpen mindegy, csoda már a legújabb se lesz.

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2013.09.29. 12:03:42

Akik háborognak, hogy nem lett jó az előzménytrilógia, valahogy figyelmen kívül hagyják azt a tényt, hogy az eredeti sem volt az :D (na jó, talán A birodalom kivételével)

loserock 2013.09.29. 12:36:33

Nekem beégett a 2009-es StarTrek film is, pedig egy kezemen meg tudnám számolni, hány alkalommal láttam (szemben az SW OT-vel). Egyébként az a véleményem, hogy a 2009-es ST film valójában egy SW tribute. Van benne minden (importált Hoth bolygó, sokkal fejlettebb hatalmas űr(hajó/bázis), bolygópusztító képességgel, kicsi hajó leleményes átjutása a védvonalon, rátalálás az ,,útra'', erő helyett ,,vulkáni tanítás'', meg ilyenek), csomó minden (még a jégben támadó nagy állatok is), amiről beugrik a klasszikus trilógia. Ewokok nélkül. :)

Repce Manó 2013.09.29. 14:15:54

...mert hogy átrendezte a Star Trek univerzumot... de kérdem én, önmagában, a Star Trek ismerete nélkül jó-e az Abrams Star Trek? Az elsőt egészen élveztem, de hamar elfelejtettem, míg a második botrányosan középszerű volt.

Kovács Erzsébet 2013.09.29. 15:17:37

@Repce Manó: Én a két Abrams-féle ST között kezdtem el nézni az Original Seriest (amit csodálatosan bájosnak tartok), és előtte is, utána is mindkét Abramst tisztes, popkornos középszernek láttam. Tekintve, hogy ebben a mostaniban gyakorlatilag minden részletben átírták Khan karakterét, némely fanok felháborodását is meg tudom érteni.

homer006 2013.09.29. 15:49:39

"nem kérek a politikai intrikából, sem a kereskedelmi blokádból, főleg nem egy tündérmese kellős közepén;" Öh hát ja ez túlságosan bonyolult volt, az eredeti trilógia nagy fanjainak. Biztos hiányzott az ők a rosszak, mi meg a jók felállás. Az idióta lucas meg megmutatta hogyan lett a demokráciából, az uralkodó személyes játszótere az egész univerzum, pff förtelem, hiányzott az egyszerűség, na meg az ewokok:).
A videóból meg kiderül, hogy eme starwars fanok azt szeretném, hogy J. J. újra rendezze az első három részt:) Bár a srácból ezt ki is nézném, sajnos.
(bár ha jól sejtem ezek azok a starwars fanok, akik bojkottra szólították fel az embereket a blu-ray kiadás ellen, amely bojkott annyira sikeres lett, hogy amaz két hét múlva minden rekordot megdöntött :))

Németh Barna 2013.09.29. 16:06:52

Igen, fel kell építeni a hype-ot, hogy a termék sok pénzt hozzon, de ehhez a terméket egy jól ismert márkanév alatt kell létrehozni, minél nagyobb közönségre szabott formában. Persze a hype során úgy kell beállítani a dolgokat, mintha ez nem egy uniformizált valami lenne. A biztonsági játékkal megnyerhető egy hatalmas nézőtömeg, a reménykeltéssel pedig azok, akik nem szeretik a biztonsági játékot. Az meg kit érdekel, hogy mi a véleménye az embereknek azután, hogy kicsengették a lóvét, főleg hogy a marketingesek a következő epizódra ugyanúgy kitalálnak valamit, hogy újra lejátszódjék ugyanaz a folyamat.

Évente ötször eljátsszuk ugyanezt, már mindenki megszokhatta volna.

reccs 2013.09.29. 16:13:53

@homer006: Nem mellesleg ezek azok a rajongók, akik az Extended Universe könyveiből semmit sem olvastak, mert ott azért sokkal tágabb a világ, mint az eredeti trilógiában. Nem játszódik városban? És Coruscant ostroma az X-szárnyúak sorozatban, az egyik legjobb része az egésznek?

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.09.29. 16:19:56

@batboy: Nem hiszem. Igazából egyik sem kardinális feature sztori szempontjából, de azokra mutat rá, amely sokak szerint (így szerintem is) rossz volt az új filmekben.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.09.29. 16:20:10

A videó készítői szerintem túl sok Firefly-t néztek, legalábbis a 4 pontból 3ra egyből ez a sorozat ugrott be.
Nem baj, valaki átírja Abrams-et Whedonra, és lehet is továbbküldeni.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.09.29. 16:21:55

@homer006: Habár nem vagyok elkötelezett rajongója a politikai thrillereknek, de pl. egy Alapítványtól ugyanúgy rosszul esne, ha Star Wars-jellegű látványfilm lenne belőle, mint amennyire rosszul esett, hogy a Phantom Menace megpróbált nehézkes politikai manőverekkel felvizezni egy tündérmesét.

batboy 2013.09.29. 16:26:15

@Zalaba_Ferenc: a nyekergő negyvenes urak meghatározzák a helyszíneket, a humor típusát és hogy miképpen kell ábrázolni a technológiákat. álomország. :D

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.09.29. 16:29:02

@batboy: Inkább nyekergő negyvenes urak, mint egy kiégett hatvanas. ;)

(Tudom, a bevételek őt igazolják.)

Atkakukac1989 2013.09.29. 16:32:18

@Németh Barna: Teljesen egyetértek. Viszont az tényleg bámulatos, hogy egy jól csengő címmel, mennyi embert át lehet ejteni, ha meg véletlenül jól sikerült a dolog, akkor meg kikiáltják magukat zseninek.

A SW-filmek azért alapvetően sosem voltak igazán eget rengetően nagy mozik, nem tudom, miért pont az új résztől várják ezt. Illetve miért kell egy ilyen gyatra blocbusterekkel terhelt évtizedben ezt a minőséget számon kérni.

homer006 2013.09.29. 16:32:25

@Zalaba_Ferenc: A jedi visszatér-ben meg plüss mackók segítségével győzték le a náci-római birodalmat, és az nem feküdte meg a gyomrodat? Erről szól a starwars!

batboy 2013.09.29. 16:47:07

@Zalaba_Ferenc: szerencsére továbbra is a "kiégetthatvanas" a kreatív konzultáns és nem a fenti videó készítői. :D

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.09.29. 19:26:19

@batboy:

Disney executive (továbbiakban D): Szóval 4.05 milliárd a végső ajánlatunk.
George Lucas (továbbiakban $): Rendben. Hol kell aláírnom?
D: Itt és itt és itt. De van még egy dolog.
$: Mi az?
D: Nem szállhat ki a következő Star Warsból.
$ Ne már! Ezt az egész tárgyalás-sorozat azért csináltam végig, mert a messzi-messzi galaxisba kívánom az egészet. Tudja, milyen fárasztó volt eldönteni, a barnának mely árnyalatát használjuk fel Anakin nadrágtartó övének megalkotásához? Látja, hány kilót felszedtem közben?
D: Nyugodjon meg, George. Nekünk csak a neve kell. Tudja, az új trilógiát fújolók örülni fognak, hogy nem maga írja és rendezi, az viszont minden rajongót elbizonytalanítana, ha magának semmi köze nem lenne az egészhez.
$: No, de ez a lényeg. Közelébe se akarok menni nagy költségvetésű filmeknek!
D: Nem is kell. Kitaláltunk valami jó kis titulust, ami szexin és izgalmasan hangzik, de igazából semmit sem kell csinálnia. Na jó, egy dolgot kivéve.
$: Mi a titulus, és mit kell csinálnom?
D: Kreatív konzultáns. És el kell majd jönnie a premierre, ahol azt kell majd nyilatkoznia, hogy tetszett a film.
$: Rendben. Hol írjam alá?

batboy 2013.09.29. 19:28:13

@Zalaba_Ferenc: Haha! :DDD ahogy azt Móricka elképzeli. :DD

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.09.29. 19:29:48

@homer006: De igen. Nem is szoktam a Jedivel példálózni. :)

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.09.29. 19:30:39

@batboy: Jó, hát nem voltam ott a megbeszélésen, de kb. így képzelem el azt, hogy Lucas mennyire fog belefolyni az új filmekbe. :)

batboy 2013.09.29. 19:39:28

@Zalaba_Ferenc: jahm...bár Arndt az ő karaktereiből és treatmentjéből dolgozik nem pedig a fenti videó nyafogós wishlistjéből. :D

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.09.29. 19:49:23

@batboy: Ettől függetlenül a film kapcsán nem győzik hajtogatni, hogy más lesz, mint a prequel-filmek műtermi parádéja, visszatérnek a gyökerekhez, meg minden.

A treatment meg csak egy treatment, az meg fura lenne, ha nem lennének a filmben jedi lovagok meg sithek, meg egyebek.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.09.29. 21:09:06

Apropó Jedi:

Íme David Fincher 20 évesen (30 évvel ezelőtt) A Jedi visszatér forgatásán. (Az ILM-nél dolgozott effektesként.)
www.youtube.com/watch?v=zXwqpAiOlJc

Kovács Erzsébet 2013.09.29. 21:17:46

Azért az a Jedi visszatér se lett volna gyenge, amit Lynch rendezett volna :-)

www.youtube.com/watch?v=EJQ4vCu-S0U

ungverjaland 2013.09.29. 21:33:34

Szerintem alapvetően irreálisan magasak az elvárások az új SW filmekkel kapcsolatban. Én nem vagyok egy nagy SW fan, de az eredeti trilógiának megvan a maga hangulata, ami az előzményfilmekben teljesen elveszett, és ezt az új filmek sem fogják tudni visszahozni. Legalábbis nem sok esély van rá. Ezek sokszázmilliós stúdiófilmek, ez nem az a terep ahol kockáztatni meg kísérletezgetni meg SW-fanok kedvében járni lehet, legjobb esetben egy közepesen gyenge történetű szép látványvilágú akció-scifi lesz, korrekt színészi alakításokkal. Persze nyilván azt kell hajtogatniuk, hogy más lesz meg visszatérnek a gyökerekhez etcetera, de hát mi mást mondhatnának?

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.09.29. 21:44:37

@ungverjaland: Én bízom benne, mivel a Trek is más lett. A ősrajongók persze hajukat tépték, de hát ők Shatnerhez és Piacrdhoz szoktak, az ő színpadiasságukhoz és statikusságukhoz, ehhez képest egy fiatalosan dinamikus, pofátlanul merész (Vulcan megy a levesbe? Spock Uhurával kavar? Időutazás? Friss timeline?) darabot kaptak. Egyből ki is borultak. na most ugyanez a fickó esik majd neki a Star Warsnak is. Lesz itt majd kiborulás szépen. :)

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.09.29. 21:49:11

@Zalaba_Ferenc: ...és igen, a prequel trilógia is más volt, mint a klasszikus, csak éppenséggel nem a jó irányba indult el.

Krennic 2013.09.29. 21:58:38

Az előzményfilmek nagyszerűek, és ha a folytatások csak fele olyan jók lesznek már megéri megcsinálni őket.

ungverjaland 2013.09.29. 22:01:18

@Zalaba_Ferenc: Mivel a Star Trek univerzum nekem teljesen ismeretlen volt, ezért én tényleg nyitottan ültem neki a filmnek, ezért nekem csak simán mint film nem tetszett, és nem azért mert a korábbiak jobbak lettek volna, mivel egyet sem láttam. De mivel nekem nincs ilyen szoros érzelmi kötődésem a SW-trilógiához sem, azért én nem várok semmit, és maximum pozitív csalódás érhet.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.09.29. 22:02:51

@ungverjaland: Azóta se láttad őket? Csak mert érdemes. :)

ungverjaland 2013.09.29. 22:05:34

@Zalaba_Ferenc: Mármint a korábbi Star Trek filmeket? Nem, de tervben van sokszáz más film mellett. :)

Krennic 2013.09.29. 22:14:03

Istenem zalus.... Ezzel a prequel alázással mindig lehúzod magad a WC -n. :) Amikor erről van szó úgy csinálsz mintha nem lenne agyad. Miért?

Wintermoots (törölt) 2013.09.29. 22:36:27

star wars filmeket mind meg tudtam nézni.
star trekeket is, a hetedikig.
a további ST-eket már nem néztem végig, a legújabb verzióval tévében találkoztam, de egy idő után kikapcsoltam a készüléket. nem tudom milyen volt, nem nekem készült, többen szeretik.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.09.29. 22:54:14

@ungverjaland: A nagy téma-kavarásban azt hittem, a Star Warsból nem láttad a régi epizódokat, de ha már itt tartunk, a Star Trek-filmeket is érdemes kipipálni. Van köztünk néhány jó szar. :)

ungverjaland 2013.09.29. 23:06:53

@Zalaba_Ferenc: Ja, OK. Tény és való, kicsit rosszul tagoltam a mondandómat. :) Amúgy már ezer éve, hogy utoljára láttam az eredeti trilógiát, úgyhogy lehet majd valamikor megér egy újranézést. A Star Trekkel meg az a baj, hogy sok van és akkor lenne értelme ha szépen sorban megnézném az összeset, csak arra meg nem tudom mikor lesz alkalmam.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.09.30. 08:32:08

@Zalaba_Ferenc: ez a párbeszéd zseniális. :D

true story egyénként, mi?!
:D

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2013.09.30. 09:26:41

Szerintem hagyni kellene az előzmény ésaz eredeti trilógia világát és nem Luke és Han unokáival vagy hasonlóval kellene foglalkozni hanem mondjuk az Old Republic korával amikor még nem csak mutatóban voltak Sithek.

Elméletileg jó pár ezer éves történelme van a világnak de a rendezők szintem mániákusan csak ebbe a nyomorult 20-25 éves időszakba vannak beragadva.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.09.30. 10:57:22

@Prof. William: így van, sok sith-et a filmbe a népnek, sok kardcsatát!

Ecco 2013.09.30. 13:34:54

@Prof. William: Azért ne vedd túl komolyan a franchise-on élősködő ponyvaírók fanfictionjeit. :)

TommyGun77 2013.10.01. 14:28:01

Nekem az a véleményem hogy a Star Trek igazi varázsa abban a 3 sorozatban van benne amik a legjobbak lettek. Next Generation, Voyager, DS9. A régi Shattneres sorozatok ahogy írták bájosak de semmi extra mai szemmel. Shattner verekszik gumibábukkal stúdiódíszletben ami akkoriban nyilván jó volt de mai szemmel inkább vicces. Ez a három sorozat mai szemmel is rohadt jó, és emiatt lettem trekkie. A Shattneres nagyfilmek többsége gyenge, tisztelet a kivételnek. Abrams STjei inkább polulárisak, de az igazi rajongóknak csak egy új, komplex trekkie sorozattal lehetne kedvezni. 2 órában nem lehet olyan jót alkotni hogy felvegye a versenyt mondjuk a DS9-el...
A leguccsó ST sorozat ami a föderáció keletkezésekor játszódik, nem lett rossz, de sajnos jó sem.

SW-ről meg nekem az a véleményem hogy az eredeti sorozat a maga újdonságával merészségével látványával tudott akkora kultusszá válni. Az új trilógiában nekem tetszett hogy nem csak 1 hőst láttunk aki kölökből katona lesz a haverjaival hőssé válik, hanem kicsit komolyabb mondanivalót, és politikai felhangot is akart neki adni Lukas. (jarjar-t most hagyjuk) Ami vagy bejön vkinek vagy sem. Szerintem semmivel sem roszabb mint az első 3 rész, csak ez már egy olyan korban készült amikor CGIvel bármit meg lehet valósítani. Nem fog akkorát durranni csak a látvány miatt egy SW film mint annó. A történet meg, hát lassan már mindent láttunk scifi témában, nehéz teljesen eredetit kitalálni még SW világban is főleg a sok könyv/játék melett. Mindenesetre ha már egy jó iparos munkát látunk némi komolyabb történettel, szerethető és cool karakterekkel fasza CGIvel már elégedettnek kell lennünk.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása