aeon flux

ready for the action now, danger boy?

bond 23 news Zalaba_Ferenc
2010. január 05. 23:42:59

Kategória: 57 komment

Néhány napon belül két olyan hír is befutott a 2011. őszére ígért BOND 23-mal kapcsolatban, amely rendesen átrendezheti a 007-es helyzetét. De ezek nevesítése előtt foglaljuk össze, mit tudunk: a CASINO ROYALE új külsőt adott mind Bondnak, mind pedig a az egész franchise-nak (időközben sikerült megbékélnem vele, habár bizonyos jeleneteitől még mindig frászt kapok), ugyanakkor a folytatás, a QUANTUM OF SOLACE sok szempontból elvetette a sulykot (gondolok itt a sztori integritására és a közel követhetetlenre vágott akciókoreográfiára), viszont még ez sem zárta le azt a sztorit, ami a 21. kalanddal vette kezdetét és elvileg a 23. résszel végződne, magyarán azt, hogy miben mesterkedik Mr White és a Quantum csoport. A forgatókönyvet polírozó Peter Morgan (THE QUEEN, FROST/NIXON) sokkoló fordulatokat ígér...

...na de, és ezzel elérkeztünk az első új infóhoz, mikor fogjuk megtapasztalni eme fordulatok mibenlétét? Az MGM körüli financiális gondok odáig fajultak, hogy az egykori stúdió-óriás 2009-ben már csak egyetlen filmet gyártott le önállóan, jelenleg készülő projektjei közül pedig nem egy limbóban kötött ki, köztük a BOND 23 is, melynek 2011-es bemutatója ezáltal veszélybe került.

Vagy mégsem? Pár perce röppent fel az a hír, hogy a film producerei épp Sam Mendesszel tárgyalnak a 23. film megrendezéséről. Ez akár lehet jó hír is, hisz az amerikai külvárosi gondokkal gyakorta kokettáló direktor egész pofás akciójeleneteket prezentált a ROAD TO PERDITION című manga-feldolgozásban. Nektek mi a véleményetek, jót tenne a franchise-nak még egy kvázi artfilmes direktor, nevezetes Mr Kate Winslet?

Címkék

bond action daniel craig sam mendes judi dench filmhir eurocinema spy movie

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr964537494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_62806 2010.01.06. 00:06:30

egy arfilmes direktor jót tenne, egy szar nem. mendes inkább az utóbbi.

Ismeretlen_1068 2010.01.06. 00:08:20

az a fura szitu, hogy bár nem szeretem mendes filmjeit, rossz direktornak nem nevezném.

hamsy 2010.01.06. 00:13:13

ezen a frencsájzon még james cameron sem segíthetne! :( ez a kretén bond nem bond! és a story számomra totál érthetetlen! a quantum csendjét vagy ötször megnéztem (nem azért mert jó film), hogy megértsem a lényeget de még így is homályos az egész! :((( inkább a nyálas bond vodka-martinivel felrázva nem keverve meg kütyükkel és öreg trottyos Q-val! tényleg Q!!! hmmmm....csak nem ő lesz a Quantum???? és a 23. rész végén fény derül valami titokra Q meg beáll az MI6-hez??? ez mondjuk odaverne! :)

Ismeretlen_1068 2010.01.06. 00:15:05

3: miért kretén? játszotta már őt egy tapló skót. :)

jimbo 2010.01.06. 00:45:23

én nem tom ki ez az új rendező. régen spielberg nem akart bonot rendezni, lehet hogy most bele kéne gybe vágnia.

dick laurent 2010.01.06. 02:09:29

remelem ez csak valami rossz vicc. kifejezetten rossz rendezo.

dick laurent 2010.01.06. 02:10:54

meg aztan mar a quantomos nemet csavo (nem ugrik be a neve) is kvazi artfilmes volt, megis szar lett a film.

Ismeretlen_62806 2010.01.06. 02:24:05

marc forster

homer · http://aeonflux.freeblog.hu/archives/2010/01/05/bond_23_news/#comments 2010.01.06. 02:36:07

Bryan Singer, David Fincher, Brian De Palma, vagy Michael Apted.

homer · http://aeonflux.freeblog.hu/archives/2010/01/05/bond_23_news/ 2010.01.06. 02:37:56

Az lemaradt hogy szerintem ők rendezhetnék az új bondot, szerintem:)

homer · http://aeonflux.freeblog.hu/archives/2010/01/05/bond_23_news/#comments 2010.01.06. 02:44:11

Na most meg kétszer írtam le hogy szerintem, hát hiába késő van. Mondjuk jó lenne, ha lehetne módosítani a hozzászólásokat.

B. 2010.01.06. 03:53:16

A Quantum of Solace minden idők (egyik) leggyengébb Bondja, borzalmas volt, szenvedtem alatta. Ha már rendezőt keresnek akkor érdemes lenne újra visszahívni Campbell-t, 2szer ő már bevált...

Ismeretlen_1068 2010.01.06. 07:54:02

campbell nem akart visszajönni (pedig hívták), egy időben matthew vaughnnal tárgyaltak, aki szintén nem lett volna rossz választás. amúgy én bízom mendesben.

Ismeretlen_122225 2010.01.06. 08:00:51

nekem semmi bajom Mendessel, szerintem kifejezetten jó filmeket dirigált le eddig. de ez az új Daniel Craiges Bond hullám elég elfuserált egy dolog. a Casino Royal még hagyján, de a QoS egy kalap szar. kíváncsi leszek, mit hoz ki belőle Mendes.

Ismeretlen_1068 2010.01.06. 08:12:03

azért mielőtt tényleg lerántjátok a vizes lepedőt az őj bondokról, kicsit idézzétek már fel magatokban a DIE ANOTHER DAY-t. a láthatatlan autót, a jégpalotát és a gyilkos gigasugár elől elszörföző bondot (meg azt a mocsok cgi-t, amivel ezt megcsinálták).

Ismeretlen_1068 2010.01.06. 08:14:58

segítek: http://www.youtube.com/watch?v=6w6FV8P7HXg

Ismeretlen_84013 2010.01.06. 08:15:20

Az egész bagázst le kellene cserélni, kezdve Craiggel. A Casino Royale még elment, a Quantum of Solace viszont már pocsék volt. Egy Greengrass- vagy Tarantino-féle Bond-filmet szívesen megnéznék, mondjuk Clive Owennel vagy Mark Stronggal a címszerepben.

Lackó 2010.01.06. 08:55:00

imádom a quantumot. eltapsoltak rá 200 misit, és nem látsz belőle semmit. uwe boll jobb akciójeleneteket dirigált volna.

Action 2010.01.06. 09:31:39

Nekem a Casino Royale volt az első Bond-film, ami tetszett. A Quantum viszont tényleg visszalépés volt. Mendes érdekes választás lenne, tőle a Kárhozat útja kifejezetten bejött, az Amerikai szépség annyira nem, a többi filmje meg nem érdekelt. Kiváncsi lennék arra a Bond-mozira, amit ő rendezne :) Ja, és Kate Winslet lenne a Bond-görl? :)

Süti 2010.01.06. 09:42:34

történetben és kivitelezésben nem olyan rosszak ezek az új bondok, a 007-es karakterét viszont a mai napig nem sikerült megkedvelnem. nekem még mindig a moore, brosnan páros a kedvenc bondom.

DCIJB 2010.01.06. 09:57:31

Az eg szerelmere, ti hany Brosnan elotti Bond filmet lattatok? A Casino Royale a 60-as evek ota a szeria legjobbja, es meg a Quantum of Solace is boven atlagon feluli Bond-film. Most komolyan, mikor volt ra pelda, hogy egy Oscar-dijas rendezo erdeklodik a szeria irant? Eddig meg sosem. Ez csak jelent valamit...

Daemiaen 2010.01.06. 10:13:45

Az ég szerelmére, az összeset. És ezek az újak mind átlagon aluliak. Craigben annyi elegancia van, mint egy sajtos-tejfölös lángosban, és így bizony nem tud nálam Bond lenni. Mint ahogy a filmek sem tudnak Bond-filmek lenni.

tristram 2010.01.06. 10:23:57

Szerintem is egészen jó volt az utóbbi kettő, tehát még az utolsó is, hiába szidja mindenki. Ezek pedig tényleg kvázi artfilmes direktorok, maradjunk annyiban, hogy mind Fosterben, mind Mendesben van művészi hajlam, azért inkább csak igényes, intellektuális beállítottságú iparosok (bár szerintem Foster még ez sem). Viszont ilyen filmekre semmi szükség ilyen jellegű rendezőkre, sokkal jobban jár mindenki, ha már bizonyított akciórendezőt szerződtetnek, tényleg Campbell lenne a legalkalmasabb talán, kár, hogy nem akarja. Rendezhetné Bigelow, ő úgyis hamarosan Oscar díjas lesz:D És mellesleg tud jó akciófilmet készíteni!

Daemiaen 2010.01.06. 10:32:41

Amúgy én eddig minden új rendezőt szívesen vettem, Mendes sem kivétel ez alól, úgyhogy minden Craiggel kapcsolatos negatív bondos élményem ellenére is kíváncsian várom az újat, ha valóban ő rendezi.

Ismeretlen_1068 2010.01.06. 10:46:51

az baj craiggel, hogy jobban áll a szája arra, hogy "the name is bourne, james bourne." :) amúgy a bourne-filmekben sokkal több szív van, szóval még ez sem feltétlen találó.

Ismeretlen_122225 2010.01.06. 10:52:31

23: vagy csinálhatna Pierre Morel egy Bondot, ahhoz még Craig is illene.

Ismeretlen_1068 2010.01.06. 10:58:24

26: akadjunk már le morrelről, a TAKEN is egy (remek) bourne-utánérzés volt, ez a FROM PARIS viszont ugyanolyan vacak francia akciófilmnek tűnik, melyet luc besson szokott kierőlködni magából a klotyón. naponta kettőt. :)

Ismeretlen_122225 2010.01.06. 11:08:44

27: hát ja, de pont ezaz, hogy Besson keze benne van. tőle nem is lehet értelmesebb dolgot várni. viszont Morel baromi korrektül levezényelte a Takent. ha köze sincs Bessonnak hozzá, simán lehet hogy egy színvonalas filmet összehozna. azt meg már felesleges is várni, hogy nem bourne utánérzés lesz, 21. meg 22. film már elterelte erre a vonalat, ha ilyenre csinálják, legalább legyen színvonalas, nem olyan, mint Forsteré.

Ismeretlen_87170 2010.01.06. 11:32:25

ennyi hülye kommentet, édes istenem... a #3-mas viszi a prímet, ott kellett volna törölni még a bejegyzést is, hiába szülte pusztán az informáló jószándék. én kifejezetten imádom az utóbbi két Bond filmet, igen, a Quantumot is, sőt, az akciójelenetei zseniálisak! fárasztó már ezredszer is leírni, hogy ettől a remeg-ugrál-ittvan/ottvan módszertől lesz a jeleneteknek dinamikája, ottvagyok-feelingje... nem igaz, hogy ezt csak minden 1000. ember érzi.. :S amúgy meg persze, hogy jobb Bourne, simán, de csak az utolsó két rész, az elsőt addig szerettem, amíg Greengrass munkáit meg nem láttam. #16: nekem ez kimaradt, de amúgy a Táncoló talpak ugrott be elsőre, nektek nem? xD

Ismeretlen_87170 2010.01.06. 11:35:12

apropó, ha már mindenki ír ezerszer: akármennyire is erőltetett, rendezzen Greengrass Bond filmet! a Taken meg fárasztóan túlértékelt, MissMyVIP'09-ben a New Moon mellett a lányok kedvence ;) 6|10

Ismeretlen_114132 2010.01.06. 11:40:24

Sean Connery volt az igazi Bond. Pont.

Ismeretlen_1068 2010.01.06. 11:51:30

forster szerintem túllihegte a dolgot: ha mondjuk 5000 vágás helyett csak 4000-rel dolgozott volna, akkor még éreztem is volna a filmet... a klasszikus bondos komolytalankodásokat leszámítva, ami nehezen fér össze ezzel az "ultrarealizmusal", de így csak azért kapkodtam a levegőt, hogy ki ne ugorjon a szemem. egyébként ő még az ügyesebb greeengrass-majmolók közé tartozik.

SoZi 2010.01.06. 11:52:44

Pont az olyan jelenetek miatt nem jött be eddig a Bond-széria, amit AE belinkelt (#16) Azért persze végignéztem mindet, mert az újabb mindig jobbat ígért. De azért nálam a Craig-éra rulez! Leszálltunk a földre. Tempóban, Bondban, sztoriban (tetszik ez a végenincs tv-sorozat ötlet) jó, és megtartották a Brosnan filmek színfoltját, Judi Denchet, akit imádok. Rendező? Nem tudom. Rég láttam a Road to Perditiont, de valaki emlegette Kathryn Bigelow-t. Nem lenne rossz, kedvencem a HoltPont, és női rendező létére ott van az akcióban. Ilyen még úgysem volt Bondéknál. DePalma sem rossz ötlet. Esetleg egy agyonszűrőzött Tony Scott? (vicc volt)

Ismeretlen_122225 2010.01.06. 12:03:04

29: szóval akinek az utóbbi kettő Bond nem tetszett, az a hülye. ahha, értem... :)

batboy 2010.01.06. 12:55:26

kedves MGM! ezúton kérném vissza a Pierce Brosnan-os James Bondot a lézeres műholdjaival, a láthatatlan, női hangon beszélő autóival, a felrázott nem kevert vodka martinijával, a filmenként legalább két darab levarrt nőjével és a víz alatt megigazított nyakkendőjével! ugyanakkor ha van rám mód, a harmadik film után kérem küldjék haza ezt a monogám, ujjszopogató balta arcú tankot! köszönöm előre is!

Balee 2010.01.06. 13:39:50

Először is: minden ki..tt filmnél azt kell olvasnom (pl:Avatar), hogy nincs története. A legutóbbi Bondnál meg az a bajotok, hogy van? Mit nem értettetek rajta (főleg @3-ra gondolok)? A világ legértékesebb kincse az ivóvíz. Ezt ti még nem vettétek észre, mert egyenlőre nekünk még bőven van (egy-két évtizedig). Zseniális húzásnak tartom, hogy nem egy agyonszopogatott klisét basztak bele a filmbe, hanem valós, MAI, problémákat kell megoldania Bondnak. Ez már nem az ötvenes évek. Itt már nem lehet leültetni kartondoboz szuper autókkal, meg lézerpisztolynak beállított villanyborotvával az embereket. A 21. században kell egy kis realitás, akció, keménység. Nem lehet a mai Bond egy jólfésült hímringyó, mint Moore vagy Brosnan (számomra ő a legszarabb). Már nem lehet hagyományos kémfilmeket csinálni, mint évtizedekkel ezelőtt. Én örülök az új Bondnak, végre a mai fiatalokkal is megkedvelteti magát és nem csinál hülyét magából. Egyébként meg ha a régieknél tartunk, akkor @31 mindent elmondott. (Ja és a vizes témáról remélem elkezd valaki vitatkozni, állok elébe, mert szakmámba vágó.)

Ismeretlen_1068 2010.01.06. 13:44:37

egy kicsit szerényebben, jó?

Balee 2010.01.06. 14:01:45

Elnézést, elragadtattam magam.

orion 2010.01.06. 17:03:07

Az új Bondok bevallottan más célközönségnek készülnek, mint a régiek. Az eredeti sorozat felnőtteket célzott meg (bár talán egyre fiatalabbakat), ezért volt benne pezsgő, szivar, morózus angol öregúr, vágyódó titkárnő, elegancia, charm stb. Az utolsó két filmnél már a tinédzserek a célközönség. Így ugrik minden, ami náluk "cikinek" számít. És ezzel persze, egyúttal ugrik a stílus is, és a Bond-karakter is. Ez van. Csodálnám, ha visszahoznák Moneypennyt vagy Q-t, vagy ha esetleg változtatnának a stíluson. Egyébként ezen az akciófilmes kiszerelésen belül is van minőségi különbség. A Kaszinót elsőre kétségbeejtően gyengének láttam. Így, a Kvantum után, viszont már jól megcsináltnak tűnik. Gyártási minőségben mindenképpen folytatja az elődei hagyományait. A Kvantum viszont kilóg. Legalábbis remélhetőleg.

DCIJB 2010.01.06. 17:23:35

Igen, a Halj Meg Máskor vagy az Élni és Halni hagyni felnőtteket célzott meg, de ez az új széria, ami olyan rendezőket is vonz, mint Marc Forster vagy Sam Mendes, az kifejezetten tiniknek készült. Ha ne adj isten David Lynch is elvállalna egy Bond filmet, az már kifezetetten a "kizárólag 6 év alatt" szint lenne.

B. 2010.01.06. 18:22:38

Látom azzal mindenki egyet ért hogy Campbell jól nyomja. Viszont a Bond szériánál fontos az hogy megjegygezzük: ez egy majd' FÉL ÉVSZÁZADA FOLYAMATOSAN működő sorozat, ami már önmagában egyedülálló dolog, és még sikeres is. Nem lehet összehasonlítgatni egyik régi Bond filmet se a maiakkal.Más koronként más közönségnek készültek, ráadásul generációk nőttek fel közben, megváltozott sok minden. ami a 70es években poénos volt, ma már inkább röhejes, ami a 60-as években rémisztő és izgalmas az ma már szintén röhejes, mai szemmel nézve minden régebbi Bondnak megvannak a maga cikis pillanatai, Brosnannak ott van a jégszörf a halálsugár elől, Lazenbynek a hülye rojtos inge,Moorenak az űrharc, stb. sőt!!! Még Connerynak is van ilyen nem is egy (mikor a Thunderball-ban japánnak maszkírozzák álcaként azokon a jelenteken szinte sírok a röhögéstől).Ennek ellenére aki ma megnézi a régebbi részeket és képes szemet hunyni néhány kisebb-nagyobb dolog felett akkor elmondható az hogy igenis Bond kiállja az idők próbáját és a legtöbb kalandja ma is élvezhető. Nem véletlen az hogy az elmúlt 5 évtizedben sikeres tudott lenni a sorozat. Az pedig külön bónusz, hogy annak ellenére hogy évtizedek múltak el képes volt valami folytonosságot hozni, ami a Casino Royallal szinte teljesen el lett törölve, csak a név és pár karakter maradt.Egyébként SZERINTEM ennek ellenére a Casino R. se rossz film, sőt A Quantummal összehasonlítva kifejezetten jó!

Ismeretlen_87170 2010.01.06. 18:30:42

#40: nem fog neki leesni és azt hiszi, hogy egyetértesz vele.

galahad 2010.01.06. 18:37:04

17: egy Tarantino-féle James Bond az nem James Bond lenne, hanem egy Tarantino film - a Bond széria sosem arról szólt hogy "szerzői" filmesek kiéljék magukat, ide jó kezű iparosok kellenek (ugyanez áll a többi nagyágyúra is akiknek a nevei itt röpködnek) 32: "a klasszikus bondos komolytalankodásokat leszámítva, ami nehezen fér össze ezzel az "ultrarealizmusal" " a számból vetted ki a szót

galahad 2010.01.06. 18:42:30

lehettek szarkasztikusak, orionnak igaza van:) nem a kütyükre és a gáz dolgokra gondolt, hanem a "pezsgő, szivar, morózus angol öregúr, elegancia"-életérzésre

galahad 2010.01.06. 18:47:12

btw. már Foster is félresikerült döntés volt, aki egy jó Bond-mozi helyett valami furcsa torzszülöttet faragott a Bourne-széria külsőségeinek copy-paste lenyúlásával, gyenge melodrámai/bosszútörténet-felhangot beleerőltetve (James "the bitch is dead" Bond-ról beszélünk?), ráadásul egy nagyon rossz tempójú filmet rakott össze, tipikusan az a szitu, amikor az akciójeleneteknél a film egyszer csak megáll, a cselekmény nem megy előre, itt most nézni kell mire költötték a 200 millát, azután 5 perc üresjárat mire ismét felvesszük fonalat ami ismét egy betoldott akciójelenetben, vagy rosszabb esetben egy érzelgős blokkban kulminálódik - a Casino egyébként ilyen szempontból példásan meg volt csinálva

orion 2010.01.06. 19:22:41

Nem véletlenül írtam, hogy "bevallottan". Utána lehet olvasni. A közönség változik. Ők meg igazodnak hozzá. Sajnos. A rendező (hír)neve? Láthatóan nem sokat számít. John Glen 5 db Bondot rendezett. Ha ezeket levesszük, olyan opuszok maradnak a listáján, mint a Point Men (imdb: 4,3) vagy az Aces: Iron Eagle III (3,1).

DCIJB 2010.01.06. 19:27:56

"Ha ezeket levesszük, olyan opuszok maradnak a listáján, mint a Point Men (imdb: 4,3) vagy az Aces: Iron Eagle III (3,1)." Pont ez az amiről beszélek. Mark Forster és Sam Mendes filmográfiája össze sem hasonlítható John Glen (és a legtöbb korábbi Bond-rendező) munkásságával. Moore, Dalton vagy Brosnan alatt szerinted egy Mendes kaliberű rendező komolyan érdeklődött volna a széria legújabb darabjának megrendezése iránt? Egy frászt.

hamsy 2010.01.06. 20:40:12

29.36. hogy mit nem értek? spoiler! a film story-ja, hogy a pali elgátolja a vizet és ezzel kezd el üzletelni nekem semmi bajom sincs, azzal már inkább, hogy lement még egy rész de még mindig nem tudjuk, hogy ki vagy mi az a quantum, ember/szervezet mittomén mi. itt ott célozgatnak rá aztán el is felejtik mert csak az aktuális "senki" gonosztevőt kell elkapni. közelebb meg nem jutunk a megfejtéshez. spoiler vége! vagy ha csak én vagyok debil, hogy nem értem, akkor kérem a hozzá értőket leplezzék le a nagy titkot, mert nagyon kíváncsi vagyok!

Süti 2010.01.06. 21:31:38

27: készült a bourne óta olyan akciófilm, ami nem bourne utánérzés? :) nem rossz filmek, de azért ne legyenek már ők a mércék.

Süti 2010.01.06. 21:34:14

35: batboy, you got the point! :)

Ismeretlen_1068 2010.01.06. 21:35:48

49: ebben én is egyetértek. nem mindenkinek azokat kellene utánoznia. ;)

Süti 2010.01.06. 22:12:15

51: no elfogultság, of korsz! :))

Balee 2010.01.07. 01:01:44

Nekem mondjuk Bourneből is csak az első tetszik igazán mindenkivel ellentétben, de az nagyon. Egyébként egy mai világban játszódó filmben szerintem kifejezetten hülyén nézne ki egy régi Bond ("pezsgő, szivar, morózus angol öregúr, elegancia").

Ismeretlen_1068 2010.01.07. 09:09:12

"Csodálnám, ha visszahoznák Moneypennyt vagy Q-t, vagy ha esetleg változtatnának a stíluson." no, tőlük aztán nem lenne felnőttesebb az új bond sem, sőt Q féle kütyük inkább még infantilisebbé tennék a szériát. de azok a dolgok se nagyon hiányoznak, melyeket batboy hiányol. :)

galahad 2010.01.07. 12:44:38

53: nekem anno még az a hülye ötlet is megfordult a fejemben, hogy Bondot úgy rebootolják, ahogy PJ remake-elte a King Kongot - visszahelyezik az eredeti idejébe, mondjuk az 50-es, 60-as évekbe, visszatérve a klasszikus kémfilm jellegéhez (oké, erre nem sokan lettek volna vevők:)

SoZi 2010.01.07. 14:20:50

55: Nem vagy egyedül a gondolattal, ez nekem is eszeme jutott, de azért megtartanék valamit a mai filmek stílusából. Bond maradna a régi, csak egy kicsit keményebb lenne.

orion 2010.01.07. 15:26:33

47: Hát, szerintem a Kvantum kirívóan rossz Bond-filmnek. Egy feltuningolt B-kegóriás akciómozi. Alig hiszem, hogy bármely kvalitásos alkotó ennek alapján kezdene érdeklődést mutatni a sorozat iránt. Ráadásul nem tudjuk, hogy egy-egy ilyen esetben mit takar az "érdeklődés", azaz ki keres, kit. A Kaszinó átlagban minimum jónak tartott film, míg a Kvantum maximum átlagosnak. A Bond szerzői sorozat, csak a szerzők itt a producerek. Akik a Kaszinóval megpróbáltak a(z idők folyamán megváltozott) közönség kedvében járni, ezért elhagyták az addigi stílusjegyeket, és a mostanában népszerűeket kezdték alkalmazni (ez nem kizárólag rájuk jellemző: gondoljunk a DH4-re, és arra, hogy a DH1-2-ben vajon hogyan festett volna egy nyavajgó tinédzser, és az, hogy az ő kütyüi viszik előbbre a cselekményt). Ha most megint a közönségre figyelnek, akkor lehet, hogy jelenleg kissé el vannak bizonytalanodva, és a Kvantum vegyes fogadtatása miatt nem tudják, merre tovább. Ilyenkor jól jöhet egy rendező, akinek vannak víziói és aki ért már el közönségsikert is, meg művészit is. Ha pedig véletlenül még angol is az illető, hát, az sem baj. Mondjuk, nem túl sok ilyen ürge szaladgál manapság. "no, tőlük aztán nem lenne felnőttesebb az új bond sem, sőt Q féle kütyük inkább még infantilisebbé tennék a szériát." A Bond eredetileg egy felnőtteknek készült mesesorozat volt, legalábbis ezzé nőtte ki magát az első néhány darab után. A Kvantum egy tinédzsereket megcélzó akciófilm. Már csak Sh. LaBeouf hiányzik, hogy teljes legyen a kép.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása