Nos, a lenti trailer gyakorlatilag elmeséli a film kétharmadát, úgyhogy már csak ebből a szempontból is meg tudom érteni azokat a moziüzemeltetőket, akik azért panaszkodnak, hogy túl hosszúak az előzetesek. Persze, amíg őket a vetítések előtt elpazarolt idő izgatja, addig egy átlagos filmmániás azon szűkölhet, hogy miért kell egy előzetesben többet mutatni, mint ami feltétlenül elvárható.
SPOILER!
Mert muszáj volt megmutatni azt, hogy az elrabolt lánya után kajtató Hugh Jackman mit művelt? Nem lett volna elég lezárásként Terrence Howard arcát mutatni, ahogy megdöbbenve teszi fel neki azt a kérdést, hogy "mit tettél?!"
SPOILER OFF!
Mindezzel együtt Denis Villeneuve, a Felperzselt föld rendezőjének új filmje ígéretesnek tűnik - még annak ellenére is, hogy a forgatókönyvet a gyalázatos Csempészek írója követte el. tudhat valamit a sztori, ha ilyen impozáns szereplőgárdát sikerült megnyerni hozzá, nem?
De a poszt elején felvetett problémához visszatérve: tényleg eljött az ideje annak, hogy leálljunk az előzetesek nézésével? Gyakorlatilag bejegyzéseink fele ezekről szól. Meg tudnád-e állni, hogy ne nézz meg új és újabb képsorokat a várva várt filmekről? Vagy hogy fogsz kiszúrni, városlistára helyezni egy olyan filmet, melyről az előzetesig szinte semmit se tudtál, vagy nem is érdekelt, de azt látva hirtelenjében megváltozott a hozzáállásod? A film audiovizuális élmény, ezért legjobban egy előzetes tudja azt promótálni. Maga az előzetesgyártás pedig önálló műfaj, már-már művészet, csak úgy tűnik, egyesek rosszul művelik. Mi a te hozzáállásod a témához?
Seth Rogen és Evan Goldberg (Superbad, Ananász expressz) új filmjében egy rakat hollywoodi színész (akik történetesen saját magukat alakítják) bibliai méretű katasztrófával szembesülnek. És ennek vannak mellékhatásai: Danny McBride például Dumbledore-nak, Jonah Hill pedig Tony Montanának képzeli magát.
Charlies Sheen, illetve Carlos Estevez, mint az Egyesült Államok elnöke? Mel Gibson, mint őrjöngő rosszfiú? Sofia Vergara, mint géppuska mellű hárpia? Ebben a filmben mindenki testhezálló szerepben tetszeleg majd.
Franck (Vincent Cassel) és bandája ellop egy Goya-festményt. A buliban kulcsszerep jut Simonnak (James McAvoy), a beépített embernek, akit az akció során leütnek, és ez nagy baj, ugyanis kiderül, hogy elrejtette a festményt de a fejére mért ütés miatt nem emlékszik, hogy hová. Miután a hagyományos módszerek nem járnak sikerrel, Franck egy hipnotizőrhöz (Rossario Dawson) fordul segítségéért, aki szépen lassan belemászik Simon fejébe, és ekkor indul ám csak az igazi kavar.
Harmadjára is elkövetheti valaki ugyanazt a hibát? Igen, ha Zach Galifianakis ott van mellette. Juliette Binoche szívesen kínál alternatívát. Heti bemutatók.
A feliratos vígjáték olyan, mint Atlantisz városa: állítólag valaha létezett. A Másnaposok 3. (vagy a plakát szerint a 3. rész) sem az a film, ami megtöri a sort, de nem csak azért, mert a poénokat szóban jobban vissza lehet adni, mint írásban, hanem mert az utóbbi pár év két legnépszerűbb nem látványra építő filmjének folytatásáról van szó, vagyis nagy az igény, rengetegen fogják megcélozni a mozikat holnaptól. És a következő magyar színészeket fogják hallani.
Richard B. Riddick végre ismét magára talál, és harmadik egész estés kalandjában szellemlények meg egyéb misztikus entitások helyett olyan figurákkal találja szemben magát, melyek aprításához igazán ért: szörnyekkel és gazfickókkal. A jó cafatolósnak ígérkező sci-fi/akció hozzánk 2013. szeptemberében (azaz az amerikai premier környékén) érkezik meg a ProVideo jóvoltából. A film mifelénk is megtartja az eredeti címét, és a szinkronizáltan fut majd. A hivatalos, magyar feliratos előzetest nálunk nézhetitek meg először.
Bő egy év múlva érkezik a mozikba a Transformers 4, amely Michael Bay ígérete szerint egy jóval komorabb és komolyabb történetet mes... egy lópikulát: ezúttal Bay már meg sem próbál mismásolni, valószínűleg a negyedik film is világméretű zúzda lesz, amely a legnagyobb pusztítást az agysejtek között rendezi.
Egy dolog azonban biztosnak tűnik, a Mark Wahlberg főszereplésével készülő film eltér az előző részek sztorijától, ez bizonyítja az a most publikált három kép is, melyek egyikén a teljesen revampolt, egyedi felépítésű Optimus Prime látható (a másik kettőn pedig egy Chevrolet és egy Bugatti).
Alig telik el úgy nap, hogy ne bukkanna fel egy újabb tévészpot az Amerikában két hét, nálunk három hét múlva debütáló Az acélemberről, ráadásul ezek állítólag nem is a korábbi trailerek anyagát vágják össze, hanem új szcénák egész sorát tartalmazzák. Azért állítólag, mert én most már tényleg behúztam a féket, de ha te nem bírod ki, hát íme négy új tévés reklám.
Az elmúlt napokban gyorsabban cserélt gazdát a soron következő James Bond-film rendezői széke, mint Taylor Swift szokta a pasikat: bő egy héttel ezelőtt még arról tudósítottunk, hogy felajánlották Christopher Nolannek a filmet, de mielőtt normálisan összetehettük volna a két kezünket, hogy "úgy legyen", a Variety lehozott egy listát azokról a direktorokról, akikkel a Bond 24-ről beszélgetnek, és Nolan nem volt köztük. Hogy Nicolas Winding Reefnnel, David Yatesszel, Ang Lee-vel, Tom Hooperrel és Shane Blackkel meddig jutottak a tárgyalásban, azt nem tudom, de a Deadline legutóbbi jelentése szerint Sam Mendes talán mégis elvállalná a film rendezését.
Történt az, hogy Mendes ugyan már kifejezte érdeklődését az új film iránt, de már elkötelezte magát két színházi darab (a Charlie és a Csokigyár és a Lear király) iránt, s mint tudvalévő, az Amerikai szépség rendezője elsősorban színházi rendezőnek tartotta magát - milliárdokat kaszáló Bond-filmek ide vagy oda -, így a Bond-projekttel haladni vágyó Barbara Broccoli és Michael H. Wilson producerek kénytelen voltak pát inteni. Aztán később kiderült, hogy amúgy se sanszos, hogy a Bond 24 2016 előtt elkészülhetne, így a producerpáros a fentiekben említett körök lefutása után/mellett ismét elővette Sam Mendest, aki a hosszabb időkeretnek (és gondolom, a második körben felajánlott nagyobb gázsinak) hála immáron talán már nem mond nemet.
S miért is mondana? Ő maga mondta, hogy van ötlete a folytatásra, melyet a Skyfallt jegyző és a folytatást is szövegező John Logannel találtak ki, két és fél évnek pedig elégnek kell lennie arra, hogy tovább vájkáljanak az idővel könyörtelen gyilkológéppé tompuló James Bond múltjában.
...de főleg Berlin. És úgy tűnik, ha kitör a zombirajzás, akkor az ég mindenhol ugyanolyan rondasárga lesz. A bannerek klikkre nagyobb méretben is megtekinthetők lesznek.
Könnyen lehet, hogy hamarosan át kell értékelnünk a képregényfilmes all time listánkat, no nem a Vasember 3. vagy a Farkas miatt: történet az, hogy az idei Cannes-i Filmfesztiválon egy képregényfilm nyerte az Arany Pálmát, melyben viszont nem sztreccsruhás hősök mentik meg a világot, hanem két lány szeret egymásba. Állítólag a háromórás, explicit jelenetekkel teli romantikus drámának már hazai forgalmazója is van, aminek felettébb örvendezünk, ugyanis ez a két jelenet - egy meghitt és egy kevésbé meghitt - valódi dialógusokat és érzelmeket ígér. Találkozunk az Oscaron?
A Farkasfalka az amerikai mozikba már bevetette magát, de már csak néhány nap, és minden bizonnyal rendet teremt a hazai filmszínházakban is. Ezúttal nem lesz se esküvő, se legénybúcsú, csak slamasztika, méghozzá jókora, ugyanis Dougot (ezúttal tényleg) elrabolják, és ha a banda nem találja meg gyorsan Mr. Chow-t, annak súlyos következményei lesznek.
Gyors kocsikkal és erdei meselényekkel ajándékozták meg a forgalmazók a nézőket az elmúlt hétvégén, amikor azonban nem csak a családok vonultak moziba a jó alkalmat megragadva. A zöld urainak így be kellett érnie a második hellyel a Halálos iramban 6. mögött; e sokadik folytatás az amerikaival párhuzamosan tovább növelte magyarországi táborát is.
Kerma:
Rengeteg kritika van itt, ez totál sok munka! Gratulálunk! Egy jó film tele van jobbnál jobb képek... (2024.05.13. 14:52)hazai bemutatónaptár 2019
Kerma:
Nem gondoltam volna, hogy filmekről ilyen sokat és ennyi érdekeset lehet írni! Köszönjük a cikket!... (2023.07.03. 10:46)usa box office: új élmény
Beszélt