aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: now you see me - the second act (2016) Richter Géza
2015. november 18. 19:53:30

Kategória: film 4 komment

Az első részt azzal zártuk, hogy a simlis arcok jó fejek, és jótét lelkek egyben, majd a folytatás első stábfotója óta jó pár hónap eltelt, így aztán már az első hangulatkeltő videó is megtekinthető.

Címkék

trailer teaser comedy daniel radcliffe action morgan freeman michael caine sequel woody harrelson mark ruffalo summit lionsgate lizzy caplan jesse eisenberg jay chou dave franco

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr688089710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LasDen 2015.11.18. 20:14:13

Vagy én nem hallottam csak róla, de elég suttyomba készült ez el :D Az első rész is jó buli volt, ez is elég funnak néz ki. Mindenképp jöhet...

Atkakukac1989 2015.11.18. 21:11:42

@LasDen: Szívemből szóltál. Kellemes szórakoztató kikapcs volt az első is.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.11.19. 15:21:28

én is csíptem az első részt, ezt is meg fogom nézni.

Marci9595 2015.11.19. 21:26:37

Az összes hibája ellenére én az elsőt kifejezetten élveztem, ezt is biztos megnézem majd.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása