A Netflix nem a levegőbe beszélt, ez tényleg nem gyerekfilm lesz. Íme a második, komoran hangulatos trailer:
tv-trailer: daredevil (2015)
2015. március 10. 16:56:00
Kategória: tv 26 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr847257465
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Péter Miskolczi 2015.03.10. 19:32:26
Na, végre nem egy tipikus "vegyük fel gyorsan" sorozatos látvány, hanem úgy néz ki mint egy film. Kíváncsi leszek.
Laslo_ 2015.03.10. 21:00:27
Nekem is a látványvilág bántja a legjobban a szemem a sorozatokban, örülök de ez végre kinéz valahogy. Fura, hogy ezt az előzetest elnézve már nem is hiányzott annyira a klasszikus vörös ruha.
Németh Barna 2015.03.10. 21:18:21
@Péter Miskolczi: @Laslo_: Epizódonként 3,3 millió dolláros költségvetéssel dolgoznak, szóval akkora látványra ne számítsatok. A hat Marvel-sorozatuk 60 epizódjára költenek majd összesen 200 milliót. Összehasonlításképpen, az Agents of S.H.I.E.L.D. pilotja 14 millióba fájt, vagy a csatornán belül maradva, a House of Cards egy epizódja átlagosan 3,8-ba kerül.
csgergo 2015.03.10. 21:20:49
@Németh Barna: Egy House of Cards-nál sem tudnak szerintem több pénzt a külsőségekre költeni, mert Spacey pl biztos nem pilóta kekszért dolgozik :D
Németh Barna 2015.03.10. 21:30:03
@csgergo: Nem is kell, az nem egy látványfilm :) Csak példának hoztam összehasonlításképpen, semmi egyéb. Remélem ők sem úgy gondolták, hogy ez lesz az első filmszerű sorozat úgy en bloc, mert az elég fájó kijelentés volna :)
Nyílméregbéka 2015.03.10. 21:39:43
Nem tudom, nem vagyok meggyőzve egyelőre, bár nagy D'Onofrio rajongó vagyok. Eddig az összes képregényes sorozatból a SHIELD jött be leginkább, az legalább nem akar másnak látszani, mint ami. Ezek a "túlrealizált", csinaljunk úgy mintha ez valóságos is lehetne féle képregénysorozatok mint a Gotham, Arrow stb... csak mérsékelten jönnek be nálam.
TommyFCIM 2015.03.10. 22:17:33
@Németh Barna: És még is az mennyire gagyinak nézett ki, meg gyakorlatilag az összes eddigi képregénysorozat. Bár van köztük 1-2 nézhető, de azok is inkább a guilty plesaure kategóriába tartoznak. Én már kurvára unom ezeket az országos csatornára érkező sablon képregénysorozatokat. Az elmúlt évekbe mindet bepróbáltam, az Arrow és a Flash ami életben maradt nálam, de már azokat is meguntam. Nagyon jó lenne már végre ebben a műfajban egy tökös, kábeles minőségű sorozat. A Daredevil eddigiek alapján klasszisokkal jobb, és minőségibb sorozat lesz mint az eddigi ilyen sorozatok. Nálam a Netflix, a készítő, és a színészgárda erre garancia, és külön öröm, hogy tv ma besorolást kapott a sorozat, ami a filmeknél r-nek felel meg. Aztán lehet nem lesz igazam, de a léc az nincs magasan, nem lesz nehéz megugrani..:D
Németh Barna 2015.03.10. 23:43:11
@TommyFCIM: De van egy olyan szakadék, amit nem lehet áthidalni. A Flash, a SHIELD, a Gotham és a többiek olyanok, mint a nagy nyári képregény-adaptációk (amik egyébként pont ugyanolyan sablonosak, csak hangosabbak és látványosabbak...khm...Birdman). Egész egyszerűen nem tehetik meg, hogy ne a fiataloknak szóljanak.
A Gothamben számomra pont az érdekes, ami a legkevésbé sem képregényes, a maffia-vonal, csak amiatt nézem. A Flash olyan mint A galaxis őrzői, friss, lendületes, szórakoztató. Ennyi, az ég világon nem várok tőle mást, mert nem is várhatok. A Netflixtől majd várok, mert ők megtehetik.
A Gothamben számomra pont az érdekes, ami a legkevésbé sem képregényes, a maffia-vonal, csak amiatt nézem. A Flash olyan mint A galaxis őrzői, friss, lendületes, szórakoztató. Ennyi, az ég világon nem várok tőle mást, mert nem is várhatok. A Netflixtől majd várok, mert ők megtehetik.
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.03.11. 08:29:35
@Nyílméregbéka: @Németh Barna: @TommyFCIM: nézzétek meg a Blade sorit, az jó volt. ;)
Ez a tailer viszont nagyon tetszik. Várom, de nem kicsit a sorit.
Hatalmas plusszpont, hogy hells kitchen-nek hívják a helyet még mindig, pedig...
Ez a tailer viszont nagyon tetszik. Várom, de nem kicsit a sorit.
Hatalmas plusszpont, hogy hells kitchen-nek hívják a helyet még mindig, pedig...
Laslo_ 2015.03.11. 08:43:14
Látvány alatt most inkább a beállításokat, színvilágot stb. értettem. A trükköktől eltekintve nekem a többi sorozat, túl művi, túl stúdiós...
Persze az is pozitívum, hogy egy Daredevilnél nincs szükség olyan költséges trükkökre mint egy Supermannél.
Persze az is pozitívum, hogy egy Daredevilnél nincs szükség olyan költséges trükkökre mint egy Supermannél.
batboy 2015.03.11. 08:54:15
@Laslo_: ezért fáj nekem előre a Supergirl. költséges trükkök nélkül fabatkát sem ér.
Németh Barna 2015.03.11. 11:06:53
@batboy: Smallville? Valami miatt csak műsoron maradt egy évtizedig, nyilván sokaknak sokat ért :)
TommyFCIM 2015.03.11. 11:25:04
@Németh Barna: Ebben igazad van. Csak ezeknél a sorozatoknál pont a látvány ami fontos lenne, de országos tv-n erre meg nincs pénz, így pedig elég gagyi hatása van sokszor, főleg a cw-s sorozatainak, ahova még e mellé sokszor csapnivaló színészek is társulnak. Másik pedig az, hogy túl hosszúak ezek a sorozatok, 20+ rész iszonyat sok. El kéne már felejteni ezt a formátumot, ennyi résznek max a heti ügyes sorozatoknál van értelme, de az ilyen sorozatok a túl sok rész miatt hamar kifulladnak. Képregényfilmek látványosabbak, és bár azok is sablonosok, de azt nem tudja az ember olyan hamar megunni, mert kb 2 óra, és utána 2-3 év mire jön belőle egy folytatás. Ellenben ezeknek a sorozatoknak 1 évada kb 6 filmmel ér fel, és 20+ rész miatt tele van töltelék részekkel.
batboy 2015.03.11. 11:52:45
@Németh Barna: igen, a Smallville a fabatka. vajon az a minőség megérne ma 200+ részt?
Németh Barna 2015.03.11. 12:45:23
@TommyFCIM: Tökéletesen igazad van, a 20+ rész tényleg sok. A többi ízlésfüggő. Szerintem vannak olyan gárdák, akik tudják kompenzálni a nagy látvány hiányát, például ilyen szempontból a Flash szerintem rendben van.
@batboy: Tökéletesen értelmetlen kérdés. A szórakoztatóipar a jelenre koncentrál, úgy alakítja a dolgait, hogy az akkor és ott eladható legyen. Ma inkább az a kérdés, hogy a Gotham, a Flash vagy az Arrow megél-e több évadot? Nyilván igen, mint ahogyan a Supernatural is él, virul és igény szerint változik.
@batboy: Tökéletesen értelmetlen kérdés. A szórakoztatóipar a jelenre koncentrál, úgy alakítja a dolgait, hogy az akkor és ott eladható legyen. Ma inkább az a kérdés, hogy a Gotham, a Flash vagy az Arrow megél-e több évadot? Nyilván igen, mint ahogyan a Supernatural is él, virul és igény szerint változik.
Laslo_ 2015.03.11. 13:03:10
A Smallville nekem egy rejtély. Az a jelenet amikor Clark vetített háttér előtt versenyez Flash-sel, már 20 éve is kínos lett volna. Azt hiszem a Bill Bixby-s Hulk sorozatnál volt olyan, hogy valahányadik évadtól kezdve költségcsökkentés miatt Banner minden részben csak egyszer változhatott át. :D
Ezért is hagyom ki ezeket a sorozatokat, nehogy már ilyeneken múljon...
Ezért is hagyom ki ezeket a sorozatokat, nehogy már ilyeneken múljon...
TommyFCIM 2015.03.11. 13:08:28
@Németh Barna: A Flash az valóban eddig talán a legjobb az összes ilyen sori közül. A színészek ott még nem rosszak, és a látvány/akció sem mindig olyan béna. Ezt talán folytatni is fogom. Plusz tényleg jól áll neki, hogy nem veszi magát halálosan komolyan.
Németh Barna 2015.03.11. 13:20:18
@batboy: Kicsit más kontextusban emlegettem. Te alapból irreális elvárásokkal állsz neki (legyen hangos és látványos), míg a tévénézők többsége nem ezt akarja. Ha azt akarnák, nem néznék ezeket. De nézik. Sőt, a legjobb példa az idei Constantine, ami háttérbe akarta szorítani a történetet (értsd, egy büdös nagy sablon volt az egész*) a külsőségek miatt. Meg is bukott.
*A vívódó hős, tragédiával a múltjában minden részben legyőz egy ellenséget. Na ez a gáz, nem a rossz CGI.
*A vívódó hős, tragédiával a múltjában minden részben legyőz egy ellenséget. Na ez a gáz, nem a rossz CGI.
batboy 2015.03.11. 14:27:05
@Németh Barna: a karakter erejének és történeteinek ismeretében távolról sem irreálisak az elvárásaim:
www.fridaynightreviews.com/uploads/4/1/0/7/41074011/1996943_orig.jpg
nyilván én sem várnám el, hogy minden rész 30 millióból készüljön, de a karaktépítős-beszélgetős epizódok mellé nem low-scale fenyegetéseket kell majd társítani, hanem olyanokat, amik indokolják a grand-scale karaktert. a patikai mérlegen kimért szerény effektusok viszont másra nem alkalmasak.
vannak figurák akiknek a tévé, mint médium csak a legkisebb szeletét tudja átadni. Ez egyszer-kétszer még nekem is érdekes is lehet, az országos csatornát nézők híg többségének pedig akár évekig is.
www.fridaynightreviews.com/uploads/4/1/0/7/41074011/1996943_orig.jpg
nyilván én sem várnám el, hogy minden rész 30 millióból készüljön, de a karaktépítős-beszélgetős epizódok mellé nem low-scale fenyegetéseket kell majd társítani, hanem olyanokat, amik indokolják a grand-scale karaktert. a patikai mérlegen kimért szerény effektusok viszont másra nem alkalmasak.
vannak figurák akiknek a tévé, mint médium csak a legkisebb szeletét tudja átadni. Ez egyszer-kétszer még nekem is érdekes is lehet, az országos csatornát nézők híg többségének pedig akár évekig is.
Németh Barna 2015.03.11. 14:37:55
@batboy: De igen, mert a tévétől várod el, ami irreális. A megoldás: ne nézd :) Én sem láttam a Bosszúállók óta egy Marvel-filmet sem, mert tudtam, hogy nem felelnek meg az elvárásaimnak*.
*kivéve Galaxis őrzői, azt megnéztem, mert vicceset ígértek. Az is lett :)
*kivéve Galaxis őrzői, azt megnéztem, mert vicceset ígértek. Az is lett :)
batboy 2015.03.11. 14:58:56
@Németh Barna: azért fáj ez nekem, mert nagyon bírom a Supergirlt és ezzel a tévézéssel egész egyszerűen aprópénzre váltják. bár szerintem a Daredevil is megérne egy mozifilmet, de látom a koncepciót hogy miért lett tévére alkalmazva és ezt nemcsak el tudom fogadni, de kifejezetten örülök is neki. a Marvel tisztán látja, hogy melyik figurája melyik médiumra lenne a legalkalmasabb, míg a Warner-DC-nél ez a tisztánlátás alá van rendelve a licenszelés nagyétvágyú istenének.
batboy 2015.03.11. 21:02:03
@Németh Barna: szerintem a DC-nél még meg is lenne a szándék, csak sajnos addig látnak és arra néznek ameddig és amerre a Warner engedi. Ez a hátránya ha nem volt saját stúdiód, hanem csak úgy egyszerűen bekapott egy.
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.03.12. 08:33:22
@batboy: bekapott egy???
Évtizedek óta a warner cégcsoporté a dc comics. Már régen felfedezhették volna az árú kapcsolást, de legkésőbb, mikor a marvel elkezdett filmes/sorozatos univerzumot építeni a képregényre.
Egyszerűen bénák és kész.
Évtizedek óta a warner cégcsoporté a dc comics. Már régen felfedezhették volna az árú kapcsolást, de legkésőbb, mikor a marvel elkezdett filmes/sorozatos univerzumot építeni a képregényre.
Egyszerűen bénák és kész.
Németh Barna 2015.03.12. 10:32:19
@doggfather: Azért szerintem nem ilyen egyszerű a helyzet. Először is, Batmannek elég nagy szerepe volt abban, hogy később a Marvel is (sikeres) építkezésbe kezdjen. Másrészt a Warner már hosszú évek óta a The CW-t használja ehhez fő platformnak, ahol működik is a dolog, a moziban viszont egyáltalán nem volt égető kényszer, hogy sarokkővé emeljék, hiszen ott volt nekik a Hobbit, a Harry Potter, a Másnaposok stb. Most, hogy ezek lecsengtek, már ők is jobban eltolódtak ebbe az irányba. Azt meg szintén nem kell megmagyarázni, hogy a saját kábelcsatornájukon (HBO) miért nem kellett a képregényeknek adni a fő terepet.