aeon flux

ready for the action now, danger boy?

díjszezon 2014: 20 animációs film küzd oscarért Németh Barna
2014. november 05. 08:55:00

Kategória: film 9 komment

Pixar-mozi nélkül mindig nyitottabb a verseny a legjobb animációs film kategóriában, amelybe idén húsz nevezett alkotás közül válogathatják be a végső ötöt. Abban minden elemző egyetért, hogy ebből már három biztosan elkelt, hiszen sem az Így neveld a sárkányodat 2-re, sem a Hős6osra, sem a szipi-szuper Lego-kalandra nem fog nemet mondani az Akadémia. Két hely viszont még kiadó, ezért az alábbi 17 alkotás van versenyben. Szerintetek?

animation-oscar.jpg

The Book of Life
The Boxtrolls (Doboztrollok)
Cheatin’

Giovanni’s Island

Henry & Me

The Hero of Color City

Jack and the Cuckoo-Clock Heart

Legends of Oz: Dorothy’s Return (Visszatérés Óz birodalmába)
Minuscule – Valley of the Lost Ants

Mr. Peabody & Sherman (Mr. Peabody és Sherman kalandjai)
Penguins of Madagascar (Madagaszkár pingvinjei)
The Pirate Fairy (Csingiling és a kalóztündér)
Planes: Fire & Rescue (Repcsik: A mentőalakulat)
Rio 2
Rocks in My Pockets

Song of the Sea

The Tale of the Princess Kaguya

Címkék

oscar trailer animation dijszezon eurocinema dijszezon 2014

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr166865801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lisztes · http://www.facebook.com/LisztesMegmondjaATutit 2014.11.05. 08:59:06

Lesz egy kelet-ázsiai, meg egy európai a diverzitás jegyében.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.11.05. 09:21:02

Hajrá, Lego! (Már vagy féltucatszor láttam, még mindig szupi-szuper.)

iopi 2014.11.05. 10:42:56

@Zalaba_Ferenc:

A Legonak díjszezonig lehet majd neki ugrok újra, mert első két próbálkozásra nem sikerült végignéznem.

misafeco 2014.11.05. 13:13:04

Tök mindegy, melyik a két utolsó, a lényeg, hogy a LEGO nyerjen. :D
www.youtube.com/watch?v=7R1nRxcICeE

Jester. 2014.11.05. 13:18:06

@Zalaba_Ferenc: Gondolom, Will Ferrel miatt. :)

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.11.05. 13:31:04

@Jester.: Ő csak hab a tortán. Abszolút Batman a favorit. Neki már a zenei ízlése is fantasztikus.

www.youtube.com/watch?v=pqv_LUStxDw

K. Kálmán 2014.11.05. 14:41:25

Az idén engem az Így neveld a sárkányod második részén kívül egy animációs film sem fogott meg. Sőt, a többit - már amelyiket megnéztem - kifejezetten gyengének találtam. Nem kivétel ez alól a LEGO-mozi sem: ha jól emlékszem, egyetlen egyszer bírtam elmosolyodni az egész film alatt, és ezért nem a humorérzékemet tartom hibásnak.

A Hős6os-ra még kíváncsi vagyok, de eddig abszolút favorit a sárkány.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.11.05. 15:02:17

@K. Kálmán: Én nem különösebben szerettem a Sárkányt. Nem tudtam elfogadni azt, hogy egy anya képes ilyen sokáig mellőzni a családját - a gyerekét -, hogy aztán mindenféle fenntartások nélkül visszafogadják. Gyönyörű szépen megcsinált animációs film, és egyedülálló abból a szempontból, hogy idősebbnek mutatja be a korábban megismert karaktereket, de ezt leszámítva szerintem elég sematikus.

K. Kálmán 2014.11.05. 15:11:00

@Zalaba_Ferenc: Az anya problémájával egyetértek, ez a szál szerintem is hiteltelen volt. Azonban minden más remekül működött - legalábbis számomra, így túl tudtam tenni magam az erőltetettre sikerült anya-témán.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása