aeon flux

ready for the action now, danger boy?

hónap híre: magyar mozikban a the rover! Németh Barna
2014. június 04. 12:54:00

Kategória: film 16 komment

In medias res, jöjjön a hónap híre: július 31-én a magyar mozikba is megérkezik David Michod várva várt (és ez még egy enyhe kifejezés) új mozija, a The Rover. A Vertigo Media égisze alatt érkező film az Országúti hajsza címet kapta, de ami a legjobb, választhatunk majd a szinkronizált vagy a feliratos verzió között. Már csak ötvennyolcat kell aludni, addig is itt a még mindig zseniális trailer:

The_Rover.jpg

Címkék

filmhír poszter guy pearce robert pattinson david mitchod

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr46270714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.06.04. 13:19:40

Bizony nagy hír! Főleg ha már az Animal Kingdom soha nem jutott el hozzánk...

isvaen 2014.06.04. 14:25:22

egy mezei tékás is megtudhatja, miért a hónap híre így cirka 4-én?

Nyílméregbéka 2014.06.04. 14:39:10

Érdekes, nem is hallottam erről a filmről ezidáig, de megnézve a trailert igen csak ütős film lehet.

isvaen 2014.06.04. 14:47:18

aha. hát most sem kaptam stroke-ot.
én azért hírügyileg kivárom a hó végét, mielőtt erre a filmre áttenném a székhelyem.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.06.04. 14:50:04

@isvaen: Jó, hát kissé elragadtatta magát a kolléga, de ez a jó ebben az egészben, hogy szeretünk lelkesedni. :) Ha nem lenne lelkesedés, nem lenne blog se.

Németh Barna 2014.06.04. 15:02:38

@isvaen: Alig két hónappal a világpremier után kapunk egy független fesztiválfilmet egy k*rva jó rendezőtől, baromi érdekes sztorival, még annál is jobb trailerrel, ráadásul feliratosan (is). Csoda, hogy el vagyok ragadtatva? :)

isvaen 2014.06.04. 15:02:43

hát igen. megértem az érzést
nekem is megvolt, de 220 V-os kezelés után más lett a véleményem, és azóta helyi értéken tudom kezelni az ilyen élethelyzeteket

Lazók György · https://filmekapolcrol.blog.hu/ 2014.06.04. 16:11:43

Oké, bármi is történik a héten, ennél jobb hír már nem jöhet!

isvean 2014.06.04. 18:27:02

@Németh Barna: megnéztem a trailert, de eddig semmi különöset nem találtam benne. mi volt benne a különös? borostás pattison? szakállas pierce?
sztem nézzük meg úgy még egyszer, hogy te nem veszed figyelembe a stáblistát, én meg megnézem az animal kingdomot. hm? :o)

Németh Barna 2014.06.04. 18:32:16

@isvean: Ezen nyugodtan rugózhatunk még egy kicsit, sőt, vezethetsz belém áramot is, a véleményem nem igazán fog megváltozni. Ez van :)

isvean 2014.06.04. 18:50:08

hát jó. azért kíváncsi leszek a kikerülő kritikára.... mert ez már most 5 csillagos, és nehéz lenyesni belőle... (ha meg nem kap, akárcsak a Csillagokban a hiba, hát az is egy kritika, de nem a film felé...)
én azért most adok magamnak egy löketet.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.06.04. 18:58:27

@isvean: Szerintem azzal semmiképp nem veszíthetsz, ha megnézed az Animal Kingdomot.

isvean 2014.06.04. 19:18:50

@Zalaba_Ferenc: ha filmről van szó, én sosem vesztek :o)

Németh Barna 2014.06.04. 19:30:43

@isvean: Nem értem az összefüggést, komolyan nem. Nagy hír az, hogy valami olyasmi történik, ami csak nagyon ritkán. A legtöbb ilyen jellegű filmre sok-sok hónapot, néha több mint egy évet várunk (néha hiába), ez meg máris itt van. Az már csak plusz, hogy én már nagyon várom, de ez még mindig nem jelenti azt, hogy a végeredmény is ugyanilyen hatással lesz rám. Egyébként a filmről írtunk már párszor, mindig ugyanilyen lelkesen (nem csak én), eddig még senki nem kérte ki magának. De abban igazad van, hogy nézd meg az Animal Kingdomot :)

isvean 2014.06.04. 19:39:12

"David Michod várva várt (és ez még egy enyhe kifejezés)"
ez úgy festett, mintha a pápát várnánk a bazilikába. kudlik júlia bejelenti, hogy három év késéssel, de a tévé műsorra tűzi a kincs ami nincset.
általánosítva éreztem a dolgot.
erre kaptam meg, hogy a filmrajongás ilyen. erre írtam, blablabla. az meg nekem nem releváns, hogy valaki csinál egy nézhető filmet, és máris a mozi istene lesz majd a következő filmje után a pokolba kívánja mindenki. megnézem ez az AK-t, de sztem (és akkor most én leszek előítéletes filmnéző) akkor sem lesz több egy kellemes, tartalmas filmnél. mert miért is lenne? na, ennyit mára. erről. is.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása