aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: oscar 2014 Németh Barna
2013. december 20. 10:12:00

Kategória: film 6 komment

Nagyjából tudjuk, mire számíthatunk: meggyötört rabszolgák, rasszizmus, még több rasszizmus, haldokló AIDS-esek, nő az idegösszeomlás szélén, családi viszály, öregember kényszerképzettel, kommunikációképtelenség, küzdelem az életért tengeren és űrben... Csupa móka és kacagás, úgyhogy Ellen DeGeneres táncol. Oscar Here We Go!:

Címkék

oscar ellen degeneres dijszezon dijszezon 2013

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr485700823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ungverjaland 2013.12.20. 10:25:48

Tavaly megfogadtam, hogy soha többet nem nézek Oscart, mert a filmek amik nyernek nagyrészt nem érdekelnek, a műsor meg az unalmas, nemvicces és nagyonemvicces között változik. De amikor kiderült, hogy Ellen vezeti elgondolkodtam, hogy mégis. Bár sejtem, hogy utólag nagyon fogom utálni magamat.

Németh Barna 2013.12.20. 10:28:37

@ungverjaland: Lehet, hogy azért, mert úgy illett, de az emlékeimben az élt, hogy Billy Crystal a legjobb műsorvezető. Most újranéztem a nyitó monológokat visszamenőleg 1975-ig és rájöttem, hogy Whoopi Goldberg a legjobb, Billy a második, de utánuk tényleg Ellen jön :)

ungverjaland 2013.12.20. 11:13:28

@Németh Barna: Most én is újranéztem Ellen monológját, és azt kell mondanom, ha ezt a szintet hozza, nem lesz itt baj. Mondjuk én amúgy is imádom Ellent. Jövőre viszont Amy Poehler-t kérjük.

Adam Van Helsing · http://helsing.blog.hu 2013.12.20. 11:28:24

@Németh Barna: mondjuk Crystal legutóbbi vezénylése (talán tavalyelőtt?) egy katasztrófa volt. Az még hagyján, hogy úgy nézett ki, mint a saját nagyanyja, de egyáltalán nem volt vicces, inkább szenvedősen erőltetett.

SarahConnor 2013.12.20. 17:41:37

Ebben a klipben több a munka és a fantázia, mint sok filmben, amit ebben az évben láttam :)
Megmondom őszintén, eddig nem tudtam, hogy az Oscart így "reklámozzák", de bejövős.

exilis 2013.12.21. 11:47:26

Én azért vigyorgok, mert elképzelem hányszor elpróbálhatták amíg ez így hibátlanul összeállt :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása