aeon flux

ready for the action now, danger boy?

ilyen lesz godzilla? Zalaba_Ferenc
2013. szeptember 11. 07:55:00

Kategória: film 22 komment

Sao Paulóban, egy filmvásáron készült ez a lesi fotó egy kirakott plakátról, amely talán a revampolt Godzilla új ábrázatát mutatja. A potenciális spoiler-veszély miatt katt az "elolvasom"-ra!

godzilla2014logo620.jpg

Az alábbi képpel kapcsolatban azért vannak kétségeim: egyrészt ez az új(?) Godzilla úgy néz ki, mint a Toho gumiszörnye, és hiába tátja a száját, kb. annyira tűnik félelmetesnek, mint egy páncél nélküli teknős. Ugyanakkor a filmet forgalmazó Warner tűzzel-vassal irtja ezt a képet, amely jelentheti azt is, hogy tényleg ez az igazi gyík, meg persze azt is, hogy messze nem az, nem kell a pánik. Nektek mi a véleményetek?

godzilla2014lesi.jpg

Címkék

godzilla monster movie juliette binoche sally hawkins aaron johnson gareth edwards bryan cranston elizabeth olsen film kep film kep lesi

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr915506844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TomPowell25 2013.09.11. 08:23:23

Nekem eléggé hivatalosnak tűnik. Pedig az Emmerich féle hihetetlenül cool volt (és még ma is az) kinézetre.

Adam Van Helsing · http://helsing.blog.hu 2013.09.11. 08:28:15

volt a nyáron valami comic-con video, ahol kicsit látni lehetett, én már ott csalódtam - és ez a fej sajna passzol az akkor látottakhoz.

Egyébként lehet szidni Emmerich filmjét, de szerintem az vitathatatlan tény, hogy maga Godzilla k*rvajó volt benne. Nem tudom, mivel lehetne azt überelni, de ezzel tuti nem.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.09.11. 09:26:17

remélem nem ilyen lsz. Tényleg rétrósan gumiszerű. :S

Lennox 2013.09.11. 10:20:36

SPOILER

Elvileg Godzilla lesz a jó fiú az új filmben. Így nem is baj, hogyha nem annyira félelmetes + úgy néz ki mint a régi Godzilla, úgyhogy ez már jó pont.

McCl@ne 2013.09.11. 10:24:33

@Lennox: +1
A kiszivárgott kamerás videóban is ilyen volt, én is láttam :) Nekem is tetszik, főleg azért, amit Lennox írt, mert hasonlít a régire... Így sokkal érdekesebb, hogy hogyan teszik félelmetessé/ijesztővé/tekintélyt parancsolóvá!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.09.11. 10:41:43

@McCl@ne: én írtam neked üzenetet, vagy csak akartam?!

McCl@ne 2013.09.11. 10:46:45

@doggfather: írtál, de 3 napja dolgozok zsinórban, és mellette is sok most a dolgom, viszont szeretnék tisztességesen válaszolni, mert lenne mit, amire a következő kb. 24 órában szerintem sort is tudok keríteni! :) (sorry)

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.09.11. 10:53:37

@Lennox: SPOILER!

Jaj... Nem lehetne, hogy ő is rosszalkodjon, aztán mikor megjelennek nála csúnyább szörnyek, akkor velük foglalkozzon?

Vagyis igazából tök mindegy.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.09.11. 11:04:43

@McCl@ne: oks, semmi gond. :)

@Lennox: Azért még nézhetne ki úgy, mint egy "valódi" szörnygyík nem úgy, mint egy gumibábú, nem?!

Németh Barna 2013.09.11. 11:43:56

@Lennox: Remélem, akkor Mothra is felbukkan :) Az elsőt leszámítva a mai napig az a kedvencem, de a harmadik legjobb részben is benne van Mothra (és Ebira).

Idén bebizonyosodott, hogy az ilyen filmek sikeréhez nagyon is kell az ázsiai piac. Ez a Godzilla megjelenés nekik jobban fekszik, szerintem ez is közrejátszhatott a külalak kialakításában.

Az úriember 2013.09.11. 12:10:24

Ennél azért valamivel másabb ( konkrétan ez olyan, mint az igazi), de a 98-as-tól eredetibb Godzira számítottam. Esetleg a Tűzgyűrű után, ennyire a japánok kedvébe akarnak járni ?

orion128 2013.09.11. 12:35:19

Csak én vagyok egyedül itt, aki nem nyeli be, hogy így fog kinézni az új Godzilla?

Ha jól megfigyeljük, akkor látható a képen, hogy hátul van a plakát, és elé vagy rá van ragasztva egy kartonszerű anyagból a Godzilla rész. Egyértelműen valami dél-amerikai barkács plakát, és ezért is szedeti le a Warner mindenhonnan, mert még viccnek is rossz.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.09.11. 13:24:24

@orion128: nem, én is remélem, hogy nem ez lesz a végső kinézete.

Repce Manó 2013.09.11. 13:30:03

Legyen csak ilyen a Godzilla, attól, hogy a Toho gumiszörnyére emlékeztet, attól még tűnhet valóságosnak a vásznon.
Amúgy meg felőlem gumiruhába öltöztetett ember is lehet a Godzilla, ha normálisan van kivitelezve a történet és elmesélése.

Németh Barna 2013.09.11. 13:38:02

@Repce Manó: Pontosan így gondolom én is.

Nostro · http://www.flickr.com/photos/terraflex/ 2013.09.11. 16:31:19

@orion128: Vannak azok a promóciós kartonból készült cuccok, amik nem plakátok, hanem ilyen álló izék, és azoknál bevett dolog, hogy a háttér és a főmotívum, jelen esetben ugye maga Godzilla nem egy síkban vannak.
Minden kiszivárgott terv, és kamerás kép abba az irányba mutat, hogy a fenti kinézet nagyon is valós. Aminek én személy szerint egyébként örülök, mert nem modernkedő valami akar lenni.
Ja az meg másik, amit említettek fentebb is, hogy a távol keleti piac kicsit sem elhanyagolható tényező megtérülés szempontjából, és bár nem vagyok Godzilla szakértő, de kisebb eltérésekkel évtizedek óta hasonlóan néz ki náluk ez az monszter.

orion128 2013.09.11. 16:37:55

@Nostro: fogadjunk, hogy nem így fog kinézni?

Nostro · http://www.flickr.com/photos/terraflex/ 2013.09.11. 21:13:46

@orion128: Furcsa ez az érvek nélküli 'nekem van igazam' szöveg :D Sőt, inkább megmosolyogtató, de persze, legyen.
Fogadjunk akkor :)

megnevezhetetlen · http://www.facebook.com/xyzdg1981 2013.09.12. 10:43:34

@Zalaba_Ferenc: Ami bolhafingnyi információ kiszivárgott, aszerint vmi ilyesmi lesz (anno a Jan De Bont-féle verzió is ilyesmi lett volna)
A ComicConos promó-attrakciónál amúgy jól látszik, hogy igenis ez a klasszikusabb design lesz Godzi arca:
www.movieweb.com/v/VIeHvGnTajZhif

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása