aeon flux

ready for the action now, danger boy?

tv-szpot: a hobbit - váratlan utazás [the hobbit: an unexpected journey] (2012) Zalaba_Ferenc
2012. december 02. 09:28:11

Kategória: film 4 komment

A hobbit vadonatúj előzetesében végre vethetünk egy pillantást Smaugra... de tényleg csak egy pillantást.

Címkék

trailer fantasy hobbit lord of the rings cate blanchett peter jackson adventure ian mckellen hugo weaving martin freeman

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr74942458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mesterjani 2012.12.02. 09:49:46

Az a nagy fekete dög ott, meg ott, ohh már nem látni... :(
Sajnos nem sokat mutattak belőle.

DHOPW42 2012.12.02. 10:49:18

De elég meglepő, hogy ezek szerint egy intenzív akciójelenetben fog feltűnni :O Aszittem, csak mutatják ahogy kinyitja a szemét, vagy valami hasonló :D

Arról érdekes módon sehol (még az új Empire-ben sem) esik szó, hogy az első részben több mint valószínű szerepelni fog Benedict Cumberbatch másik karaktere a Hobbitból, és az engem iszonyatosan érdekel.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2012.12.02. 12:42:25

@DHOPW42: Szerintem ez egy flashback-jelenet, melyben Smaug a törpök városát rombolja le - végtére is ez az egész kaland kiindulópontja.

DHOPW42 2012.12.02. 13:24:18

@Zalaba_Ferenc: Igen, ezt akartam is mondani, csak gondoltam nem akartam spoilerezni - ha jól emlékszem, te sem olvastad a könyvet :) Vagy azóta bepótoltad?

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása