aeon flux

ready for the action now, danger boy?

on her majesty's not so secret service Zalaba_Ferenc
2012. július 28. 06:50:07

Kategória: 9 komment

Ha nem nézted a XXX. Olimpiai Játékok megnyitó ceremóniáját (ami egyesek szerint a világ egyik legfeleslegesebb dolga), akkor fiatal életed egyik legelképesztőbb show műsoráról maradtál le (no, már csak ezért se felesleges): Danny Boyle rendező fiatalos és humoros, merész és esetenként szürrealizmusba hajló, mégis közérthető, tiszteletteljes és nem utolsósorban letagadhatatlanul angol nyitányt dirigált, melyben többek között maga James Bond kísérte a Királynőt a helyszínre...

...de nem ez volt az egyetlen filmes utalás: az Oscar-díjas Chariots of Fire Vangelis által komponált filmzenéjének élő előadását egy igazán különleges vendég színesítette - még ha ő maga ezt másképp is gondolta.

Címkék

sport tv show bond daniel craig danny boyle rowan atkinson brit flick

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr764769749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_713534 2012.07.28. 07:07:00

Nekem is tetszett a nyitóünnepség. Bár britségből a végére már kicsit talán sok volt a jóból, de tény, hogy fiatalos, nem művészkedő,látványos,változatos gála volt. Ezt nem lehetne elmondani elődeiről. Egyedül az volt kicsit cikis, hogy a helikopteres jelenetek mind nappal voltak (még a leugráskori pillanatok is) közben meg már jó sötét volt :P Erre azért gondolhattak volna, kicsit Ed Wood-os volt :D

Ismeretlen_1068 2012.07.28. 07:11:02

1: Biztos Gothamben vették fel. :)

Ismeretlen_714493 2012.07.28. 09:03:21

A James Bond videót sajnos terminálta a YT ellenben a Mr. Bean-es anyagon teli pofával röhögtem!:))

Ismeretlen_1068 2012.07.28. 09:10:22

Baszki, nem hiszem el, hogy 2012-ben meg kepesek torolni vmit, amit tobb szaz teveado atvett, s tobb milliard ember nezett eloben...

Llew 2012.07.28. 10:15:39

Faszán elaludtam a kezdésen, és már a csak a bevonulásokra ébredtem fel. Szívás. Éppen most nézem az vágott összefoglalót, az elejéről ennek is lemaradtam, de ebben Bean is nyírva volt szerintem. Most kereshetek egy teljes felvételt. :(

hahakocka 2012.07.28. 10:16:18

Nekem nem jött be nagyon a megnyitó ez a két rész igen meglepő és mulatságos volt de a többi... Felejtős.

SoZi 2012.07.28. 10:23:09

Nem hiszem, el! Az eddigi megnyítókon egyszerúen szenvedtem. Elnyújtott szenvedős izék voltak. A legutóbbit nem is néztem. Ez is csak úgy ment a TV-n, minközben jöttünk-mentünk, nem igazán figyeltük, de felfigyeltem zenékre, meg jelenetekre, mondom üljünk le már, ez igen jónak tűnik. Erre pont kezdődött az ima éneklés, meg a kétórás bevonulás (azért Sir Paul megvolt), szóval remekül lemaradtam a fasza showról. Utána elölről kezdte a EuroSport, de csak a 007-est meg Mr.Beant adta le, aztán jött a bevonulás.

SoZi 2012.07.28. 12:21:09

És ezzel Danny Boyle is rendezett Bondot!

Ismeretlen_551562 2012.07.28. 12:43:31

Sajnos lemaradtam a megnyitóról, csak a végét sikerült megnézni, de megtaláltam a James Bond-os videót itt: http://www.metatube.com/en/videos/147292/Olympic-opening-2012-Queen-Elizabeth-and-James-Bond-007-Daniel-Craig/

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása