aeon flux

ready for the action now, danger boy?

top 10: folytatások, melyek nem olyan szarok, mint sokan vélik Zalaba_Ferenc
2010. július 03. 09:09:35

Kategória: 18 komment

Ennél tömörebben nem lehet címbe vésni azt az érdekes összeállítást, melyet a híres/hírhedt Angry Video Game Nerd által vezetett Cinemassacre.com hozott össze. Igen, a filmfolytatások valóban trükkös dolgok: egyszerre könnyítik (hozott anyag!) és nehezítik meg (hozzáadott anyag?) a készítők életét és naná, hogy tízből kilenc és fél esetben a pénzről szólnak, ezért illik őket utálni. No, de mi a helyzet azokkal a folytatásokkal, melyeket a legtöbben utálnak, csak te nem? Ezekből láthattok itt egy tízes listát vitaindító gyanánt: szerinted melyik az a franchise, melynek folytatása nem is olyan rossz, mint sokan vélik? Mondok egyet: DIE HARD 4.0.

Címkék

halloween terminator indiana jones sequel ghostbusters spider man jurassic park top film

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr114538319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Süti 2010.07.03. 09:53:28

huh, van benne pár necces. indy 4? uh. még szerencse, hogy a die hard 4 nem volt benne :))))

Karez · http://karez.web4.hu/ 2010.07.03. 10:14:09

A halloween II azért picit kilóg a lóláb. A többivel egyetértek, még a Indy 4-el is, bár ha Lucas-ék megtettek volna annyit hogy holmi UFÓK helyett Maya ősi istenek vannak a középpontban még EPIC AWESOME is lehetett volna. Jó értem én hogy már rengeteg doksi film foglalkozott a kristálykoponyákkal hogy hogyan is készülhetett az akkori időkben, az akkori ősi törzs kezei közül. De hogy ezt Gerorgie-ék úgy intézzék el hogy "biztos a kis zöld emberek voltak" az szvsz hatalmas öngól. A többi idióta jelenet pedig nekem kifejezetten tetszettek, és igaza is van Nerd-nek hogy az előző három részben is hasonlóak voltak.

Karez · http://karez.web4.hu/ 2010.07.03. 10:14:56

2. Párdon Halloween III akart lenni. (:

partychoke 2010.07.03. 11:16:17

spiderman 3? really?!

Ismeretlen_105814 2010.07.03. 11:27:58

Kérdés ugye, hogy a közvélemény melyik folytatást gondolja rossznak. A lista amúgy nagyjából rendben van, Az elveszett világ tényleg nem annyira vészes, a Szellemirtók 2 nálam - akár szentségtörés, akár nem - veri az első részt, sokkal szívesebben ülök le elé. A Vissza a jövőbe III mondjuk nálam nem játszik, szerintem borzalmasan rossz befejezés a trilógiának. Pókember 3 szerintem sem annyira rossz, tény, hogy nem olyan erős, mint mondjuk a második rész, de szórakoztató. (Kb. ez illik az Indy IV-re is, sajnos Disney szaga van, mint a második résznek, de so much fun!) Én mondjuk hiányolom a listáról a Batman visszatért, ami volt legalább olyan jó, mint az első rész, és egy kicsit talán még Tim Burtonösebb is. (De talán azért nincs itt, mert a közvélemény nem is utálja annyira?)

Ismeretlen_89842 2010.07.03. 12:03:08

sokan úgy vélik hogy a die hard 4 rossz folytatás volt? soha nem láttam arról negatív kritikát

Ismeretlen_140561 2010.07.03. 14:18:51

Majdnem beszóltam, hogy Birodalom visszavág és A sötét lovag hol vannak, de rájöttem, hogy nem arról van szó. Az én kedvenceim a kategóriában a Cápa bosszúja, Aliens Vs Predator: Requiem és az Alkonyat - Újhold.

Helsing · http://helsing.blog.hu 2010.07.03. 16:55:19

én is mondok egyet. Az én kedvenc filmem ever a Matrix Trilogy, és abból is a harmadikat szeretem a legjobban - pedig azt aztán mindenki utálta, és azóta se értem, miért. amúgy a Spider-Man 3 az egyik leggázabb film, amit valaha láttam, kábé szegény Spidey megszentségtelenítése az egész - pedig imádom a Pókembert.

clive 2010.07.03. 18:23:10

Szerintem elég rossz ez a lista. Mert ugye azt mondja folytatások, amik nem olyan rosszak, mint sokan gondoljuk. Na most az elveszett világ meg a Szellemirtók 2 mit keres itt? Azokat sose gondolta a tömeg rossz filmeknek, sőt. A Halloween 3, Indi 4, Spider Man 3 meg annyira szar, hogy nem kerülhet rá egy, olyan listára , hogy nem olyan szar mint gondoljuk. De pont annyira szarok :)

Ismeretlen_1068 2010.07.03. 20:01:31

9: Mifelénk talán nem, de az óceánon túl ezek a filmek nem túl népszerűek.

Helsing · http://helsing.blog.hu 2010.07.03. 21:26:07

na, gyorsan meg is néztem ezen felbuzdulva a Lost World-öt hát ööö..... az egy nagy baromság XD

galahad 2010.07.03. 22:13:17

T3 - mit keres a listán? a jól eltalált casting és a befejezés ellenére is a világ egyik legfeleslegesebb folytatása, ami kb minden értelemben kimeríti a rókabőr fogalmát - olyan, mintha a T2-t nézném másodszorra csak szarabb Vissza a jövőbe 3 - mit keres a listán? ugyanolyan jó, mint az első kettő, ez kinek nem egyértelmű? :) Indy 4 - csak a - majdhogynem kitűnő - első egy óra ne lenne, akkor legalább nyugodt szívvel lehetne leírni (más kérdés hogy "annyira" szar eleve nem lehetett, mert a Végzet templomát képtelenség alulmúlni) Lost World - nincs azzal semmi baj, egy fokkal bugyutább, mint az első de még tűréshatáron belül marad :) az eredeti gárdának (alkotók, színészek) köszönhetően itt még működött a varázs, temérdek hibájával együtt is közelebb van színvonalában az elsőhöz, mint a rettenetes harmadikhoz

Ismeretlen_89842 2010.07.04. 01:17:43

galahad csak megnézted mi van a listán, vagy fel is fogtad mit pofázik alatta James? csak mert kurvára elmondja hogy "MIT KERES A LISTÁN" és nem némán ül a jelenetek alatt. és egyébként és mi értelme vitatkozni valakinek a személyes véleményéről? úgy írtad a kommented mintha 10 000 ember megkérdezésével készült volna a lista. jeez.

galahad 2010.07.04. 16:26:37

13: elmondja, és én kurvára egyet is értek a jó részével, egy másik részével meg kurvára nem, mert autonóm, önállóan gondolkodó személy vagyok és írtam egy kommentet amiben a saját értékelésemet fűztem hozzá egyes filmekhez, ahogy tették azt mások is :) jeez. (amúgy szerintem a T3-at pl. nem menti az hogy van benne 10 percnyi jó akciójelenet... meg ezt kb minden filmre rá lehet mondani hogy "kapcsold ki az agyad, ne hasonlítsd össze az előzményekkel és amúgy is nézd B-filmként" és akkor entertaining as hell - nem, nem volt az)

galahad 2010.07.04. 21:36:38

(meg egyáltalán miért kell ez a hangnem? senki nem bántott senkit, filmekről beszélgetünk)

Ismeretlen_1068 2010.07.04. 21:43:43

Szerintem sem a listát kéne kritizálni, hanem inkább a bűnös kedvenceket kéne csatasorba állítani - pl. batboy jöhetne a SCREAM 3-mal. :)

Ismeretlen_14454 2010.07.06. 13:33:51

James Rolfe-nak még van egy-két nem AVGN-es videója, pl. Top10 filmes klisé, meg ilyenek, amik szerintem rohadt jók:-D

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása