aeon flux

ready for the action now, danger boy?

négy új kép az inceptionből Zalaba_Ferenc
2010. április 22. 08:11:05

Kategória: 9 komment

Nem mintha továbbra is tudhatnánk, miről szól majd ez a film, Christopher Nolan legambiciózusabb rendezése. (Az "elolvasom" után jön a többi.)

Nem mintha továbbra is tudhatnánk, miről szól majd ez a film, Christopher Nolan legambiciózusabb rendezése.

Címkék

thriller sci fi leonardo dicaprio michael caine christopher nolan joseph gordon levitt inception tom hardy marion cottilard film kep

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr524537938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_9654 2010.04.22. 08:15:36

csak az idegesítő kislány ne szerepelne benne, egyébként igazi reménység a film.

Ismeretlen_1068 2010.04.22. 08:17:16

Javítanálak: az az idegesítő nő, aki kislányokat szokott játszani. :)

Fred Fredburger 2010.04.22. 08:48:22

Az utóbbi években sorozatosan fordult elő, hogy amit borzasztóan vártam, az végül elég nagy csalódásnak bizonyult (G.I. Joe, Kecskebűvölők, stb.). Nolanban az a jó, hogy az ő cuccait lehet úgy nagyon várni, hogy közben nem kell tartani a pofáraeséstől - remélem most is így lesz!

Nostro · http://tokeletrash.blogspot.com 2010.04.22. 11:04:25

Személy szerint én örülök a kis csajnak, meg annak, hogy fiatalabb korosztályt látok viszont egy várhatóan komoly nagy filmben. Joseph Gordon Levitt-nek főként örülök. Nagyon jó arcnak találom, valahányszor láttam egy filmben mindig rendesen jelen volt. Nem csalódtam eddig benne.

Ismeretlen_1068 2010.04.22. 11:17:58

Főleg abban a filmben volt menő, amikor amish kiskölyökként elvette feleségül Patricia Arquette-et, hm? :) Ami pedig Page-et illeti: inkább ő, mint Maggie Grace, mint 17 éves OMG-picsa (vagy bármi más, ha már itt tartunk).

anita 2010.04.22. 12:13:09

Én is nagyon várom, de az idén már egyszer befürödtem DiCaprióval.. :(

Nostro · http://tokeletrash.blogspot.com 2010.04.22. 12:45:41

5: Nem láttam azt a filmet, de meg csak trailert sem találtam hozzá, így nem tudom eldönteni, hogy valóban menő volt-e, vagy csak így akartad nem tetszésed kifejezni. Bár el tudom képzelni, hogy valóban menő a filmben. Sok filmben feltűnt, de legutóbb valami Mickey Rourke-os filmben láttam, meg persze az 500 nap nyárban. A G.I.Joe filmet nem számolom, mert nem néztem végig. 6:DiCaprióval befürödtél? Lehet nem nagyon követem a dolgokat, de idén a Viharsziget filmje volt csak. Vagy nem?

anita 2010.04.22. 16:08:07

7: Igen, arra gondoltam..

Angelus 2010.04.23. 14:09:50

Nagy rajongója lettem ennek a brit úrnak amióta látam tőle a Batman Kezdődiket, majd a többit. A stílusában tiszta manifesztációját látom az én észjárásomnak: ha lenne benne profizmusom, ilyeneket készítenék (vagy mint A Tégla).

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása