aeon flux

ready for the action now, danger boy?

pirates 4 2011-ben! Zalaba_Ferenc
2009. szeptember 12. 08:21:07

Kategória: 8 komment

Jó lesz nekünk? Személy szerint meglennék Jack Sparrow kapitány újabb kalandjai nélkül, ugyanis a trilógiának csupán a középső darabja okozott valami halvány élvezet-féleséget, az első szövegkifordítós poénjaitól a falra másztam, a szürreális harmadikat pedig egyszerűen untam (a filmvégi megacsata elhalasztása pedig egyenesen pofátlanság). De mivel a trilógia kiszabott sok pénzt hozott a konyhára, ráadásul Johnny Depp is jelezte, hogy akár hat folytatásban is szívesen eljátssza Sparrow-t, ezért a Disney folytatja a franchise-t, méghozzá 2011-ben.

Az új résznek még csak a bemutatója és a címe van meg, a sztorit még nem tette közzé az egeres cég, habár minden jel (a harmadik rész végére odabiggyesztett beszólás és egy azonos címmel rendelkező kalandregény története) arra mutat, hogy ebben az epizódban Jack Sparrow és kompániája az öröklét forrását keresi (és közben talán még Feketeszakállal is megmérkőzik). A Disney a negyedik epizóddal egy újabb trilógiát kíván nyitni, melyet várhatóan nem Gore Verbinski dirigálna (helyes, tehetségét inkább fektesse más filmekbe) és valszeg Orlando Bloom és Keira Knightley-mentes lenne (az utóbbi jelezte, hogy köszi, neki ennyi elég volt - köszi, nekem is). Íme, a film címe:

Címkék

johnny depp keira knightley orlando bloom sequel pirates of the caribbean gore verbinski

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr434537080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

l 2009.09.12. 10:01:16

Curse of The Black Pearl 10/8 Dead Man's chest 10/8 At World's End 10/10+ Röviden.

Challenger 2009.09.12. 11:07:29

Anno az első részről a Vox hasábjain olvastam, képi anyagot meg a Cinematrix szolgáltatott. Azonnal megtetszett, irány a mozi. És valóban egy látványos, vicces kalandfilm volt, amit már rég láttam. DVD-n is többszörnézős volt. Majd bejelentették, hogy jön még két folytatás. Meg is örültem neki, később a trailert is rongyosa néztem, ám maga a film csalódást okozott. Kezdve a (szerintem) béna szinkronnal, azért Jack Sparrow eredetiben az igazi. Aztán történet sem volt nagyon, csak jelenetek egymás után dobálva, ügyetlenkedésekkel és erőltetett poénokkal. Szar volt, pedig megpróbáltam szeretni. Erre rátett még egy lapáttal a 3. rész. Már az elején kiverte a biztosítékot a sok kis skizo-sparrow. Még is mit keres ilyen agyalágyult ötlet egy kalandfilmben? Nem a Titkos ablakot nézem vazzeg. Nagyon idegenül hatott a filmben. Aztán jöttek megint a második részben is zavaró elemek, ezúttal hatványozottan. A viccesnek szánt, szánalmas erőltetett poénok miatt meg még én szégyellem el magam a vászon előtt. Szóval akármennyire is szeretem az első részt, vagy Depp-et, de én reménykedtem benne, hogy nem erőltetik a 4. részt. Marhára nem várom. De ennek ellenére abban is biztos vagyok, hogy meg fogom nézni, mert hátha mégis valami jó sül ki belőle.

SoZi 2009.09.12. 11:49:40

ÚÚÚÚ, énmeg marhára várom. Minden, ami kalózos jöhet. Ilyenkor mindig kitör belőlem a gyerek. Hallotam, hogy folytatják, de a címét még tudtam. Ez a kalandregény-dolog nekem új, de utánanézek. Orlandót kicsit azért sajnálom, mert a 3. végére érdekes dolog történt a karakterével, amit még tovább is érdekelne.

Tomika 2009.09.12. 12:39:23

Várjuk szeretettel. A harmadik rész nekem se tetszett annyira. bár még csak egyszer láttam. Az 1-2 viszont remek, vicces, monumentális kalandfilm, amiben Depp viszia showt. Legyen ilyen a többi is.

Ismeretlen_1068 2009.09.12. 20:02:30

PIRATES 1-2-3 10/6-7-4

Challenger 2009.09.12. 20:41:03

OFF: ae: Most látom, hogy a The Expendables premierje 2010. aug. 20-ra lett átírva. A múltkorában még április volt. Nem tudod, hogy mi a módosítás oka?

Ismeretlen_1068 2009.09.12. 22:51:10

valszeg a lionsgate több fantáziát lát az augusztusi bemutatóban. ez az idei adatokat látva nem is olyan nagy meglepetés.

SoZi 2009.09.25. 02:27:15

Ha még bárki jár egy ilyen régi bejegyzésnél, találtam némi infót az azonos című regényről: http://en.wikipedia.org/wiki/On_Stranger_Tides

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása