aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer + poszter: törtetők [entourage] (2015) Richter Géza
2015. május 12. 18:05:00

Kategória: film 17 komment

Ki más kezdhetné a Törtetők karakterplakátjainak sorozatát, mint a Queens-ből Hollywoodba szakadt brancs origója, a mozisztár, maga Aquaman? Az elolvasomra kattintva a feszesebb tévészpottá vágott trailerben ismét szembesülhetünk azzal, ahogyan Vince Chase ezúttal rendezői ambíciókat hajszol.

UPDATE: Másodikként itt a menedzser, a gyerekkori legjobb barát és másodhegedűs, Eric Murphy.

UPDATE 2: Harmadik a sofőr és mindenes Teknőc.

UPDATE 3: Négy, öt, hat: Drama, a tesó, Ari, az ügynök, meg egy csoportkép az új szlogennal.

entourage_poster_01_b.jpg

entourage_poster_02_b.jpg

entourage_poster_03_b.jpg

entourage_poster_04_b.jpg

entourage_poster_05_b.jpg

entourage_poster_06_b.jpg

Címkék

hbo trailer warner poszter billy bob thornton mark wahlberg intercom poster entourage jeremy piven haley joel osment

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr597434822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atkakukac1989 2015.05.06. 14:53:41

Nem kérdés, hogy megnézem. Most járok a 7. évad elején, de azt kell mondjam, hogy azon ritka sorozatok egyike, amely évadról évadra tartja a maga által felállított szintet. Nincs kiugróan rossz évad, de kiugróan kiváló sem, hanem folyamatosan van egy magas minőségi szint és nekünk csak hátradőlve kell élvezni Vinnyék kalandjait. Örülök, hogy nem húzták túl, mert eddig nem tudtam beleunni.

Németh Barna 2015.05.06. 14:54:50

Mikor lesz még szeptember/október :(

kreizi 2015.05.06. 14:58:26

Van valami hír arról, hogy magyar mozikban lesz-e, illetve ha igen, mikor? Egyszer valahol olvastam júni 20.-át, de semmi info róla sehol...

Németh Barna 2015.05.06. 20:14:46

Én is várnám, de biztos szinkronizált lesz, úgy meg ha agyon ütnek se. Ezt biztosan nem.

kreizi 2015.05.07. 08:06:28

@Németh Barna:
Jó lenne eredeti nyelven meghagyni, hisz erre a filmre jó formán csak azok mennek, kik nézték a sorozatot, azok (a többség) meg eredeti nyelven nézte.. Ari szinkronnal nem lenne olyan élvezhető.. :/ :D

Richter Géza 2015.05.07. 08:43:08

@Németh Barna: @kreizi: én bírom az HBO-fordítást és -szinkront is, bár az eredetinél semmi sem jobb. Teknőc testalkatát viszont még szoknom kell :) .

Atkakukac1989 2015.05.07. 16:23:31

@Németh Barna: Én mivel most pótolom végig szinkronnal néztem. 1-2 részt néztem meg eredetiben, de szerintem nagyon jó lett a magyar hangsáv. Mondjuk sajnáltam, hogy Drama hangját lecserélték a 4. évad közepétől, de amúgy a többi hang nagyon jó. Ari káromkodásai meg magyarban változatosabbak.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.05.07. 16:50:41

@Németh Barna: @kreizi: én az hbon kezdtem el nézni szinkronnal aztán váltottam nem volt olyan rossz aszinkron se.

Don Jon 2015.05.07. 16:55:01

Ennél szerintem pont, hogy szinkronosan jobb. Ari magyar hangja mindent visz, el sem tudom képzelni angolul.

SoZi · https://www.facebook.com/SosGraphicDepartment 2015.05.07. 18:35:18

Belenéztem magyarul. Szerintem unalmas. Szerintem ez vmilyen szinten rétegfilm itthon (körülöttem senki sem ismeri). A szinkron drágább, szerintem felirat lesz. Ha egyáltalán behozzák.
Bár én egy személy szerint ORIG verzióval is kibékülök, a sorozatot is így nézem, és így is jókat röhögök, de tudom, hogy ilyen szempontból nem én vagyok az átlagnéző.

kreizi 2015.05.08. 11:34:24

@Zalaba_Ferenc: Köszi szépen az infot! ;)

SoZi · https://www.facebook.com/SosGraphicDepartment 2015.05.09. 11:29:40

@Zalaba_Ferenc: Wááá, zsirpúpkirály.

Közben kijött Ari Gold és Drama plakátja is.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása