aeon flux

ready for the action now, danger boy?

megvan a true detective 2. évadának öt főszereplője! Zalaba_Ferenc
2014. november 24. 22:20:00

Kategória: tv 50 komment

Colin Farrell már korábban elkotyogta, hogy ő játssza A törvény nevében második évadának egyik főszerepét, az viszont már az HBO hivatalos bejelentéséből derült csak ki, hogy Vince Vaughn lesz a partnere. Illetve dehogy is a partnere: míg Farrell egy korrupt zsarut játszik majd, akit sáros főnökei és a maffia egyaránt zsinóron rángat, addig Vaughn egy maffiózót testesít meg, aki épp egy legális üzletbe kíván befektetni, mikor társát meggyilkolják, és ezzel egész birodalma veszélybe kerül.

A szintén nyolc, részenként egy-egy órás epizódból álló minisorozatot Nic Pizzolato írja, az első két részt Justin Lin (Halálos iramban 4-5-6.) rendezi majd, a forgatás késő ősszel kezdődik Kaliforniában: a premier valamikor 2015. második felében várható. A közeljövőben újabb szereplők bejelentését várjuk - lévén Pizzolato állítólag jelenleg minden színésznővel beszél, aki él és mozog Hollywoodban.

UPDATE: ...és a Variety már le is leplezte ezt a bizonyos női főszereplőt: a leginkább romantikus komédiákból ismert Rachel McAdams játssza majd a nyomozószéria második évadának női főszerepét. Mit szóltok?

UPDATE2: Ugyan az HBO még nem konfirmálta a dolgot, de Taylor Kitsch egy interjújában elkotyogta, hogy köze lesz a széria második felvonásához, és ezzel nincs is semmi baj, Kitsch ugyanis sokkal jobb színész, mint amilyen szerepeket eddig magára vállalt.

UPDATE3: McAdams és Kitsch hivatalosan is megerősítve, sőt, bejött még melléjük Kelly Reilly (Eden Lake) is, akit szintén őröltek már egy ideje a pletykamalomban, ahogy azt mondani szokták, eh.

kelly_reilly.jpg

Címkék

hbo colin farrell vince vaughn casting taylor kitsch true detective nic pizzolato

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr726725781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2014.09.23. 22:01:34

Amúgy én nem félek annyira ettől a szereposztástól. Igazából MM után jöhetne bárki. Jobbat úgyse tudna mutatni. Pitt vagy DiCaprio hozná max szintén kurva jól a karaktert, de Ők szerintem alapból nem vállalták volna el a felkérést. Sőt, a hibátlan első évad után már csak lefelé van út, nem tudom elképzelni, hogy jobb storyt tárjanak elénk. Úgyhogy az én elvárásaim már nem leszek olyan nagyok. Túl magasan a léc.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.09.23. 22:05:54

Farrell remek színész, és igazából Vaughn se rossz, csak csúnyán beskatulyázták/skatulyáztatta magát, de valóban sokat kell teperniük ahhoz, hogy felnőhessenek az elődökhöz.

Németh Barna 2014.09.23. 22:15:24

@REMY: Milyen karaktert? Úgy akármelyiket? :) Lévén, hogy ez tök más lesz, mint az első évad, valószínűleg az új elvárásokhoz mérten kerestek főszereplőket. Mivel az első szereposztás remek lett, én adnék nekik egy kis bizalmat, hogy most is tudták, hogy mit csinálnak.

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2014.09.23. 22:24:48

Hát, sok sikert srácok!

Megnézem azért, de az első évadban annyira jó karakter volt Rust, telitalálat színésszel, hogy ez már csak csalódás lehet, akkor is, ha odateszik magukat Farrellék. Nem az ő hibájuk persze.

Hozzáteszem, hogy Harrelson is igen-igen jó volt, de az még reálisan nézve elérhető szint lenne.

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2014.09.23. 22:25:24

@Németh Barna: Tudom, hogy más lesz. Arra gondoltam, hogy kapjanak bármilyen karaktert, tuti nagyon jól eltudták volna játszani. Tudjuk, hogy Pitt és DiCaprio mire képesek.

Németh Barna 2014.09.23. 22:32:23

De most ekézni őket kábé olyan, mint azt mondani, hogy De Niro annyira jó volt a Taxisofőrben, hogy Matthew McConaughey már nem lehet olyan jó az Interstellarban. Még ha ugyanazokat a karaktereket vinné tovább más, de nem :) Egyébként értem én, hogy mit mondatok, csak nem értem, mire fel ez a nagy bizalmatlanság egy olyan gárdával szemben, akik már egyszer bizonyítottak. MM is kábé két éve menő, előtte mindenki lesajnálta.

Cucuminator 2014.09.23. 22:38:10

@REMY: Sok színész van még akikről tudjuk mire képesek... (MM-ről sem tudtuk nagyon eddig.)

batboy 2014.09.23. 23:09:14

rájöttem, hogy bírom én ezt a Vince Vaughnt ha nem vígjátékban kell néznem..és mivel esélyes ez most em az lesz, így örülök.

jaaa...és Sonny Crockett on the case? itt nagy baj már lehet :))

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2014.09.23. 23:44:29

@batboy: Vince-t eddig is bírtam. Bírom a fejét, kíváncsi vagyok, hogy játszik majd.

@Cucuminator: 2010 óta azért már sejteni lehetett, hogy nem egy elveszett ember. Ott indult meg felfelé.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.09.24. 12:56:30

@Cucuminator: de tudtuk. Ha ölni kell a film címe, tessék megnézni, még a limonádé korszaka előtt készült. ;)

De Vince Vaughn??? Mégis mit tud felmutatni?

SoZi · https://www.facebook.com/SosGraphicDepartment 2014.09.24. 13:10:31

@Cucuminator: Azért Matthew McConaughey-nek a korai időszakában volt pár jó villantása a Time to Kill környékén vahol a 90-es években, csak aztán bekerült a romkomok közé, ahonnan nehezen mászott ki. Én mindig szurkoltam neki.

kaamir 2014.09.24. 13:55:02

Na én már csak pozitívan csalódhatok, mert Vaughn-t a mozit tönkretevő csőcselékhez sorolom (Sandler, Ferrell, Rogen, Rudd, Stiller, Carrel stb.)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.09.24. 13:58:48

@kaamir: ilyen listám nekem is van, kábé ezek vannak rajta nekem is. :D

2014.09.24. 18:00:23

Lin? Farrel? Vaughn? Jézusom.

Új címet adnék a sorozatnak:

Untrue Detective

DHOPW42 2014.09.24. 19:43:15

Nemtom, akik még mindig kiakadnak a casting döntéseken, azok szerintem nem nézték végig az első évadot. Azok után én 100%-ig bízom Pizzolatto-ban.

csgergo 2014.09.25. 20:16:38

McAdamsnek örülök. Érdekel mit tud, ha nem az ügyeletes tünemény szerepet osztják rá :D

zsóka_eszter 2014.09.25. 20:37:47

@DHOPW42: szintén +1

és kaamir, azért Rudd, Carell, Ferrell, mint a mozit tönkretevő csőcselék? mindhármat bírom, de ha nem is így lenne, a kijelentés erős túlzás...

Atkakukac1989 2014.09.25. 20:45:35

McAdams választásának nagyon örülök. Mindig úgy gondolok rá, hogy sosem kapja meg azt a figyelmet, amit kellene. Most hátha felfedezik maguknak a stúdiók és kap izgalmasabb projekteket is.

vargatom 2014.09.25. 20:59:52

Nem volt valami olyan infó, hogy a női főszereplő egy gyermekkori traumák miatt megkeményedett sherif lesz? Asszem ebben a szerepben lesz lehetőség kibontakozni...

zsóka_eszter 2014.09.25. 21:06:03

@doggfather: nem mondok példát, ízlés kérdése, kinek milyen humorú árú jön be, de akármelyik Step Up film nagyobb idő- és pénzpazarlás, mint egy nem kizárólag kaki-pisi poénokra kiélezett, a nézőt is full retardként kezelő film... ha nem jön be, hát istenem, tök szuper, hogy ennyi féle vélemény van a világon

zsóka_eszter 2014.09.25. 21:08:17

@Zalaba_Ferenc: ja igen, bocsánat, én vagyok az a nő, aki még a husikra is bukik, és sztem Seth Rogen nem csak vicces, hanem szexi is (elnézést, ha már valaki vacsorázott)

Kovács Erzsébet 2014.09.25. 23:31:14

@zsóka_eszter: A husival nem is lenne bajom, csak az arcával... :)
(De legalább Ethanen kiegyeztünk. :)

zsóka_eszter 2014.09.26. 00:06:05

@Kovács Erzsébet: hát izé, nekem kicsit fura ízlésem van, sztem Rebel Wilson jó csaj (F.A.R.T. tagságit is ide nekem), és ha Rogen, simán arrébb rúgtam volna ketrinhejgült a Knocked up-ban, hogy húzzál innen spiné, ez az én húsgolyóm! Ethan más liga, klasszik, nem lehet vita tárgya :) no de ne OFF-oljunk :)

Deepblue Noir (törölt) 2014.09.26. 00:21:16

@zsóka_eszter:

sztem Rebel Wilson jó csaj "

provokációnak jó

zsóka_eszter 2014.09.26. 09:27:36

@Deepblue Noir: hű, merjem megjegyezni, hogy Melissa McCarthy szép? provokáció, atyaég...

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.09.26. 09:31:46

Éééés most térjünk vissza a True Detective-re! Már három epizódot letoltam az első évadból (tudom, tudom, ideje volt már), de úgy érzem, én nem fogom gyarapítani a cucc népes rajongótáborát: állandóan elkalandozik a figyelmem, miközben Matthew McConaughey álmosító duruzsolással filozofálgat életről halálról, meg ami közte van. Nem rossz a cucc, de egyelőre nehezen találjuk a közös hangot.

zsóka_eszter 2014.09.26. 09:34:58

visszatérve a TD-hez, Vaugh filmjei nekem kimaradtak, Farrell-ben van lehetőség, számomra egyelőre inkább McAdams a kérdés... a mosolyával bármit el tud adni, de a színészi eszköztára engem eddig nem győzött meg
(Joaquin Phoenix-et viszont én is szívesen láttam volna a gárdában)

zsóka_eszter 2014.09.26. 09:40:26

@Zalaba_Ferenc: nem vagy ezzel egyedül, én sem nyaltam fel a tévésorozatok Hall of Fame-jébe... erős (bár kíváncsi lettem volna, a MM-hype nélkül, más színésszel mi lett volna belőle), de én inkább a Six Feet Under-t újrázom

batboy 2014.09.26. 09:47:35

Olyan színésznőket hallgattak meg, hogy azok bármelyikével elégedett lettem volna.

McAdams pedig már hülyeskedett egy filmben Vaughnnal, szóval itt az alkalom hogy átértékeljék a kapcsolatukat :))

Atkakukac1989 2014.09.26. 09:48:57

@zsóka_eszter: A Six Feet Undert én is most nézem (először). Nagyon jó. Sőt, kiváló. :D

zsóka_eszter 2014.09.26. 10:58:09

@Atkakukac1989: persze ez is ízlés kérdése, de nálam az elmúlt években semmi nem verte le az élről (pedig azért vannak/voltak jó anyagok az utóbbi pár szezonban is)

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.10.27. 21:13:28

Az igazsághoz azért az is hozzátartozik, hogy McAdams sem kapta még meg a hivatalos megerősítést. De nem is tagadják. :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.10.27. 21:16:22

csak vince-t csak őt tudnám feledni.

LasDen 2014.10.27. 22:04:39

Majd ezt is bepróbálom, de én az első évadot nem bírtam végignézni. Konkrétan az első részt fél óra után kinyomtam....
Hátha ez jobb lesz

nortonp 2014.10.27. 22:32:18

valamiért nézegettem Kitsch adatlapját a múlt hét elején imdb-n és már akkor fel volt tüntetve a True Detective-nél és nem csak rumored státuszban, de le sem esett, hogy ő korábban nem is volt bejelentve.

clive. 2014.11.25. 10:06:59

Kár, hogy eltávolodnak a misztikus-rejtélyes vonaltól.

Németh Barna 2014.11.25. 10:33:02

@clive.: Nem távolodnak el, csak másfelől közelítenek.

clive. 2014.11.25. 10:34:51

@Németh Barna: csak, mert olvastam arról hírt, hogy megtartanák ezt a misztikumközeli hangulatot. Csak olyan híreket olvastam eddig, ami valami borongós krimit sejtet. Te olvastál arról valamit, hogy lesz benne misztikum?

clive. 2014.11.25. 10:35:58

@clive.: mármint nem olvastam

Németh Barna 2014.11.25. 11:04:05

@clive.: Úgy néz ki a dolog, hogy Pizzolato mondott dolgokat, aztán gondolom az HBO rászólt, hogy ne mondjon dolgokat. Ekkor jött a cáfolat, majd később kiderült, hogy azok nagyjából mégis igazak voltak. Nos, korábban azt is mondta, hogy az egész mögött valami okkult csoport áll majd. Szerintem az fog, maximum nem lesz annyira direkt (gondolom ezt a karakterleírásokból), mint az első történetben. Valami biztos lesz, egyrészt mert ezzel azonosítják a sorozatot, másrészt ha az lesz, mint aminek most hangzik, akkor akár a Drót második évada is lehetne :)

clive. 2014.11.25. 12:46:43

@Németh Barna: jaja , pontosan. Ezért jó a misztikus szál. Ad egy különleges ízt neki. Ez volt a sava borsa az első évadnak is.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása