aeon flux

ready for the action now, danger boy?

kicsomagolós videó: steven spielberg rendezői gyűjtemény Zalaba_Ferenc
2014. október 17. 10:45:00

Kategória: bd 1 komment

Meséld el az első találkozásodat Steven Spielberggel! Én magam abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy előbb láthattam a Párbajt, mint a "nagyokat", hisz anno alig volt olyan hónap, hogy az ORF1 (szinte az egyetlen olyan forrás, ahol filméhségünket enyhíteni tudtuk) ne tűzte volna műsorra Dávid és Góliát benzingőzös harcát. Természetesen odáig voltam meg vissza, és vagyok még ma is. Aztán persze én is kipipáltam - szülői kísérettel - az E.T.-t, majd a Cápát is, ami után azt álmodtam, hogy a nagy fehér kiúszik a vízből, és a homokban is tovább garázdálkodik. Ennyit a the Asylum eredeti ötleteiről. :)

Spielberg bő 40 éve rendez filmeket: első munkáit a Universal stúdiónak forgatta, amely úgy döntött, hogy egy gyönyörű gyűjteménnyel tiszteleg a rendező munkássága előtt. A jövő hét elején megjelenő, nyolc (plusz egy) filmet tartalmazó csomagban először lesz elérhető Spielberg legjobbja, a Párbaj, első mozifilmje, a Sugarlandi hajtóvadászat, a kultikus Meztelenek és bolondok két változatban, és Audrey Hepburn utolsó filmje, az Örökké. Ha pedig eddig kételkedtél volna abban, hogy ennek a gyűjteménynek a polcodon a helye, akkor nézd meg az alábbi kicsomagolós videónkat!

Címkék

horror sci-fi thriller steven spielberg spielberg adventure jurassic park unboxing universal bd

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr756801827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.10.17. 17:28:55

nagyon szép kiadvány, így ránézésre ajándéknak is tökéletes.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása