aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: angry video game nerd - the movie (2014) Zalaba_Ferenc
2014. július 15. 20:45:00

Kategória: film jatekhaz 8 komment

Gondolom, a Rossz PC-játékok sorozatot senkinek sem kell bemutatni - vagy ha mégis, akkor klikk -, és annak amerikai keresztapjáról, az Angry Video Game Nerdről is hallottatok talán, melynek keretében a beszédes névre hallgató Angry Video Game Nerd (polgári nevén James D. Rolfe) minősíthetetlenül rossz játékokat tesztel, melynek végén általában rendesen elszáll az agya. Nos, ha őt sem ismertétek eddig, akkor klikk! És ha kiklikkelgettétek magatokat, akkor lessétek meg ezt a trailert, amely a sorozat első egész estés - igen ambiciózus, igen olcsó - változatát hivatott promótálni: mit ne mondjak, nálam kitörő sikerrel.

Címkék

trailer angry video game nerd pc game b film bad movies

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr476511763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Venyercsán Dávid 2014.07.15. 22:20:45

Nerd személye győzött meg, a trailer nem.

Garott 2014.07.15. 22:45:02

Nagy kedvencem James Rolfe és az egész munkássága. Egyszerűen imádom az összes videóját, és ár rég vártam, hogy kijöjjön ez a filmje. Szerintem nem egy magyar vlogger kezdett az ő hatására saját videókat csinálni.

Amúgy itt egy oldal: avgnhunsub.blog.hu/ ahol az összes avgn videó kapott magyar feliratot, ha valakinek esetleg gondja lenne az angollal.

DHOPW42 2014.07.15. 23:52:56

Wow, tök jó, hogy a Nerd megjelenik a blogon, nekem évek óta hatalmas kedvencem! :)

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.07.16. 01:42:26

@Garott: @DHOPW42: Abszolút fan vagyok én is, de még a feleségem is, pedig őt aztán baromira hidegen hagyják a játékok. :)

hesgotcancer · http://hesgotcancer.blog.hu 2014.07.16. 02:23:56

Meg lehetett volna említeni azt is, hogy crowdfundingból jött össze a pénz rá:)

freddyD 2014.07.16. 06:02:18

Akkor itt is eleresztem, hogy megpróbálok egy budapesti AVGN film mozis vetítést összehozni, de egyszerűen képtelen vagyok kapcsolatot teremteni Rolfe-fal. Pedig már több úton próbáltam, legutóbb tegnap küldtem megint e-mailt minden létező e-mail címére.

DHOPW42 2014.07.17. 12:36:26

@freddyD: Vicces, még kábé 2006/2007-ben, szóval viszonylag az elején írtam neki egy szimpla fan emailt, hogy helló, Magyarországon is ismernek, jók a videóid, és kábé azonnal válaszolt rá; azóta picit nagyobb rajongótábora van, gondolom, meg egyre és egyre több elfoglaltsága :D (filmkészítés, gyereknevelés, stb.)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása