aeon flux

ready for the action now, danger boy?

fifa westeros cup Richter Géza
2014. július 12. 21:20:00

Kategória: tv 7 komment

Én nem vagyok foci-, meg úgy általában sportrajongó, de az Eb-k és a vébék eseményeit úgy-ahogy követni szoktam. Amióta Seamanék kiöregedtek, a kedvenc csapatom helyét a második-harmadik, számomra kedves nemzeti válogatott vette át: szívem szerint a mai és a holnapi meccset felcserélném, ugyanis hosszú évek óta egy holland-brazil döntőről álmodom.

nike_got.jpg

Én nem vagyok focirajongó, A tűz és jég dalát, illetve a Trónok harcát ellenben kifejezetten szeretem. Amikor Nerea Palacios terveit megtaláltam, dobtam egy hátast. Annyira gyönyörűnek tartom a mezeket, amiket megálmodott, hogy simán hordanám bármelyiket (az már más kérdés, hogyan állnának rajtam).

Én nem vagyok focirajongó, de ha ez nem kúlság, akkor semmi sem az. Bronzmeccs és Vastrón - indulhat a bemelegítés!

A teljes galéria erre található.

Címkék

sport hbo foci nike lena headey game of thrones emilia clarke peter dinklage tv hir

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr366503647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2014.07.12. 22:33:48

@Zalaba_Ferenc: Stannis Baratheon, de a Targaryen is fasza.

Richter Géza 2014.07.13. 00:03:12

@Zalaba_Ferenc: @REMY: fekete-fehérben gondolkodom: White Walkers és Night's Watch :) .

megapull 2014.07.13. 13:54:55

bizony-bizony. holland-brazilt a népnek!

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.07.13. 15:30:55

@megapull: láttuk mi lesz belőle, vergődős unalmas antifoci. Kösz nem.

odamondó 2014.07.13. 16:25:21

off: kár, hogy a 4. évad annyira semmilyen unalmas vontatott massza lett.

Richter Géza 2014.07.13. 19:18:10

@enpera: a jelenlegi felállásban sajnos kénytelen vagyok egyetérteni - ezek a csapatok már nem azok a csapatok :/ .

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása