aeon flux

ready for the action now, danger boy?

magyar poszter: a galaxis őrzői [guardians of the galaxy] (2014) Zalaba_Ferenc
2014. június 05. 21:20:00

Kategória: film 7 komment

Megérkezett a második plakát magyar változata, melyet ismét kikiáltok az év filmplakátjának, csak mert magam előtt látom azt a 9 éves gyereket, aki hatalmasra tágult szemekkel, még nagyobbra tátott szájjal nézi ezt az észbontó montázst a mozi falán, és hát ez a gyerek én vagyok. És hogy még nagyobb legyen az élmény: a plakát klikkre megnő!

poster_guardiansofthegalaxy_hun2k.jpg

Címkék

marvel glenn close benicio del toro poster superhero vin diesel bradley cooper zoe saldana john c reilly lee pace chris pratt poszter magyar guardians of the galaxy

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr66281958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

isvean 2014.06.05. 21:30:36

eddig reményekkel teli vártam, de most elkezdtem aggódni :o)
túl szép, hogy igaz legyen. és mivel keményvonalas hollywoodi... hát nem is tudom. de ne legyen igazam.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.06.05. 21:31:38

@isvean: Ezt a "túl szép, hogy igaz legyen" dolgot kifejtenéd? Úgy érted, hogy túlságosan jó ez a plakát ahhoz, hogy jó filmet takarjon, vagy mi? :)

isvean 2014.06.05. 22:31:01

ez így van.
az avengers is oké volt (ennyire azért nem volt hardcore), de a filmen elaludtam.

Dean6 2014.06.05. 23:15:50

Tetszetős! A 2.trailer már sokkal jobban nézett ki,jó lenne ha moziban is azt adnák és nem még a gyengus elsőt.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.06.06. 09:15:57

@Dean6: engem is a 2es trailer győzött meg.

Jester. 2014.06.06. 14:52:27

Nekem is tetszenek az ilyen klasszikus akció/kalandfilm plakátok. Ehhez a műfajhoz ez a stílus illik legjobban. (Lásd még: Drew Struzan művei)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása