aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer. a majmok bolygója - forradalom [dawn of the planet of the apes] (2014) Németh Barna
2014. március 31. 08:17:00

Kategória: film 13 komment

A tegnap esti The Walking Dead-finálé nézőinek egy külön meglepetést is tartogattak az utolsó reklámszünetre, úgyhogy a zombihorda mellett ők nézhettek először farkasszemet Caesar (Andy Serkis) dühös seregével, akik már harci készültségben várják a júliusi összecsapást az emberiség utolsó túlélőivel.

Címkék

trailer planet of the apes

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr525886586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.03.31. 08:44:11

Harci dísz ide, morcos ábrázat oda, szerintem viccesen néznek ki a lovon ülő majmok. Főleg az orangután. De az nagyon.

peterd127 2014.03.31. 09:22:15

@Zalaba_Ferenc: Hogy bírja el azt a ló egyáltalán?:)

Bérgyilkos Bohóc 2014.03.31. 09:39:43

A majmoknak mi bajuk van az emberekkel egyáltalán (és fordítva)? Az egy dolog hogy néhány ketrecbe zárt majom megszökött, mert szarul érezték ott magukat, de tulajdonképpen mi ellen lázadt fel a földkerekség többi majma, és ők mitől lettek okosak? Amúgy kíváncsi vagyok a filmre, remélem ezekre is lesz válasz.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.03.31. 09:48:42

@Bérgyilkos Bohóc: Már az első részben is voltak majmok, melyek maguktól lettek okosak (azok, melyeket az állatkertből szöktettek meg), ráadásul Cézár is teljesen autonóm módon tanult meg lovagolni, mit lovagolni: vágtázni!, szóval nem értem, mit zúgolódsz ilyen apróságokon, mikor ebben a világban egy majom úgy tud vemhes lenni, majd elleni és még el is rejteni az utódját egy kibaszott ketrecben, hogy az egyetlen gondozónak se tűnjön fel. :)

Llew 2014.03.31. 09:50:00

@Bérgyilkos Bohóc: te előre kérdezed azt amiről a film - valószínűleg - szólni fog?

Bérgyilkos Bohóc 2014.03.31. 09:59:49

@Zalaba_Ferenc: @Llew: Azért kérdeztem, mert azt hittem esetleg én nem figyeltem jól :) Ugyanakkor fenntartottam azt a lehetőséget, hogy nem én voltam értetlen, hanem ez a következő részből ki fog derülni. Ezért is írtam, hogy remélem ezekre lesz válasz a filmben.

skaven 2014.03.31. 13:46:32

@peterd127: a him orangutan nagyjabol 110-120 kilo kozott van. ami azert nem annyira veszes egy lonak. a kozepkorban a csatalovak a teljes pancelzatban feszito faszikat is elbirtak. oke, azok masmilyen lovak voltak, de egy sima lo is elszaladgal 120 kilo teherrel egy ideig.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.03.31. 14:44:25

nehezen hiszem el, hogy nem tudták sorra lőni ezeket a lázadó majmokat a katonák. end of a story.

vargatom 2014.03.31. 23:07:16

@skaven: A "sima" teljes páncélzat csak kb. 20 kiló volt, a kardok-pajzsok is csak 1-3kg - valamiért mindenki túlbecsüli ezeknek a súlyát. Egy mai amerikai katona teljes felszerelése nehezebb ennél, ráadásul sokkal rosszabbul oszlik el a terhelés, szinte minden a törzsre és a vállakra jut. Ezzel szemben a lovagi páncélban láttam én már átlagos testalkatú embereket cigánykerekezni is.

Persze ott voltak az úgynevezett tornapáncélok is, amiket harcban képtelenség lett volna használni, na azok tényleg nehezek voltak - viszont nem is ültek órákon át a lovakon bennük.

Kecskeszem 2014.04.01. 10:07:52

@Zalaba_Ferenc: @Bérgyilkos Bohóc: Pontosabban a majmok nem maguktól lettek okosak, ahhoz kellett az a bizonyos zöld kemikál cucc is.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.04.01. 11:24:32

@Kecskeszem: Aha, de emlékeim szerint az állatkerti majmok ebből nem kaptak.

vprof 2014.04.02. 18:13:40

@Zalaba_Ferenc: Pedig de. Én úgy emlékszem, Caesar elgázosította vele őket.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása