aeon flux

ready for the action now, danger boy?

kritika: amerika kapitány - a tél katonája [captain america: the winter soldier] (2014) Cseh Dániel
2014. március 30. 00:00:00

Kategória: film 45 komment

Bár Tony Stark debütálása maga mögé utasította, Amerika Kapitánynak nem volt oka szégyenkezni a Marvel filmek első fázisának idején, ellentétben Hulk közel nézhetetlen, és Thor bántóan érdektelen próbálkozásaival, nem is beszélve a már említett vaskobak kolléga önismétlő folytatásáról. Joe Johnston, bár kockázatot nem vállalt, biztos kézzel festette le Steve Rogers kalandjainak kezdetét, aki a megérdemelt fogadtatásban részesült Bosszúállók idején már a jelenben tette múlt időbe a vele szembeszegülőket. A végéhez közeledő második fázis a napokban hívja harcba ismét a kapitányt, és a papírformának fügét mutatva A tél katonája a lécet közel elérhetetlen magasságokba helyező Bosszúállók mögött szorosan az elmúlt évtized második legjobb Marvel produktumaként állt helyt.

wintersoldier02.jpg

Ellentétben az elmúlt évek során divattá lett, egészségtelen mennyiségű jelenetsort bemutató reklámkampányokkal A tél katonája előzetesei igyekeztek diszkrétek maradni, így én sem teszek másképp. A Scarlett Johansson alakította Fekete Özveggyel oldalán szolgálatot teljesítő Rogers kapitányban egy bevetés során felmerülő kérdések egyre nagyobb fehér foltokhoz vezetnek, melyek nem csak Fury, de a teljes SHIELD hitelességét is megkérdőjelezik. A rejtély egészen a legfelsőbb körökig gyűrűzik, a bizalmatlan helyzetet pedig tovább bonyolítja egy rejtélyes zsoldos felbukkanása, akinek emberfeletti ereje lesz végül a Kapitány legkisebb problémája…

Hidegháborús hangulat, hitchcocki feszültség, tűrhetetlen bizalmatlanság, jókor kijátszott lapok, bazáriságot még hírből sem ismerő fordulatok. A tél katonája nem lehetne aktuálisabb, a megfigyeltség érzetének állandósulását elfogadni kénytelen ember félelméből építi fel a film kézzel meg nem fogható antagonistáját, majd egy zseniális húzással elhelyezi a Marvel filmek inercia rendszerében. Az aránylag kevés szereplőt mozgató forgatókönyv a kevesebb néha több elve mentén mindenkit funkcionál, nincsenek töltelék karakterek, sem elnagyolt figurák, aki viszont jelen van, annak minden rezdülése kiemelt jelentőséggel bír.

wintersoldier04.jpg

A szerepbe végleg belenövő Chris Evans és Johansson oldalán Sam Wilson lép be új szereplőként, Anthony Mackie alakításában, a jó formában lévő Laurence Fishburne Samuel L. Jackson több játékidőt, és a történet folyását tekintve hálás szerepet kapott, míg a SHIELD legfelsőbb köreiben nem mást üdvözölhetünk, mint Robert Redfordot, aki természetesen kisujjból rázza ki Alexander Pierce karakterét, de kell-e mondanom, mekkora öröm figyelni minden mozdulatát. A legrosszabb esetben is kielégítő színészi játék mellett a szereplőkben van egy másik közös pont, nevezetesen, hogy egyikük sem bír egy képregényfilm hőseitől és antihőseitől elvárt extrém módon különleges képességgel, ez a tény pedig a lehetőségekhez mérten a realitás talaján tartja a filmet.

A másik dimenziókból érkező istenek és zöld óriássá váló tudósok világában ez üdítő frissesség, ami karöltve a ’90-es évek legjobbjait és a Bourne-filmeket egyszerre megidéző zseniális akciókkal hatalmas erény is egyben. A Russo fivérek filmográfiája eddig nem adott okot túlontúl sok büszkeségre, de a legjobbakat nézve nőhettek fel, mert A tél katonája szűken mért, de olyankor koponyát repesztő akciókkal szolgál. Legyen szó belvárosi autósüldözésről, fegyverek nélküli pusztakezes harcról vagy a Bosszúállók grandiózus jelenetét megidéző, jórészt a földfelszín felett lezajló világégésről, egy akciófilmeket kedvelő nézőnek a film maga a tejjel, mézzel folyó Kánaán.

Kiváló politikai thriller, nagyszerű akciófilm, és csak ezután képregényfilm tehát A tél katonája, melynek néhány, tipikusan a kockások médiumát idéző momentuma emlékezteti csak a nézőt, hogy mit is néz valójában. Sem a forgatókönyvre, sem Henry Jackman hidegrázó zenéjére nem lehet panasz, nem beszélve a film jól működő humoráról, a finálé során látható sírkő felirata vagy Stan Lee vendégszereplése üde színfoltok a komor hangulatú palettán. A tél katonája nem más, mint ékes bizonyítéka annak, hogy a meglepetés mindig a legváratlanabb irányból érkezik. Hiszen ki gondolta volna, hogy éppen ez a felvonás lesz a Marvel valaha volt filmes univerzumának egyik legnagyobb büszkesége?ae4csillag.jpg

wintersoldier.jpg

(Természetesen ezúttal is érdemes utolsóként elhagyni a termet, a türelmetlenebbek már a Bosszúállók második felvonására hangolódhatnak rá, de a végsőkig kitartók sem maradnak jutalom nélkül.)

Címkék

kritika **** thriller marvel scarlett johansson drama robert redford action samuel l jackson sequel superhero chris evans captain america cobie smulders

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr935885180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2014.03.30. 00:34:22

"Hiszen ki gondolta volna"

Én hittem benne. Imádom a karaktert. A kritika meg óriási! Köszi! :)

Ezzel végleg eladtad a filmet.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.03.30. 08:22:59

hínnye, hol láttad, még nem mutatták be, nem?!

Adam Van Helsing · http://helsing.blog.hu 2014.03.30. 08:33:59

@doggfather: szerintem angol barátainknál, ott ugyanis már megy

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.03.30. 08:34:39

Közhelyesen fog hangzani, de eddig is fel voltam csigázódva - a Phase 1-ból ugyanis most már messze a CapAm a kedvencem -, most viszont már vágom a centit. Mondtam, hogy közhelyesen fog hangzani... :)

prick 2014.03.30. 09:06:37

Nekem jó érzéseim voltak, már a Trailereket látva tudtam, hogy ez mozi. Most már végképp. :)
Köszi.

Andrews 2014.03.30. 09:36:29

Az első rész nagy csalódás volt és szint néha parodisztikus és gagyi. A második rész viszont egyelőre nagyon pozitív visszhangot kapott. Most már én is várom. A 300 folyt. és Noé apró csalódásai után.

batboy 2014.03.30. 09:37:27

látom igazolódik, hogy miért rendelte be a Marvel instant a harmadik részt a Russo fivérektől, miért az lesz a Phase 3 második filmje és hogy miért nincs para hogy egy napon mutatják be a Ben Affleck filmmel.

Adam Van Helsing · http://helsing.blog.hu 2014.03.30. 09:43:06

@Andrews: az MCU-ban van önpardóia, de azt Thor 2-nek hívják

szkristof92 2014.03.30. 09:47:37

Olvasgattam a kritikákat, melyekből azt szűrtem le, hogy ez lett a legjobb non-Avengers Marvel film az első Vasmeber óta. Én mondjuk az első Amerika kapitányt is szerettem, ezt viszont különösen várom.

Llew 2014.03.30. 10:59:44

Na, ez igazán jó hír. Az első rész szerintem gyenge volt, de ennek a trailerei nagy jót ígértek. Így még rosszabb, hogy plusz egy hetet kell rá várnunk.

ScooHu 2014.03.30. 11:29:44

" Amerika Kapitánynak nem volt oka szégyenkezni a Marvel filmek első fázisának idején" - Itt veszítettek el engem, mármint hogy teljes mértékben higgyek nektek. Az első rész bántóan rossz film!
Azért bizakodom.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.03.30. 11:35:46

Rossz, rossz, de senki sem mondja meg, miért.

TomPowell25 2014.03.30. 11:43:23

@Zalaba_Ferenc: én se értem mire ez a nagy utálat. A Phase 1 legjobb filmje a Bosszúállók mellett, ahol nem homályosít el senkit és semmit (khm... történet, khm... karakterek) egy géppuskaszájú főhős. Az első rész egy az Indiana Jones mozik hangulatának a nyomvonalán haladó, steampunk kalandfilm volt, régi vágású hőssel és gonosszal, bájos humorral és címszereplőjéhez képest meglepően egészséges mértékben adagolt patriotizmussal.

csgergo 2014.03.30. 11:54:30

Kár, hogy levették hazánkat a korai premierek listájáról, akkor már mi is megnézhettük volna. Mi lenne, ha megígérnénk, hogy nem kamerázunk többet? :)

OneBoy FromBrasil 2014.03.30. 12:01:51

újra kell néznem az első részt, mert nem tudom most eldönteni, hogy jó volt, vagy rossz volt. ami fura, mert láttam:)
pro: jó, hogy képregény hőskorosan-gyermekien naív és old school
kontra: rossz, mert felnőttként nem igazán vehető komolyan, még annyira sem, mint egy átlag marvel film
Szóval vegyes, de nagyon ellentmondásos nekem. idővel ellenben szerintem az marad meg, hogy jó, mert kilóg a többi közül. szóval a kult alatt és az emlékezetes között lesz a polcon.

Regggie 2014.03.30. 12:05:16

A Thor2-höz képest ez mennyiben más, mennyivel komolyabb? Csak azért kérdezem, mert számomra az a nézhetetlen kategóriát súrolta, és nem tudom, hogy érdemes-e még egyáltalán marvel filmmel próbálkoznom.

Atkakukac1989 2014.03.30. 12:14:06

Nem kell itt nagy igazságokat leírni az első résszel kapcsolatban, csak simán vissza kell keresni mindenhonnan az akkori kritikákat (nézői véleményeket) és látszik majd, hogy az első rész egy bazi nagy luft volt a Marvel-univerzumban.

Lehet, hogy már a második részt rendbe tették és legyen így, mert szeretem ezt a karaktert, de az első film a hangulatán/látványvilágán kívül igen kevés pozitívummal bírt.

Andrews 2014.03.30. 12:16:36

Copyzok

Amerika Kapitány: Az első bosszúálló:

Nagy csalódás volt mert az új idei (2011-es) képregényfilmek közül azt hittem ez lesz a legjobb az előzetes alapján. Aztán ami akció abban volt, benne volt a filmben is, de több meglepetésszerű cselekmény már szinte semmi. Emellett az egész filmnek paródia jellege volt, de a reklámhadjárat és a trailerek nem ezt jelezték. A szereplők átlagosak, kivétel a 2 nagy öreg Stanley Tucci és Tommy Lee Jones, kár, hogy ők mellékszerepben voltak. Azt se értettem miért kell erőltetni az akcentusos angolt, ezzel romlott le a néha elviselhetőtől a totális megszokott átlagos százszor látott, gonosz karakterre a Vörös Koponya, pedig Hugo Weaving jó színész.
A filmzene az egyedfüli ami pedig pozitív meglepetés volt. No és a film zárása. (nem a stáblista utáni, a sima zárás) Néha-néha előjött azért a Return to Castle Wolfenstein pc-s játék féle hangulat.
Habár a főhős pajzsa, mivel sérthetetlen volt (pedig Amerika kapitány se nem Superman, se nem Hulk kaliber éppen) bármilyen technológiájú fegyverrel lőttek is rá, ezért annyi izgalom a filmbe nem ragadt mint az említett pc-s játék negyedében akár volt. Az ellenfelek hiába vannak sokan s új technológiával felfegyverezve, oly gyengék Amerika kapitányhoz képest a pajzsa okán, hogy csak na.
A szokásos Marvel kapocs tetszett a filmben, az itt látott kék kocka mintha már feltűnt volna egy északi mitológiával átfűzött képregényfilmben.
Összesítve az 2011-es év egyik legnagyobb filmes csalódása.

50%

Ahogy láttam egyébként mind a kritikusok mind a nézők sem kedvelték annyira. S itthon se. Bevételben is hozott 370 milliót, most ha jó a 2. rész akkor persze sokkal többet fog de az igazi löketett 012 óta az összes Marvel filmnek a Bosszúállók adja.

Andrews 2014.03.30. 12:20:05

A Thor 2 legalább egyáltalán nem vette magát komolyan 90%-ban. De igen az is egy elbaltázott Marvel film, a Vasember 1-2 és Bosszúállókhoz képest. Ahogy a Vasember 3. része is.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.03.30. 12:26:54

@OneBoy FromBrasil: Szerintem az egyik legjobb Indiana Jones-film, amiben nem Indiana Jones a főszereplő. Dramaturgiailag kissé egyenetlen, a vége összecsapott, de a maga hurrá optimista módján remek korrajz (talán pont azért is olyan, amilyen).

Spawn85 2014.03.30. 16:05:13

Én szerdán néztem meg (igen, itt Angliában már játsszák, ellenben a Noé pl. csak jövő héten jön) nekem is nagyon bejött. Az első résszel sem volt nagy gondom de ez ütött rendesen.
Pedig anno szkeptikus voltam, amikor a Russo gyerekekre bízták a rendezést de alaptalan volt minden félelmem.
Lehet jövő héten megyek megint de most 3D-ben nézem majd meg.

Amúgy 20-án volt szerencsém ott lenni a vörös szőnyeges premieren is (oké, kék szőnyeg volt) az is frankó volt.

Egyébként úgy látszik a Marvel-nél az lesz az új szokás, hogy nem is egy hanem már két jelenet van a stáblista közben/végén. (Haver meg is jegyezte, lassan már több lesz a film náluk a stáblista után mint előtte :) )

skaven 2014.03.30. 16:15:47

Egyelore nem tudom eldonteni hogy jobb-e mint a Bosszuallok volt, mert ezt meg csak egyszer lattam, de van ra esely. Bar a Fekete Ozvegy bugos szuperszexi hangu karaktere szamomra neha idegesito volt mar, de amugy talan ez volt a film egyetlen hibaja. Az autos uldozes pedig az egyik legjobb ebben a temaban szerintem, iszonyat jol van megcsinalva. A Bosszuallok "miert fegyverkezik a SHIELD" kerdeset pedig kifejezetten jol hoztak at ebbe a filmbe.
Es mindenfele spoiler nelkul: az hogy 2014ben ebben az elcsepelt temaban tudnak valami frisset mutatni, kifejezetten udito.

Ha az elso reszt Indiana Joneshoz hasonlitjuk, akkor ezt nyugodtan lehet Bondhoz, vagy meg inkabb mindkettohoz. Es siman, konnyeden mukodik. Jol kezd a mozis szezon, na. :)

Ja, a 3D szokas szerint folosleges.

zsóka_eszter 2014.03.30. 17:03:25

@Andrews: azért remélem azóta, amióta megírtad ezt az úm. kritikát, amit idemásoltál, szánsz időt a nyelvtanilag helyes fogalmazás gyakorlására is

Andrews 2014.03.30. 18:52:16

Így igazad van! Azóta van egy 210 ezres nézettségű 475 feliratkozóval jelenlévő Youtube csatornám is, amire kellett is gyakorolnom hogy jobb legyen. :) Viszont sajnos néha kapkodva írok meg gyors kritikát moziból kijövet. Főleg hogy eddigi majdnem 3000 film megtekintése mellett sorozatokkal, könyvek olvasásával és játékokkal is szoktam mulatni az időt, s beszoktam mutatni is azokat. Fesztiválokon, előadásokon, nyaraláson stb. kívül.

Azért nálad is kell még, a pontok és nagybetűk kapcsán. :)

zsóka_eszter 2014.03.30. 22:07:31

@Andrews: A fogalmazásodról volt szó, de ha már mindenképpen szükségét érezted a visszabökésnek, parancsolj.
Egyébként jól értem, ha nem lenne a 210 ezres nézettségű és 475 feliratkozót számláló csatornád (ezeket az adatokat nyilván szóvá kellett tenned), kvázi letojtad volna az egész grammatikai részt? Nem kötekedni akarok, és nem is ide tartozik, csupán érdekel, ahogy az is, miért élvez előnyt egy kritika gyors kilövése a világhálóra a nyugodt, alapos elemzéssel és a minőséggel szemben.

zsóka_eszter 2014.03.30. 22:10:04

@Andrews: Mmint persze, értem én, hogy frissebb élményekkel frankóbb írogatni, de akkor is... szánd rá az időt, ha már csinálod.

MasterTom 2014.03.30. 22:24:42

@zsóka_eszter: Jajj, hogy az a bemásolt rész kritikából volt? Azt hittem, hogy egy port.hu-s kommentbõl van. :-) Nem offolok, szóval ON: várom a filmet, mint a Messiást!

Andrews 2014.03.30. 22:33:41

Igen a fogalmazásról és az kellett a videókhoz is. Nem tojom le, de ha minden gyors rövid írásért twitter üzenetek tonnányi hibáiért írnánk, nem lenne időnk másra. :D Te pl nagyon szeretsz rövidíteni mint, ami a mai legtöbb fiatalra az sms és egyéb nyelvek miatt jellemző. Szvasz, figyu stb stb.

A legtöbben friss élményekről írnak, szerintem minden szempontból az a legjobb. A legaktuálisabb, a legérzelmesebb, a legérdekesebb, s sorolhatnám. (az olvasók számára). Viszont igaz hogy átsiklathat fontos dolgok felett és a fogalmazás, helyesírás is a kárát láthatja.

Mostanában több időt szánok, rá a videóknál pl a Noét már pénteken elemezgethettem, bemutattam volna, de inkább mégse, majd inkább hét elején. Bár az idő véges hisz nekem és sok filmrajongónak más elfoglaltságai és foglalkozása is van, sajnos nem sajnos. A legtöbben a mai világban sajnos nem azt csinálhatják, amit szeretnek. Ezért is mondja sok színész hogy ő örül, hogy abban a szakmában dolgozhat ami a hobbija, amit szeret! Így több ideje is van rá, pontosabb, minőségibb lehet a munkája és örömmel is tölti el.

Andrews 2014.03.30. 22:34:42

Az egy rövid vélemény. Kritika az például videóimban van.

zsóka_eszter 2014.03.30. 22:42:25

@MasterTom: a fenti jelek biza arra utalnak, sőt, leszögezik, hogy nem (csak) a PORT.hu látogatói részesülhetnek abban kegyben, hogy egy újabb kritikát kapjanak az adott, gyöngyvászonyra teremtődött csudálatosságról
magam sem off-olok tovább, inkább hozzád hasonlóan cselekszem, bár nekem még az elsőt is pótolnom kell...
nem, nem éltem zárdában, nem tiltotta a vallásom, csupán eddig vhogy kimaradt :)

zsóka_eszter 2014.03.30. 22:54:27

@Andrews: most elemezgetjük, hogy én mit szeretek, mint pl. a rövidítés? sosem használom a "szvasz"-t és a "figyu"-t, nem vagyok taknyos, s ha az is lennék, szép volt ez a leáltalánosítás
egyébként nem szeretem-nem szeretem kérdés, csupán egyszerűsítés, ahogy a nagybetűk általános mellőzése is... egy kommentről van szó, nem a szakdolgozatomról, az internetes eszköztárba belefér, sztem (=szerintem)

a twitter-re vagy pofakönyvre kilőtt minivéleményekkel nincs különösebb bajom, viszont ha valaki kritikát fogalmaz meg, hosszabb terjedelemben, akkor
- kapja már össze magát
- ne az olvasószám miatt, és ne azért írjon, hogy meglegyen a heti adag
- nézzen utána a háttértörténetnek
- nevezze meg az OKOKAT, szerinte miért pocsék vagy klasszikus egy film, és ne menjen a tömeg után, mert az olyan szupercsúcs
- na meg könyörgöm, ne máshonnan ollózzon össze sablonmondatokat, amit mindenki elsütött

ennyi, sztem nem nagy kérés, magára veszi, aki akarja, én itt lezárom, és elnézést Feri & Co. az off-ért

zsóka_eszter 2014.03.30. 22:57:35

@Cseh Dániel: egyébként a végsőkig kitartóknak mi a jutalma? tán nem újfent egy kis GotG?

Cseh Dániel · http://aeonflux.blog.hu/ 2014.03.31. 00:51:17

@doggfather: Ahogy találgattátok, a helyes válasz valóban Anglia.

@Regggie: Erre sajnos nem tudok választ adni, ugyanis nem voltam hajlandó a Thor második részére időt vesztegetni, beértem a gyanúsan egybehangzó kritikákkal. Az én értékrendszeremben egy pocsék film kevésbé bántó, mint egy semmilyen. Komolyság tekintetében viszont alig van szégyellnivalója, látványosan kerül minden klasszikus Marvel képregényes elemet, minimális kompromisszumokkal a végsőkig komolyan vehető.

@zsóka_eszter: Még külön kérésre sem írnék róla spoileresen, de annyit elárulhatok, hogy a Marvel ekkorát nem kockáztatott: a legvégső jelenet a tárgyalt filmhez kapcsolódik, és pályára állítja egyik karakterét a következő filmeket illetően. A jelenet maga nem különösebben izgalmas és eseménydús, de amit előrevetít, az már annál érdekesebb.

MasterTom 2014.03.31. 01:06:15

@zsóka_eszter: Látatlanban azt mondanám a filmrõl, hogy ha a Bosszúállók megvolt, ehhez a második részhez nem kell a Cap 1. Én legalábbis nem erõltetném annyira, mert a karakter zseniális és magával ragadó ugyan, de számomra a film összhatása gagyi kategóriát képvisel. Mint mondjuk az Edward Nortonos Hulk. :-) Nekem annó elég negatív moziélmény volt a film, de mivel a Bosszúállókban kb. Cap a legjobb, a trailerek és a kritikák alapján ez nagyot fog ütni.

Cseh Dániel · http://aeonflux.blog.hu/ 2014.03.31. 01:39:48

@MasterTom: Hadd mondjak ellent, A tél katonája teljes élvezetéhez nélkülözhetetlen az első rész.

progvog 2014.03.31. 08:29:00

@Andrews: annyira kíváncsi vagyok a videócsatornádra, de tényleg, belinkelnéd?

HavasiG 2014.03.31. 08:42:32

Én szerettem a CapAm1 -et, mert hozta a forrásképregény hangulatát, kellemes kis akció-vígjáték, amibe beleszőtték a marvelles dolgokat (Vörös Koponya, Hidra, stb).

Nem egy filmtörténeti remekmű (melyik Marvel film az? Vagy melyik film az elmúlt évekből?), de nekem beváltotta a hozzá fűzött reményeimet. Moziban sajnos nem tudtam megnézni, de ez nem a film hibája volt, hanem az enyém.

(BTW, a Thor2 teljesen jó volt egy "Thor egy átlagos napja-hete" filmnek.)

Andrews 2014.03.31. 08:49:52

A CapAm1-nek hangulata tényleg meg volt, de nem is kell filmklasszikusokhoz hasonlítani, csak mindössze a képregényfilmes konkurenciához.

Mindenesetre biztató a sok pozitív információ és vélemény a 2. részről egyelőre.

Progvog : Más ember honlapján nem linkelgetünk. Hahakocka ennyit írj be Youtube-ra és kész.
Nem csiszoltam gyémántra az oldalt és nem is fényezném agyon mint a szent egyetlen, mint néhányan teszik az oldalukkal, mielőtt még ezzel jönnél. Csak leírtam korábban pontosan mire gondoltam. Csak változatossá próbáltam tenni az oldalt. (Interjúk, Nyereményjáték, film és sorozat bemutatók, könyv és PC játék bemutatók, DVD-BD bemutatók, Co-Op, béta játékvideók stb.

zsóka_eszter 2014.03.31. 13:23:40

@Cseh Dániel: azt hiszem, a külön kérés sem szükséges, mivel az IMDb volt kedves ellőni, de magam sem nevezném itt meg, ha már te is így tettél

@Zalaba_Ferenc: mindenképp, mivel @MasterTom: lehet, hogy maradi vagyok, de szeretek a saját tapasztalataimra hagyatkozni, attól függetlenül, hogy elolvasom és szívesen meg is hallgatom más véleményét

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.04.13. 21:08:22

ezzel a kritikával jobban egyetértek, mint a Feriével. :)

isvean 2014.08.18. 00:03:42

csak spontán megnéztem hány sztáros: 4!!!!! (csillag)
Anyám, borogass (Hidegháborús hangulat, hitchcocki feszültség, tűrhetetlen bizalmatlanság, jókor kijátszott lapok, bazáriságot még hírből sem ismerő fordulatok)
ennél unalmasabb junkuloidot rég láttam.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása