aeon flux

ready for the action now, danger boy?

werk + poszter: a galaxis őrzői [guardians of the galaxy] (2014) Zalaba_Ferenc
2014. február 20. 23:00:00

Kategória: film 3 komment

Ha egyszer egy marketinggépezet beindul... Öt rövidke werkecske érkezett, melyben az űrtökös ötös (ezt levédetem) tagjai mutatkoznak be szépen, mi több, néhány új jelenettel (Racoon dumál!) is gyarapítják a már most jó sokszor leforgott trailert. Ééés még az első plakát is megérkezett, amely nem kicsit van oda magáért. Csekk!

poster_guardiansofthegalaxy02.jpg

Címkék

marvel comedy sci fi glenn close werkfilm poster superhero vin diesel bradley cooper zoe saldana john c reilly lee pace chris pratt

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr525824921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

peterd127 2014.02.20. 23:45:53

elsőre furcsáltam, hogy Bradley Cooperre esett a választás, most meg elég egész faszántosan hangzik:)

amúgy kíváncsi vagyok, hogy a magyar szinkronban ki lesz a hangja (TED-hez hasonló kéne)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.02.21. 15:43:31

hát ezekből lófüttyel se lehet többet megtudni egy karakterről se...

Tulazon 2014.02.23. 22:01:02

@peterd127: pont én is a szinkronon gondolkodtam, remélem figyelnek rá, hogy Rajkai Zoltán Bruce Banner hangja és van rá esély hogy szerepelnek még ők egy filmben. Viszont jó lenne ha nem valami "vicces" hangot kapna, mint pl Kerekes József (bármennyire is szeretem a hangját amúgy)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása