Tom Cruise nem katona, hanem egy fegyver, amely talán megnyerheti a földönkívüliekkel folytatott, hosszú ideje trtó háborút. Tom Cruise ugyanis ha meghal, akkor nem sokkal korábban újjáéled, mintha kapna egy újabb életet. A trailer tanúsága szerint ebben nincs egyedül (Emily Blunt, a háborús hős szintén hasonló feature-rel rendelkezik), maga a tulajdonság pedig az idegenektől származik.
trailer: a holnap határa [the edge of tomorrow] (2014)
2013. december 11. 19:15:00
Kategória: film 44 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr25686484
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Dean6 2013.12.11. 19:19:38
Érdekes,sokkal komolyabbnak néz ki,mint amit vártam.A zenéje nekem nem tetszik,de úgy összességében várós.
Amúgy ezt simán ellehetett volna adni MI:Future néven :)
Amúgy ezt simán ellehetett volna adni MI:Future néven :)
Creativ3Form 2013.12.11. 19:20:11
Not bad. Bár én személy szerint Doug Limantól nem vagyok elájulva, de reméljük ebből kihozza azt a potenciált, ami van benne.
REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2013.12.11. 19:22:40
Ezért imádom Cruise-t, mert iszonyat jól választ filmeket. Emellett persze jó színésznek is tartom, és a szememben Oscar-díjas is a Született július 4-én miatt.
Elysium - Feledés szintet várok ettől a filmtől, azaz a szememben olyan 7-8 körüli pontszámot fog kapni, aztán persze bármi lehet... de eddig nagyon tetszik.
Elysium - Feledés szintet várok ettől a filmtől, azaz a szememben olyan 7-8 körüli pontszámot fog kapni, aztán persze bármi lehet... de eddig nagyon tetszik.
szkristof92 2013.12.11. 19:23:51
Jó kis előzetes, remélhetőleg a film is az lesz.
danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.12.11. 19:31:04
Ez a szerep igazán Sean Bean-nek lett volna testhezálló.
Amúgy érdekesnek tűnik, hogy nem nagy tömegjelenetekkel meg rombolás-pornóval ábrázolják az idegeninváziót, talán ez ad neki valami egyediséget a többi blockbuster között.
Amúgy érdekesnek tűnik, hogy nem nagy tömegjelenetekkel meg rombolás-pornóval ábrázolják az idegeninváziót, talán ez ad neki valami egyediséget a többi blockbuster között.
Cseh Dániel · http://aeonflux.blog.hu/ 2013.12.11. 19:33:17
Nekem is az Elysium/Oblivion párhuzam jutott eszembe, csak nálam az előzetes és a végeredmény közti jól ismert minőségi differenciál kontextusában. Mint mindig, persze most is leírom; ne legyen igazam.
Atkakukac1989 2013.12.11. 19:36:32
@REMY: Teljesen egyetértek. Cruisenak szerintem is kijárt volna egy díj azért a filmért. Illetve én is nagyon bírom továbbra is, nem is értem miért nem szerették/szeretik mostanában?
Lazók György · https://filmekapolcrol.blog.hu/ 2013.12.11. 19:42:24
Ránézésre minden megvan benne, hogy nagyot szakítson, de ez már az Oblivionnal is így volt.
REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2013.12.11. 19:46:08
@Atkakukac1989: Ha egyszer valami beindul (utálat), akkor az nem fog eltűnni... divat lett fikázni, főleg a magánélete miatt. Bár azt sosem értettem, hogy miért kell belekeverni a magánéletet a filmezésbe. Engem sosem érdekelt, hogy ki milyen a való életében. (nyilván dicséretes, ha jó ember valaki) Ha a filmekben szimpatikus, és jól tolja, akkor engem megvett.
Kovács Erzsébet 2013.12.11. 20:10:40
@REMY: Azért ha valaki a szcientológia poszterfiúja, akkor ne csodálkozzon, ha nem tartják normálisnak (illetve, ha másvalaki azért nem vesz majd jegyet a filmjére, mert nem akar a maga két centjével ahhoz hozzájárulni, hogy másokat millió éves kényszermunkára, illetve kényszerabortuszra vegyenek rá valami hagymázos sc-fi vallás nevében).
drazsika 2013.12.11. 20:15:41
@REMY:
Valószínűleg a magánélet miatt lehet. Amiért én nagyon szeretem őt, az az intenzitás amivel minden szereobe bedonja magát és ami árad minden alakításából. Tőle sosem lehet olyat látni, hogy csak a paycheck miatt van jelen, pedig az a legnagyobbaknál is előfordul. Ráadásul scifickben én mindig szeretem, nekem az Oblivion is bejött. Ráadásul itt nem egy ukrán modell a partnere hanem Emily Blunt úgyhogy abszolút várós.
Valószínűleg a magánélet miatt lehet. Amiért én nagyon szeretem őt, az az intenzitás amivel minden szereobe bedonja magát és ami árad minden alakításából. Tőle sosem lehet olyat látni, hogy csak a paycheck miatt van jelen, pedig az a legnagyobbaknál is előfordul. Ráadásul scifickben én mindig szeretem, nekem az Oblivion is bejött. Ráadásul itt nem egy ukrán modell a partnere hanem Emily Blunt úgyhogy abszolút várós.
drazsika 2013.12.11. 20:19:35
@Kovács Erzsébet: Természetesen mint mindenki aki nem tag, én is nevetségesnek tartom a szci intézményét, nem látom hogy a mozijegyem ára hogy járul hozzá az említett dolgokhoz.
exilis 2013.12.11. 20:26:37
A múltkori képek után felcsillant a szemem, hogy ez valami komolyabb anyag lesz, de sajna nem. Pedig annyira vevő lennék egy realisztikus háborús scifi-drámára :(
maszogep1974 (törölt) · www.maszogep.hu 2013.12.11. 20:47:49
@drazsika: Pedig nagyon egyszerű: te megveszed a jegyet, ebből bevétel lesz. Ha bevétel lesz, akkor sikeres a film és a benne játszó színészek keresettek maradnak. ha keresett színész marad, akkor rohadt nagy gázsit kap minden szerepért (egyébként már most is). A nagy gázsi elég nagy részét pedig szépen betolja az egyházba. Hát így.
Ettől függetlenül valóban jó színész, mint színészt, én is csípem. A szci dolgaitól viszont hányok.
Ettől függetlenül valóban jó színész, mint színészt, én is csípem. A szci dolgaitól viszont hányok.
drazsika 2013.12.11. 20:57:11
@maszogep1974:
Nyílván, de azt magánemberként teszi, a filmnek ehez semmi köze. Én úgy értem hogy a film mögött a Warner van, nem Xenu. Ha ezen logika mellett haladunk, akkor fél Hollywoodot bojkottálni kellene.
Nyílván, de azt magánemberként teszi, a filmnek ehez semmi köze. Én úgy értem hogy a film mögött a Warner van, nem Xenu. Ha ezen logika mellett haladunk, akkor fél Hollywoodot bojkottálni kellene.
Atkakukac1989 2013.12.11. 21:03:08
@REMY: Ismét egyetértek. Lehet azért mert jó nevelést kaptam vagy mert külön tudom választani a jót a rossztól, de engem sem érdekel, hogy Cruise mit csinál a vásznon kívül, amíg a jó filmeket/szerepeket szállítja.
Hasonló példa, de több kedvenc színészemről csak jóval később tudtam meg, hogy a saját nemükhöz vonzódnak. Egy pillanatra 1-1-nél meghökkentem, majd olyan lendülettel is figyelmen kívül hagytam a dolgot. Valaki meg simán megutálja a másikat emiatt, vagy be sem fizet a filmjeire.
Valahol ez szomorú... :(
Hasonló példa, de több kedvenc színészemről csak jóval később tudtam meg, hogy a saját nemükhöz vonzódnak. Egy pillanatra 1-1-nél meghökkentem, majd olyan lendülettel is figyelmen kívül hagytam a dolgot. Valaki meg simán megutálja a másikat emiatt, vagy be sem fizet a filmjeire.
Valahol ez szomorú... :(
REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2013.12.11. 21:07:09
@Atkakukac1989: Én csak sajnálni tudom azt, aki emiatt nem néz meg egy filmet, vagy emiatt utál meg valakit, akit amúgy előtte bírt.
tomee · http://www.nba1.hu/ 2013.12.11. 21:32:19
Már csak az eredeti címet (All You Need Is Kill) kérem vissza és tökéletesen elégedett vagyok.
Kovács Erzsébet 2013.12.11. 21:39:05
@drazsika: @Atkakukac1989: @REMY: Fél Hollywood? Öt-tíz éve még tényleg csaknem a siker garanciája lehetett szcientológusnak betérni (nagyon nagy részben éppen Cruise hatására), de mióta egyre magasabb szintű szcientológusok szállnak ki és tálalnak ki, azóta visszájára fordult a dolog és Cruise sincsen nagyon messze tőle, hogy ugyanúgy elássák, mint mondjuk Mel Gibsont a meggyőződéseiért.
Viszont comingoutolni még mindig nem igazán lehet, pedig.
Félreértés ne essék, Cruise szerintem is jó színész, és kimondottan érdekes azt a mániákusan örvénylő energiát nézni, ami a szeméből árad akkor is, ha filmben játszik, és akkor is, ha az egyház kampányfilmjében taglalja, hogy miért csak ő mentheti meg a bolygót.
A feleségei és a feleségjelöltjei biztosan boldogabbak lettek volna, ha nem kényszeríti rájuk a vallását, viszont cserébe nem is létezne a zseniális Tágra zárt szemek.
A zseni, vagy a jó művész nem egyenlő a jó emberrel, viszont azt is meg kell érteni, aki nem akarja anyagilag és/vagy elismerésével támogatni azt, aki, hát...
Viszont comingoutolni még mindig nem igazán lehet, pedig.
Félreértés ne essék, Cruise szerintem is jó színész, és kimondottan érdekes azt a mániákusan örvénylő energiát nézni, ami a szeméből árad akkor is, ha filmben játszik, és akkor is, ha az egyház kampányfilmjében taglalja, hogy miért csak ő mentheti meg a bolygót.
A feleségei és a feleségjelöltjei biztosan boldogabbak lettek volna, ha nem kényszeríti rájuk a vallását, viszont cserébe nem is létezne a zseniális Tágra zárt szemek.
A zseni, vagy a jó művész nem egyenlő a jó emberrel, viszont azt is meg kell érteni, aki nem akarja anyagilag és/vagy elismerésével támogatni azt, aki, hát...
drazsika 2013.12.11. 22:04:31
@Kovács Erzsébet
A fél Hollywoodot nem kizárólag a szcire értettem, hanem a beteg\fura magánéletű emberekre. A film amit a legjobban várok az American Hustle, imádtam eddig O'Russel összes filmjét, pedig köztudottan egy hatalmas seggfej, aki ráadásul még a szexuális zaklatást sem veti meg. Persze van amitől már én sem tudnék elvonatkoztatni, de az hogy valaki számomra nevetséges marhaságokban hisz az nem olyan. Teljesen szubjektív dolog, nálad ezek szerint ő már a határ másik oldalán van.
A fél Hollywoodot nem kizárólag a szcire értettem, hanem a beteg\fura magánéletű emberekre. A film amit a legjobban várok az American Hustle, imádtam eddig O'Russel összes filmjét, pedig köztudottan egy hatalmas seggfej, aki ráadásul még a szexuális zaklatást sem veti meg. Persze van amitől már én sem tudnék elvonatkoztatni, de az hogy valaki számomra nevetséges marhaságokban hisz az nem olyan. Teljesen szubjektív dolog, nálad ezek szerint ő már a határ másik oldalán van.
Kovács Erzsébet 2013.12.11. 22:20:50
@drazsika: Cruise-nál nem az a baj (nem is nekem, mert én még nézem a filmjeit), hogy ő maga szcientológus, hanem az, hogy gyakorlatilag az egyház két lábon járó reklámja. Azon kívül, hogy sikerre áhítozó embereket lehet bepalizni (és paliz is be az egyház) azzal, hogy "íme, itt egy igazi, sikeres szcientológus, Tom Cruise - térj be, és te is ilyen leszel", valószínűleg még komoly anyagi támogatást is fizet be Cruise.
Persze az After Earth is lehetett volna jó propagandafilm, mert Will Smithék is betértek, illetve Kevin Smith filmjeinél és a Szellemkutyánál is legfeljebb némi szomorú értetlenséggel nyugtázom, hogy Jason Lee és Forest Whitaker is szcientológusok (hogy Travoltát és filmjeit ne emlegessem).
Hasonlóképpen, Polanskit sem kerülöm elvi okokból, de meg tudom érteni azt, aki igen.
Persze az After Earth is lehetett volna jó propagandafilm, mert Will Smithék is betértek, illetve Kevin Smith filmjeinél és a Szellemkutyánál is legfeljebb némi szomorú értetlenséggel nyugtázom, hogy Jason Lee és Forest Whitaker is szcientológusok (hogy Travoltát és filmjeit ne emlegessem).
Hasonlóképpen, Polanskit sem kerülöm elvi okokból, de meg tudom érteni azt, aki igen.
Wintermoots (törölt) 2013.12.11. 22:27:39
@Kovács Erzsébet:
meg sem kísérellek bevinni az erdőbe, még ha szépen kérsz akkor sem!
(két és félszer láttam a tágra zárt szemeket, először egy tarkovszkij-rajongó ismerősömmel. nekem ez volt az első kubrick filmem, talán innen a vele szembeni kételyem, mert...Silencio.)
meg sem kísérellek bevinni az erdőbe, még ha szépen kérsz akkor sem!
(két és félszer láttam a tágra zárt szemeket, először egy tarkovszkij-rajongó ismerősömmel. nekem ez volt az első kubrick filmem, talán innen a vele szembeni kételyem, mert...Silencio.)
Wintermoots (törölt) 2013.12.11. 22:30:42
@drazsika:
(én pl. marhára kíváncsi lettem volna, hogy azok a kritikusok, akiket olvasgatni szoktam twitteren meg egyéb helyeken, hogy vélekednek az amerikai botrányról, de a hat vagy hétből egyetlenegy ment el a sajtóvetítésre, a többiek kihagyták, így nem lettem sokkal okosabb...semmi hátsó szándék, ezt csak úgy leírtam:) )
(én pl. marhára kíváncsi lettem volna, hogy azok a kritikusok, akiket olvasgatni szoktam twitteren meg egyéb helyeken, hogy vélekednek az amerikai botrányról, de a hat vagy hétből egyetlenegy ment el a sajtóvetítésre, a többiek kihagyták, így nem lettem sokkal okosabb...semmi hátsó szándék, ezt csak úgy leírtam:) )
drazsika 2013.12.11. 22:33:30
@Kovács Erzsébet:
Na jó, megérteni végülis én is megértem, bár a "félrevezetett" emberek nem áldozatok hanem palimadarak a szememben. Sőt Cruise nálam kevésbé rossz, ő nem üzleti vállalkozásként vagy karrierépítésként kezdte az egészet, hanem tényleg magával ragadta ez a valami.
Na jó, megérteni végülis én is megértem, bár a "félrevezetett" emberek nem áldozatok hanem palimadarak a szememben. Sőt Cruise nálam kevésbé rossz, ő nem üzleti vállalkozásként vagy karrierépítésként kezdte az egészet, hanem tényleg magával ragadta ez a valami.
Kovács Erzsébet 2013.12.11. 22:52:23
@Wintermoots: "No hay banda. There is... no band."
Kovács Erzsébet 2013.12.11. 22:58:21
@drazsika: A szcientológiával az a bajom, hogy (legalábbis így kívülről nézve) az üzleti vállalkozás, a karrierépítés és a "magával ragadó valami" erősen egybefolyik benne. Szerintem nem is volna szabad vallásnak nevezni, mert nem azt ígéri, hogy Istenhez (vagy istenhez) visz közel, hanem hogy sikeres, szép és gazdag, és úgy egyáltalán szuperember leszel tőle. Hubbard állítólag csak az adókedvezmények miatt tette egyházzá azt a "valamit", ami amúgy a nevetséges sci-fi, a manipulálás, a pénzkizsarolás, a megalázás és a kényszermunka amalgámja... vagy legalábbis erre jutottam, amikor anno a Master kritikájára készülve olvastam.
drazsika 2013.12.11. 23:22:58
@Kovács Erzsébet:
Azt hiszem a vallás definíciójában nem értünk egyet, ameddig ők egyházként definiálják magukat addig én is annak számítom őket. Az pedig hogy az alapításnak illetve a vallásként meghatározásnak mi volt a nyílvánvaló célja az nem jelenti azt hogy sokan nem veszik teljesen komolyan ezt az életvitelt és a szci közösséghez való tartozásukat. A burkolt, de közben nagyon agresszív térítő munkájuk és a kvázi titkosszolgálati módszereik engem is zavarnak, ettől függetlenül a jogukat hogy vallásként tekintsenek magukra nem vitatom.
Azt hiszem a vallás definíciójában nem értünk egyet, ameddig ők egyházként definiálják magukat addig én is annak számítom őket. Az pedig hogy az alapításnak illetve a vallásként meghatározásnak mi volt a nyílvánvaló célja az nem jelenti azt hogy sokan nem veszik teljesen komolyan ezt az életvitelt és a szci közösséghez való tartozásukat. A burkolt, de közben nagyon agresszív térítő munkájuk és a kvázi titkosszolgálati módszereik engem is zavarnak, ettől függetlenül a jogukat hogy vallásként tekintsenek magukra nem vitatom.
Kovács Erzsébet 2013.12.11. 23:36:33
@drazsika: Igazad van, egyértelműbben kellett volna fogalmaznom. Nekem mindenesetre úgy tűnik, hogy a szcientológia (és mondjuk például a buddhizmus) érdekes kihívás a "vallás" definíciójára a zsidó-keresztény-muszlim vallások tükrében (de ez már rettenetesen messzire vezet, úgyhogy nem is offolok tovább).
Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2013.12.12. 08:47:30
@Kovács Erzsébet: " és akkor is, ha az egyház kampányfilmjében taglalja, hogy miért csak ő mentheti meg a bolygót."
Ebben a filmben meg az Oblivionban meg is menti szóval neki van igaza! :)
Ebben a filmben meg az Oblivionban meg is menti szóval neki van igaza! :)
_NMI_ 2013.12.12. 11:47:17
A trailert és a poszterfeliratot elnézve, ebben nem az lesz, hogy Tom barátunk gyakran meghal a háborúban, ezért mindig klónozzák (ahogy még jó pár másik katonát is), majd jön az Emily Blunt aki kiképzi, hogy túlélje a dolgot?
Valszeg bődületes baromságot írtam, de az első benyomásom ez volt.
Valszeg bődületes baromságot írtam, de az első benyomásom ez volt.
Baleus 2013.12.12. 12:25:28
@Kovács Erzsébet: Abba inkább szerintem ne menjünk bele, hogy Mel Gibsont kik és miért látták el a meggyőződéseiért. A szcientológusok nem hinném, hogy útban állnának azoknak, akik Hollywoodot irányítják. Cruiset ezért soha nem fogják tönkre tenni.
Baleus 2013.12.12. 12:31:08
@drazsika: Egy Polanskitól én sem tudok már elvonatkoztatni, de a vallási vagy szexuális beállítottsága miatt nem nagyon szoktam szelektálni színészeket.
Kovács Erzsébet 2013.12.12. 13:31:17
@Baleus: Azért mégis érdekes, hogy az utóbbi pár évben egymás után jönnek ki a leleplező cikkek, nagy vallomások stb. Cruise valószínűleg nem fog belebukni (ahhoz túl jól menedzseli magát, lásd az ötletet, hogy kit játsszon a Tropic Thunderben), viszont nekem úgy tűnik, hogy arrafelé nem divat már szcientológusnak lenni (mint ahogy divat mondjuk buddhistának lenni, TM-ezni, jógázni stb.)
Polanski ügye elég ronda, de ha jól emlékszem, Jack Nicholson házában történt a dolog... meg aztán, az anyja vitte oda a kiskamasz lányt modellkedni. Szóval szerintem több volt ott, mint amennyi elsőre látszik.
Polanski ügye elég ronda, de ha jól emlékszem, Jack Nicholson házában történt a dolog... meg aztán, az anyja vitte oda a kiskamasz lányt modellkedni. Szóval szerintem több volt ott, mint amennyi elsőre látszik.
Baleus 2013.12.12. 13:52:07
@Kovács Erzsébet: Gibsonra csak azért reflektáltam, mert őt konkrétan azért vetették máglyára, mert nem éppen a zsidók nagy barátja hírében állt, akiknek Hollywood nagy része a kezében van. Ezt a Passióval tetézte, ami miatt ki is herélték teljesen. Cruise ezzel szemben benne van egy szektavallásban, ami pénzt csihol ki a hülyékből. Nem hinném, hogy keresztbe tesz a "nagyoknak" ezzel. Ezért nem érzem azonosnak a kettejük helyzetét.
Amúgy engem pl Gibson állítólagos alkoholizmusa, meg feleségverése sem nagyon érdekelt (egyrészt magánügy, másrészt kisebb embereket is tönkretett már a média kamu dolgokkal), ettől még ő az egyik legnagyobb színész-rendező napjainkban.
Cruiset sem "utáltam" soha, nem is értettem sokszor a vele szemben felhozott ellenérveket. Tipikus szépfiú, aki azért bőven rendelkezik színészi képességekkel. A szcientológia iránti ellenszenvet és ebből fakadóan a mellőzését viszont megértem, de a legtöbb ember nem ezért kerüli, hanem divatból.
Amúgy engem pl Gibson állítólagos alkoholizmusa, meg feleségverése sem nagyon érdekelt (egyrészt magánügy, másrészt kisebb embereket is tönkretett már a média kamu dolgokkal), ettől még ő az egyik legnagyobb színész-rendező napjainkban.
Cruiset sem "utáltam" soha, nem is értettem sokszor a vele szemben felhozott ellenérveket. Tipikus szépfiú, aki azért bőven rendelkezik színészi képességekkel. A szcientológia iránti ellenszenvet és ebből fakadóan a mellőzését viszont megértem, de a legtöbb ember nem ezért kerüli, hanem divatból.
Baleus 2013.12.12. 13:58:10
@Kovács Erzsébet: "lásd az ötletet, hogy kit játsszon a Tropic Thunderben"
Azért örülök, hogy az ilyeneket más is észreveszi és meg lehet vitatni anélkül, hogy azonnal menne az antiszemitázás. Pedig ezek szimplán tényszerű dolgok. A Tropic Thunderben pedig tényleg csillagos ötös a karakterének az ötlete az ő szempontjából.
Azért örülök, hogy az ilyeneket más is észreveszi és meg lehet vitatni anélkül, hogy azonnal menne az antiszemitázás. Pedig ezek szimplán tényszerű dolgok. A Tropic Thunderben pedig tényleg csillagos ötös a karakterének az ötlete az ő szempontjából.
Wintermoots (törölt) 2013.12.12. 14:23:48
@Baleus:
csak egyetlen megjegyzés. teljesen igazad van, ha antiszemitázás és egyéb, békés filmblogokra nem tartozó, részben politikai megjegyzésektől mentes beszélgetéseket szeretnél.
"Baleus 2013.10.09 18:48:36
Így van! És itt derül ki, hogy mennyi tehetségtelen, származásból adódóan pozitívan diszkriminált egyén van/volt a magyar filmgyártásban"
ez az egyik legkorábbi hozzászólásod, meg lsd. a mostanit. általában valamire reakció az ilyen megnyilvánulás, és van, mikor egyértelműen azonosítható, ki kezdte.
csak ennyit szerettem volna elmondani.
csak egyetlen megjegyzés. teljesen igazad van, ha antiszemitázás és egyéb, békés filmblogokra nem tartozó, részben politikai megjegyzésektől mentes beszélgetéseket szeretnél.
"Baleus 2013.10.09 18:48:36
Így van! És itt derül ki, hogy mennyi tehetségtelen, származásból adódóan pozitívan diszkriminált egyén van/volt a magyar filmgyártásban"
ez az egyik legkorábbi hozzászólásod, meg lsd. a mostanit. általában valamire reakció az ilyen megnyilvánulás, és van, mikor egyértelműen azonosítható, ki kezdte.
csak ennyit szerettem volna elmondani.
Baleus 2013.12.12. 14:58:28
@Wintermoots: Azért remélem senkinek nem tapostam a lelkébe. Ha igen akkor elnézést és tessék törölni.
Adam Van Helsing · http://helsing.blog.hu 2013.12.12. 15:08:06
Hmmm, akkor jövőre ez, meg Interstellar, Jupiter Ascending, Hunger Games, TF4, X-Men...
kíváncsi vagyok, hogy 2014-et mikor kiáltják ki a sci-fi évének :-))
kíváncsi vagyok, hogy 2014-et mikor kiáltják ki a sci-fi évének :-))
Baleus 2013.12.12. 15:14:01
@Adam Van Helsing: Én örülök a sok sci-finek. Sokkal inkább várom, mint az ezredik képregényfilmet és az ötévenkénti rebootot. Mármint tudom, hogy a kettő nem zárja ki egymást, de inkább sci-fit kérnék valami eredeti ötletből.
Adam Van Helsing · http://helsing.blog.hu 2013.12.12. 16:04:27
@Baleus: én is örülök neki, nagy kedvencem a műfaj.
csak várom, hogy mikor kapja meg ezt a jelzőt, amit már az idei meg tavalyi évnek is megszavaztak :-))
csak várom, hogy mikor kapja meg ezt a jelzőt, amit már az idei meg tavalyi évnek is megszavaztak :-))
Kovács Erzsébet 2013.12.12. 16:05:33
@Baleus: Jaj, ne, ezt ne csináljuk.
A Tropic Thunder-beli szerepéről csak annyit mondtam (és csak annyit gondolok), hogy ötletesen és jól játszott a "típusa", a "karaktere" ellen, ami jól jön, ha kezd a sarokba szorulni az illető.
A Tropic Thunder-beli szerepéről csak annyit mondtam (és csak annyit gondolok), hogy ötletesen és jól játszott a "típusa", a "karaktere" ellen, ami jól jön, ha kezd a sarokba szorulni az illető.
TommyGun77 2013.12.12. 22:45:00
Cruise rohadtul oda tudja tenni magát a filmekben, szeretem a stílusát, bejött az Oblivionban is, a Jack Reacher pedig miatta működött, jól áll neki a badass...
Emily Blunt meg netovább, fél karom odaadnám érte :)
Emily Blunt meg netovább, fél karom odaadnám érte :)