aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: dracula 3d (2012) Zalaba_Ferenc
2013. október 08. 06:50:00

Kategória: film 12 komment

Korábban már kétszer is méltattuk Dario Argento új filmjét (itt és itt), de továbbra sem lehet vele betelni. Az új, felnőtteknek szóló előzetes parádés színészeket, fantasztikus fény-árnyék játékot, hátborzongató hangulatot és lenyűgöző trükköket ígér, nem beszélve a legjobb 3D-s trükkökről, mióta Ray Cokes utoljára vette kézbe a sámlit a Most Wantedben.

Címkék

trailer vampire dario argento rutger hauer bad movie eurohorror

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr835556316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sütemény1975 2013.10.08. 07:06:32

Ennek mar csak annyi elonye van, hogy Simonetti irt hozza zenet, ami meg jo is lehet

REACTOR · http://www.youtube.com/user/Reactor2studio 2013.10.08. 08:21:10

Kár erőltetni ezt a trash vonalat. Egyértelműen látszik, hogy az ilyen filmekkel überelni szeretnék az Asylum által megteremtett minőségi filmeket. Sajnos mögöttük már sok évnyi tapasztalat áll, ezért a többiek esélytelenek.

Zolika1212 2013.10.08. 08:48:39

Ez kb. fél éve tölthető, hatalmas trágya a film

szkristof92 2013.10.08. 09:27:13

Ultraszar film, amiről nehéz eldönteni, hogy direktbe ilyen trash-nek forgatták vagy Argento fejlődött vissza ennyire a rendezésben.

Joga 2013.10.08. 09:36:58

a "hátborzongató hangulat" nálam ugrott a sáskás jelenetnél. De röhögni leszedem. :D

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.10.08. 09:40:29

@szkristof92: Szerintem hozza a sok évtizedes átlagot. :)

szkristof92 2013.10.08. 09:48:23

@Zalaba_Ferenc: Ha komolyan azt gondolod, hogy ezt az izét, egy szinten lehet emlegetni olyan filmekkel mint a Deep Red, a Suspiria, a Tenebre vagy az Opera akkor meg nem mondom, hogy mi vagy, mert örökös ban kapnék érte! :)

clive. 2013.10.08. 13:43:53

Én imádom Argento régi filmjeit, de ez valami borzalom volt. A legrosszabb filmje, amit valaha is csinált.
Egyébként semmi Argentós nincs benne. Se a szí- fény- árnyék-kezelés, se a kameramunka, se a védjegyévé vált kesztyűs gyilkos, se dinamika, se titokzatosság, se semmi. Szerintem ő se gondolta komolyan, csak a nevét adta.

Egyébként simán el tudom képzelni, hogy direkt csinálták ilyenre, mert véletlen sem törekedtek arra, hogy bármi jó legyen benne. Nekem legalábbis ez volt, hogy mindenki megkapta a pénzért, aztán leszarták (lehet cél volt a direkt bukás?). Egy imádkozó sáskává és legyekké változó Drakulát senki se gondolhat komolyan. Max ha narkósoknak csinálja. A zene sajnos szintén nem jó, néhol olyan, mint egy régi inváziós sci-fi fos zenéje.

Egyébként az utóbbi 15 évből szerintem az Álmatlanul című filmje volt a legjobb, bár én a Könnyek anyján is baromi jól szórakoztam :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.10.08. 14:04:41

mi ez a szutyok?!

Sírtam, de sztem Stoker is forog a sírjában. :S

sidek 2013.10.08. 23:42:27

Mi ez a műtermi bábjáték? Atyaég...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.10.10. 18:18:43

@koimbra: én a trailer után meg se mertem nézni. :S

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása