aeon flux

ready for the action now, danger boy?

poszter: bad grandpa (2013) Zalaba_Ferenc
2013. augusztus 26. 08:05:00

Kategória: film 8 komment

Nem tudom, ebben a képben mi a nagy szám: én is pontosan így viszem reggelente a fiamat az óvodába. A sör is stimmel, csak a márka nem. Emlékeztetőnek íme, az előzetes.

poster_badgrandpa.jpg

Címkék

comedy jackass johnny knoxville poster

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr495477209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2013.08.26. 08:12:55

@Zalaba_Ferenc: Nagyfiúk 2 persze mehet... ez meg kimarad?? Én nem is értem. A Jackass eléggé sok ember kedvence, és nem hinném, hogy nem érné meg forgalmazni. És biztos vagyok benne, hogy sokkal nagyobbat fog ütni, mint Sandler.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.08.26. 08:15:57

én nem sajnálom. az ilyen filmek tökéletesek sztréjt2dvdnek...

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.08.26. 08:20:56

@REMY: Szerintem ez a fajta humor itthon is olyan rétegműfaj, mint a horror. Igaz, hogy csak 16 moziban, igaz, hogy felirat és szinkron nélkül, de anno a hazájában szuper sikeres Jackass 3D itthon kevesebb, mint 4.000 nézővel nyitott, szóval én nem vagyok meglepve. De mindegy is, szétröhögöm magamat rajta a nappalimban, és emiatt majd senki előtt nem kell szégyenkeznem. :D

Nuuk 2013.08.26. 09:40:40

@REMY: Magyarországról beszélünk...

isvaen 2013.08.26. 10:09:26

azért egy party boy filmet is megnéznék :D
számos filmnél volt a "kimarad", azt mégse. ha mégis így lesz, sajnálom. nem tudom, a J3D mennyire futott moziban, de hihetetlen "élmény" volt. ez legalább olyan alap lehet mint a borat és kár lenne ebből a mókából kimaradni.

DHOPW42 2013.08.26. 12:16:22

A Jackass 3D tényleg nagy élmény volt moziban, úgyhogy ez sajnálatos hír.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása