aeon flux

ready for the action now, danger boy?

tv-trailer: sherlock s3 (2013) Zalaba_Ferenc
2013. augusztus 03. 00:01:00

Kategória: tv 10 komment

Október 31-én tér vissza a (brit) képernyőkre a mindössze két évad (évadonként három epizód) után legendássá vált Sherlock című sorozat, amely egyesek szerint a második évad utolsó perceiben megugrotta a cápát, mások szerint viszont egy mesteri tervet vitelezett ki, melyben egy boncnoknak ugyanolyan fontos szerepe volt, mint annak, hogy Watson pontosan hol állt, mikor az a bizonyos telefonbeszélgetés lezajlott. Mindenesetre Sherlock visszatér, és valószínűleg az lesz az első dolga, hogy borotválkozásra szólítja fel Watsont.

Címkék

sherlock holmes martin freeman benedict cumberbatch tv trailer brit flick

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr795443102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cucuminator 2013.08.03. 00:08:44

Szörnyen jól sikerült ez az előzetes. Remélem az évad is ütni fog.

TomPowell25 2013.08.03. 00:11:18

Remek kis kedvcsináló. Be is rakom mindjárt a soundtracket.:)

ungverjaland 2013.08.03. 00:11:23

Basszus, hogy lehet 20 másodpercben ilyet sokat mutatni, úgy hogy mégsem mutatnak semmit. Ezt tanítani kéne. Eddig is nagyon vártam, de ezután hatványozottan.

|brucewayne 2013.08.03. 00:15:24

fákje (épp az I/3-at nézem az m1-en).

csgergo 2013.08.03. 09:33:05

Lehet én vagyok félre informálva, de nem úgy volt, hogy leforgatva csak az első két epizód van, a harmadikat pedig majd ősszel hozzák össze, mert annyira be vannak táblázva a színészek. Vagy rosszul tudom?

Ashara Wolf 2013.08.03. 09:36:00

@csgergo: Hétfőn kezdték el forgatni a harmadik részt.

csgergo 2013.08.03. 09:37:35

@Ashara Wolf: Köszi a felvilágosítást :)

REACTOR · http://www.youtube.com/user/Reactor2studio 2013.08.03. 10:59:51

Remegő kézzel indítottam el az előzetest nehogy belefussak egy spoilerbe, de nem bírtam magammal. Nem bántam meg. Hangos ujjongás tört elő belőlem, amire a szomszéd szobában lévők konstatálták, hogy totál hülye vagyok. Kár, hogy az ismerőseim közül senki se nézte a sorozatot, így nem tudom kivel megvitatni a történteket. :(

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása