aeon flux

ready for the action now, danger boy?

magyar poszter: elysium - zárt világ (2013) Zalaba_Ferenc
2013. július 18. 20:00:00

Kategória: film 7 komment

Az előzetes kritikák sajnos vegyesek, habár a 10/10-es vélemény se ritka, de ilyesminek ezen a nyáron sajna már nem dőlünk be: mindenesetre a sci-fi egyelőre meglehetősen felemásan muzsikáló évének egyik megmentője lehet Neil "District 9" Blomkamp új rendezése, melynek ilyen lesz a magyar plakátja. Szexi?

poster_elysium_hun.jpg

Címkék

sci fi matt damon action jodie foster poster elysium neill blomkamp sharlto copley poszter magyar

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr795413818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsedáj 2013.07.18. 20:07:38

A 2. hosszabb előzetest miért erőlteti az Intercom?
Még mindig a rövidke teaserrel reklámozzák itthon..

De pl a Gravitációnak se láttam még egy hazai előzetesét.
Elképesztő mi megy itt..

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.07.18. 20:10:26

Gondolom, pénz. Május végén megnéztem Zsével a Star treket az IMAX-moziban, és előtte még a tavaly nyáron debütált Superman-teaser ment, pedig nem kicsit vágta volna földhöz a népet valamilyek új Superman-előzetes.

Takács Máté · http://aeonflux.blog.hu 2013.07.18. 20:30:11

@Dzsedáj: Én ma láttam a Gravitáció előzetesét a Vasember 3. előtt (tudom, le vagyok maradva), és az még 2D-ben is éreztette a 3D-s hatást, szóval nem szarozok, erre kiadok majd plusz 200 forintot októberben. Csak Clooneynak ne Haás Vander Péter legyen a hangja, ennyit kérek.

Én egyébként nagyjából bírtam minden sci-fit idén, amit láttam, szóval csak nem pont a District 9 alkotója csúszik el...

zsóka_eszter 2013.07.18. 20:35:49

láttam a Bourne-trilógiát, de még mindig fura Matt Damon pofikája mellé az izomzat meg a keménycsávóság
kis Will Hunting jó nagyot ugrott

Atkakukac1989 2013.07.18. 21:01:08

Tűzgyűrű IMAX előtt is van Gravitáció előzetes. Szóval erőltetik ezt, csak nem mindenhol.

Németh Barna 2013.07.18. 22:22:43

@Takács Máté: A nyári szutykoknál nem kifejezetten érdekel, de ezt én speciel úgy szeretném, hogy George Clooney-nak George Clooney a hangja. Remélem lesz feliratos verzió.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása