aeon flux

ready for the action now, danger boy?

magyar poszter + trailer: tűzgyűrű [pacific rim] (2013) Zalaba_Ferenc
2013. június 13. 22:38:00

Kategória: film 7 komment

Most, hogy Az acélember lassan beröppen a magyar mozikba, a Warner, és az őt mozis fronton hazánkban képviselő InterCom már a következő nagy durranására gyúr, így aztán egy nap futott be a Tűzgyűrű új szinkronizált előzetese és az első magyar nyelvű plakátja is, valamint a megerősítés, hogy a jaegerek a magyar IMAX-ben is gyártanak majd kaiju-saslikot.

poster_pacificrim_hun.jpg

Címkék

trailer guillermo del toro sci fi pacific rim poster ron perlman monster movie idris elba charlie hunnam poszter magyar trailer magyar

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr965360625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wintermoots (törölt) 2013.06.13. 23:45:08

talán ez az egyetlen olyan idei blockbuster ahol nem tudom megindokolni, miért várhatják a nézők...persze lehet hogy csak én fanyalgok

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2013.06.14. 01:55:50

Engem úgy általában nagyon hidegen hagynak az idei nyári blockbusterek. A Vasember szórakoztató volt, a többi meg nem érdekel annyira, hogy egyáltalán megnézzem moziban. Bezzeg tavaly volt Prometheus, de még a félresikerült TDKR is izgalmasabb volt, mint az idei felhozatal :( Talán majd a WWZ...

ilovebubbles 2013.06.14. 02:20:42

Én nagyon várom a filmet. Sőt! Idén erre készülök a legjobban? Miért? Mert az előzetes alapján egy robotos filmnek ilyennek kell lennie! Gyerekként a Transfomerst is így képzeltem el és nem úgy ahogy Michael Bay.

Regggie 2013.06.14. 10:15:26

Várós, nagyon is! Remélem olyan lesz, amilyen a TF-eknek kellene lennie, ahelyett a nagy rakás szar helyett, amilyenek.

homer006 2013.06.14. 10:57:35

Én sem értem ki miért várja.
-Hú gyere nézzük meg! Kíváncsi vagyok hogy milyen jobbosokat visz be a robi a szörnynek!
-Kösz nem, már láttam a trailert!

m.martin91 2013.06.14. 11:21:55

Ez lesz a nyár durranása...már most mondom :-)

Dr. betonfelhő Ph.D. 2013.06.15. 19:33:29

Nem vagyok napra kész, cigány veszedelem lesz a gipsy danger magyar neve?

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása