aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: only god forgives (2013) Fata Richárd
2013. április 04. 01:46:31

Kategória: film 19 komment

Végre itt van a nemrég néhány hangulatfotóval beharangozott, gyönyörű előzetes, én meg csak keresem, de nem találom a szavakat – még szerencse, hogy nem is nagyon van rájuk szükség...

Címkék

trailer thriller action martial arts kristin scott thomas ryan gosling nicolas winding refn crime movie

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr835194155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

clive. 2013.04.04. 08:28:44

Végre valami, ami jónak tűnik. :)

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.04.04. 08:37:56

A mindenit, ez tényleg nagyon klasszul néz ki, de azért az, hogy a kipenderített csávót aztán a szájánál fogva cibálja tovább, kissé megmosolyogtató, hisz ilyenkor az az első, hogy leharapják az ujjait. :) Mondjuk, ha épp bekattant valamitől, akkor nem biztos, hogy előbb átgondolta eme tettét, hisz még anyuka is azt mondja, hogy fiam, te nagyon fura vagy. :)

frmn 2013.04.04. 09:08:22

Szépnek szép, de csak én érzem úgy, hogy a rendező nagyon beleragadt egyetlen egy típusú filmbe?

szkristof92 2013.04.04. 10:37:18

Gosling + Refn. A match made in heaven. Megvettek, méghozzá tonnára.

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2013.04.04. 10:47:56

ááááá Refn és Gosling parádés páros!!! Ide a filmmel, MOST!

Case · http://streetartbp.hu/ 2013.04.04. 10:50:01

Szép meg minden, de a föszereplö Steven Seagal szintü mimikája kissé hazavágja az egészet.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.04.04. 10:53:42

@frmn: Csak mert ennek előzetese emlékeztet a Drive-ra, ami viszont teljesen más volt, mint a Bronson, ami teljesen más volt, mint a Valhalla, ami viszont teljesen más volt, mint a Pusher?

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2013.04.04. 11:54:11

@Case: Én nem értem azt, hogy miért kell mindig Nicholson szintű arcjátékot produkálnia egy színésznek ahhoz, hogy jó legyen. Ha a film nem várja el, akkor nem kell. Láthattuk, hogy a Drive is milyen film volt, és abban sem kellett Goslingnak arcjátékot hoznia. Amit mutatott az volt a tökéletes a film szempontjából. Itt is ez lesz a nyerő szerintem.

Ez is egy bizonyos stílus. Jól áll neki.

Case · http://streetartbp.hu/ 2013.04.04. 12:05:57

@REMY: Nem, nem kell olyat hoznia, mint Nicholson, de egyszerüen nekem zavaró volt az elözetesben a totál ugyanolyan faarc minden egyes jelenetben. Ennyi.

McCl@ne 2013.04.04. 12:37:32

Édes Istenem, ez valami gyönyörű!!! Az a helyzet, hogy ez az előzetes még a Drive-énál is jobban sikerült, pedig azt is fekete-fehérre néztem annak idején!
Még arra is látok esélyt, hogy a film is jobb legyen, mivel a sztorija és a helyszín is érdekesebb, mint az előző Refn-Gosling mozinál!
(pedig annak a felével is beérném!)

clive. 2013.04.04. 12:44:36

@REMY: Osztom szavaid. Karaktertől függ mennyire kell hozzá arcjáték. Néhány filmbe nem is kell hivatalos színész, emlékezzünk csak a háború utáni olasz filmekre!
Lehet, hogy egy idősebb halász, a napbarnította, cserzett, élettől ráncosodott arcával sokkal többet mond el, mint egy Hopkins vagy Nicholson, akik tényleg nagy színészek. Minden a filmtől, a karaktertől függ és attól, mit akar a rendező vele átadni.
Ezért nem értem miért ilyen divat szidni pl Segalt meg a hozzá hasonló karakterszínészeket, akik nem Shakespeare drámákban játszanak, hanem egyszerű akciófilmekben, és ezekben meg pont elég ez. Tisztában vannak a kvalitásaikkal és abban is maradnak. De valakiknek ezt is kell el kell vállalni.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.04. 13:12:32

@McCl@ne: Tudom, hogy ezért meg leszek kövezve, de én nagyon remélem, hogy sokkal jobb lesz, mint a közepes, max közepes drive.

prick 2013.04.04. 13:51:37

@doggfather: Nem leszel. Én is így vagyok vele. Jó film a Drive, elismerem, de... icci-piccit túlértékelt. Szerintem. Tessék. Most engem fognak szétoltani.

mamoulian 2013.04.04. 14:11:52

@doggfather: @prick: csatlakozom. (: imádtam nézni a drive-ot, elsőosztályú moziélmény volt, egy korrekt film, de nem több. nem érzem maradandónak, pár napig a hatása alatt voltam, most már csak valami halvány régi emlék és az újranézésre se vágyom egy darabig.

NorthopViggo 2013.04.04. 14:31:17

Sokkal-sokkal hangulatosabbnak és lélegzetelállítóbbnak tűnik, mint a Drive. Sokkkkkkkkal!

mamoulian 2013.04.04. 14:55:03

nekem amúgy amikor a gonosz ázsiai pörgeti maga körül a kardot és fennkölten sétál, meg utána az a vágás is, túl ripacskodós. remélem alapvetően azért sallangmentes harcok lesznek benne, különben szerintem könnyen áteshet a ló túloldalára.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.04. 15:17:50

@mamoulian: az a kardozgatás nekem is sok volt, de a többi tetszett.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása