aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: szörny egyetem [monsters university] (2013) Zalaba_Ferenc
2013. február 11. 15:40:00

Kategória: film 4 komment

Itt van, itt van! Megérkezett a Szörny Egyetem első teljes előzetese, amely a Pixartól megszokott módon csínján bánik a poénokkal (mert a filmre tartogatják őket), de a produkcióban rejlő lehetőségeket rendesen megvillogtatja, mert ha mást nem, egy MU focimeccset szívesen megnéznék.

Címkék

trailer animation pixar prequel billy crystal john goodman monster movie

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr965074536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bfrenk 2013.02.11. 15:47:29

Alig várom! Év legjobb animációs filmje lesz szerintem.

csgergo 2013.02.11. 20:58:00

Remélem a Pixar mostmár 2 év után ismét előáll valami értelmessel mert a Merida meg a Verdák 2 nem éppen brillírozott.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.02.11. 21:02:13

@csgergo: Szerintem egyik sem olyan rossz, mint a hírük, csak éppenséggel nem olyan mesteriek, mint amit a Pixaréktól megszoktunk.

csgergo 2013.02.11. 21:06:51

A Merida számomra egyáltalán nem volt meggyőző. Az egyetlen kiemelkedő pontja a látvány volt, ami egy Pixar filmnél nekem kevés. A Verdákat meg a leggyengébb Pixar filmnek tartom, ezért nem is láttam a második részt. Nem tudom rávenni magam, hogy megnézzem egy olyan film folytatását amit alapból nem szerettem. Lehet azért, mert a gyerek koromból teljesen kimaradtak a matchboxos témák meg az autókért sem rajongók :D

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása