aeon flux

ready for the action now, danger boy?

nagy vonalakban a csodálatos pókember 2. Cseh Dániel
2013. február 06. 09:00:00

Kategória: film 36 komment

Megkaptuk a hivatalos szinopszist a Columbia Pictures részéről, ennek házi készítésű fordítását olvashatjátok a lentiekben.

A Columba Pictures bejelentette, hogy a mai nappal megkezdődött A csodálatos Pókember 2. forgatása New Yorkban. A sorozat történetében ez lesz az első film, amit teljes egészében New York városában és New York államban vesznek fel.

A tavalyi, kritikai és bevételi sikereknek örvendő film folytatásában többek között Andrew Garfield, Emma Stone, Jamie Foxx, Shailene Woodley, Dane DeHaan, Colm Feore, Paul Giamatti és Sally Field szerepelnek.

A csodálatos pókember második részében Peter Parker (Andrew Garfield) meglehetősen sűrű életet él, amikor éppen nem Pókemberként húzza ki a rosszfiúkat a listáról, és nem Gwen Stacyvel (Emma Stone) tölti idejét, a küszöbön álló érettségire készül. Peter ugyan nem felejtette el Gwen apjának tett ígéretét, hogy a lány biztonsága érdekében távol marad tőle, de képtelen betartani szavát. Életét alaposan felforgatja az új ellenfél, Electro (Jamie Foxx) feltűnése, régi barátja, Harry Osborn (Dane DeHaan) visszatérése, közben pedig saját múltjáról is egyre többet tud meg.

A filmet Alex Kurtzman, Roberto Orci és Jeff Pinker forgatókönyvéből Marc Webb rendezi, James Vanderbilt vázlatai és a Stan Lee és Steve Ditko által készített Marvel képregények alapján. A producerek Avi Arad és Matt Tolmach.

Pókember történetének legújabb fejezete 2014. május másodikán debütál, 3D-ben.

Amazing-Spider-Man.jpg

Címkék

comics marvel jamie foxx spider man paul giamatti emma stone andrew garfield marc webb

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr865065133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.02.06. 09:06:50

hát ez csak nagyon nagy vonalakban...

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2013.02.06. 09:11:31

Ezek szerint Ultimate-es Elektro lesz, ha a színész feka? :D

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.02.06. 09:13:03

@Zsoca87: mindegy a "színe", csak jó legyen.

Vezér is négere volt a Fenegyerekben, és nem volt rossz Vezér.

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2013.02.06. 09:14:48

@doggfather: Persze, egyetértek, csak engem az ilyen indokolatlan változtatások zavarnak. Érted, nem azért mert néger, hanem mert nem olyan, mint a klasszik Pókemberben. Ha teszem azt egy kínaiból csinálnak amcsit, ugyanúgy zavarna. Nekem ez picit levon az élményből.

Adam Van Helsing · http://helsing.blog.hu 2013.02.06. 09:27:21

@Zsoca87: akkor imádni fogod, hogy a Man Of Steel-ben Jimmy Olsen nő lesz :-)

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.02.06. 09:31:09

Látom, "tanultak" a harmadik rész hibáiból, melyben szintén három gonosz volt. De ha mégis erőltetik az Osborn/Rhino/Electro-triót, akkor ne szarozzanak: legyen háromórás a film!

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2013.02.06. 09:37:08

@Adam Van Helsing: :DDD Ez kész. Szerencsére Superman sorsát nem viselem a szívemen, sosem fogott meg - ellentétben Pókemberrel.

TomPowell25 2013.02.06. 09:47:41

@Zalaba_Ferenc: A harmadik rész is majd három órás volt, nem attól volt rossz.:) Ha nem lesz tánc meg oltári nagy logikai bukfencek, síró-picsogó Parkerrel, és ribi MJ-vel, akkor nem lesz itt különösebb gond. Az Osborne szálat szerintem csak felvezetik, és inkább az Electro-Rhino párosra koncentrálnak, két gonosz pedig még mindig optimálisabb, mint három. Mondjuk utóbbi kettőt továbbra se tartom a legjobb választásnak. Látványosnak látványos akciókat lehet rájuk alapozni, de egyik figura sem az intellektualitásáról híres.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.02.06. 10:00:08

@TomPowell25: Hát, az a 139 perc azért elég messze van a "majd három órától". Ha mondjuk Homokember és Venom i skap még húsz-húsz percet, akkor talán az emós Parker-betétet is könnyebben megbocsátom. De gond volt még a totálisan elherdált Gewn Stacy-szál is. Szerencsétlen blamázs az egész film.

Ami meg a két új gonoszt illeti: Lizard sem volt túl intellektuális, ami részben annak köszönhető, hogy rengeteg jelenete végezte a padlón. (Nem is értem, miért nem vállalt be a Sony egy bővített változatot BD-n.)

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2013.02.06. 10:09:26

@Zalaba_Ferenc: Venom karaktere is ott van minden idők legelbaszottabban megcsinált szereplői között. Emlékszem, hogy amikor kijöttem a vetítésről anno, fel se tudtam fogni, hogyan engedhették ezt a mozikba. Persze az tény, hogy Venom karaktere/szerepe/megvalósítása csak egy dolog a filmben, ami hihetetlenül gyenge. Túl sokat akartak egy filmbe, az a helyzet.

TomPowell25 2013.02.06. 10:31:28

@Zalaba_Ferenc: 133 az, de akkor ezek szerint én éreztem majd három órásnak.:)
A többivel viszont egyet értek, Lizard karaktere sajnálatos módon a vágóasztalon végezte (ezért gyanítom a stúdió, mintsem Webb volt a hibás, aki remélem ezúttal szabadabb kezet kap), pedig lett volna pár jó jelenete.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.02.06. 10:39:34

@TomPowell25: Én az NTSC-hosszt néztem, de neked van igazad: itthon anno még rövidebb filmet láttunk. :)

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2013.02.06. 10:54:16

Nem kéne ezt erőltetni, már az első rész is borzalmasan rossz volt.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.02.06. 11:50:13

@Zsoca87: értettem hogy gondolod, és én Idris Elba Thor beli szereplésénél éreztem ugyanezt.

Hogy egy gonosz fehér vagy nem azt még csak csak elfogadom, de, hogy a skandináv mondakörbe hogy kerül egy fekete isten azt nehezen vette be a gyomrom. :D:D

@Adam Van Helsing: hát ezen a jimmy olsen nő lesz dolgon sírtam mikor kiderült.

bfrenk 2013.02.06. 11:51:07

@Pitypalatty úrfi: De még mindig jobb volt mint a régi trilógia. :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.02.06. 11:55:23

@bfrenk: nem volt jobb, ugyanolyan gáz volt, ez egy nagy tévedés, hogy jobb volt.

Sajnos ezt a készítők is elhiszik, azért is folytatják... :S

bfrenk 2013.02.06. 12:13:11

@doggfather: Szerintem pedig sokkal jobb volt. Bár képregény-őrült létemre én mindegyik filmet többször láttam. Nem azért mert jó film, hanem azért mert Pókember.

DedPul 2013.02.06. 12:18:45

Kár folytatni. Az első rész is kuka. Ben bácsitól kezdve minden egy nulla volt abban a filmben. Meg ahogy elnézem a szereplőket tiszta tini szarságot csinálnak Pókemberből.. Uram kegyelmezz.

DedPul 2013.02.06. 12:20:07

@bfrenk: Ha akkora képregényőrült vagy, akkor tudhatnád, hogy ennek a Pókembernek köze nem volt a képregényeshez.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2013.02.06. 12:23:31

Tényleg nem a legjobb választás ez a két gonosz, a képregényben egyik sem volt túl hangsúlyos ellenfél. Skorpiónak jobban örülnék, csak ahhoz persze bele kellene vinni a Hírharsona szálat is. Amire egyébként esélyt látok egy esetleges harmadik részben.

Nekem amúgy egyik Pókember film se tetszett kifejezetten. Talán, mert ő a kedvencem, így vele vannak a legnagyobb elvárásaim. A két első részt kellett volna egybe gyúrni úgy, hogy a végén Gwen meghaljon:)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.02.06. 12:53:25

@bfrenk: én is láttam mindet többször képregényőrültként is meg fimőrültként is gyengének tartom. ;)

TomPowell25 2013.02.06. 13:18:20

Akár képregény őrült valaki, akár nem, nagyban meghatározza a filmekről alkotott képét, hogy alapvetően hogyan viszonyul az eredeti figurához. Garfield szerintem maga Peter Parker/Pókember. Nem egy málé szájú, picsogó stréber, hanem egy magának való, intelligens (vagány) kívülálló. De hasonlóképpen tudnék beszélni a többi karakterről is.
Továbbra sem tartom persze hibátlannak az új eresztést, mert érezhető rajta Webb rutintalansága és az erős stúdió kényszer (lásd. a Gyík fent emlegetett kivágott jelenetei), valamint a párhuzamok az első résszel, ugyanakkor a Raimi-trilógia hihetetlenül gyorsan megkopott nálam (én is mindet láttam vagy fél tucatszor), és csodával határos módon az első rész tartja magát a legjobban, a harmadiknak meg kopnia se nagyon kellett.:) Nehéz lenne megmondani, hogy 10 év múlva hogyan tekintek az új verzió(k)ra, de egyelőre minden tekintetben jobbnak találom elődjeinél.

zolij 2013.02.06. 13:27:26

Alex Kurtzman és Roberto Orci? Akkor lesz benne időutazás?

DedPul 2013.02.06. 13:47:10

@TomPowell25: Ez a 40 kilós fenegyerek? Ultimate Spider-manbe még jó is lehetne, Amazingbe semmiképpen. Meg ez a deszkázós hülyegyerek szindróma alapból nem fekszik nekem. De persze lehet, hogy neked ilyen a Pókember, ezt tiszteletben is tartom.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.02.06. 13:56:41

@TomPowell25: a képregényben hol: "hanem egy magának való, intelligens (vagány) kívülálló"

Főleg a kalandjai elején/első éveiben ahol a filmek is mindig (sajnos) játszódnak???

bfrenk 2013.02.06. 17:08:33

@DedPul: You don't say!?

@TomPowell25: Köszönöm! Helyettem beszéltél az első mondatodban. Akkoriban rajongtam ezekért a filmekért tinédzserként, az meg is maradt bennem és már nem tudok rossz szemmel visszatekinteni arra, amit akkor imádtam.

Thresher 2013.02.06. 18:10:55

Tényleg Rhino lesz? Nanemá! Még egy senkiházi félnótás a Homokember mellé...

TomPowell25 2013.02.06. 18:11:10

@DedPul: a cím ellenére inkább az Ultimate univerzumból merít, mint a klasszikusból. A deszkázás is inkább csak színesíti, egy kis pluszt ad a figurának, hogy ne legyen annyira légből kapott, hogy vagánykodik az ellennel (erre még rájátszik, amikor a film elején szembeszegül Flash-el).
A 40 kilójánál vegyük figyelembe, hogy Peter itt a történet szerint gimis, vagyis az izomzata nem feltétlenül fejlett még (nézzünk csak meg egy mai tizenévest), és van ott azért izomzat, látszik azon a latex ruhán keresztül. Ha pedig a saját - igen rövid - sport karrieremből indulok ki, akkor egy olyan hősnél, akinek a fürgeség, a gyorsaság az egyik legfőbb jellemzője, pont hogy a szálkás izomzat jelent előnyt, nem a szteroid huszár alkat, amivel nehezebben, darabosabban mozogna.

@doggfather: nem rég álltam neki szabadidőmben olvasgatni a kezdetektől a The Amazing Spider-Man-t, és meglátásom szerint ott sem stréber okostojás, aki ha megjegyzik, hogy milyen szép idő van megbotlik a lábában, de esés közben még elmondja Newton 3. törvényét (lásd. Tobey féle Pókember), hanem egy intelligens, és magányos kívülálló, persze a korhoz mérten ábrázolva. Azért nyilván az 50 éves karaktert filmvásznon valamelyest modernizálni is kellett, de az eredeti képregények szellemiségét tiszteletben tartva, és ez véleményem szerint sikerült.

Persze nem valószínű, hogy meggyőzzük egymást, mert szemmel láthatóan máshogy látjuk a karaktert, így a további véleménycserét is értelmetlennek tartom.:)

Hogy azért a topichoz is szóljak: az elkövetkezendő másfél évben várom a filmet szeretettel, de a két gonosz, valamint a forgatókönyvíró páros miatt nem kevés fenntartással.

MasterTom 2013.02.06. 18:34:28

Lizard után Electro, Rhino... sírni támad kedvem, hogy hová hülyéskednek még Pókemberrel. Én imádom a karaktert, a képregényt, mindig is a kedvenc szuperhősöm lesz Peter Parker. Viszonylag tetszett a Reboot is, többször is megnéztem moziban, de csak azért, mert Pókember. Amíg a konkurencia egymást taposva korszerűsíti és alakítja hitelesre, mozivászonra illőre az alapanyagokat, addig Webbék tovább gagyiznak, erre ékes példa a folytatás két villain karaktere, és persze Harry Osborn is kell még ide, mert nem volt elég belőle az előző trilógiában. Miért nem képesek elő venni a képregény sokkal árnyaltabb történeteit, jöjjön bátran a Straczynski érából a két kedvencem, Morlun és Ezékiel, akár két filmben is egymást követve vagy átfedve, és attól még lehet poénkodni is, meg tini témákról beszélni.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.02.06. 19:05:54

@TomPowell25: csak annyit, hogy egy kívülálló maga akar az lenni (legalábbis nekem ezt jelenti a szó), nah peter nem maga választja ezt. ;)

TomPowell25 2013.02.06. 19:32:04

@doggfather: akkor azt hiszem itt van a lényegi különbség kettőnk között, hogy miként vélekedünk arról, hogy kívülálló.:) A te meglátásod is helyes, de szerintem az is lehet kívülálló, aki nem tud beilleszkedni egy adott közösségbe. Ez még nem jelenti azt, hogy ő az akar lenni, csak mondjuk nem találja a közös hangot a többséggel, vagy nem találja a helyét a világban (mint mondjuk Peter). Egy tininél ez meg hatványozottan igaz tud lenni.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.02.06. 19:47:45

@TomPowell25: lehet nálam van a gond, nálam a kívülálló vagányt (is) jelent. Mondjuk a Sons, nah ők kívülállók.

@Thresher: azért Rhino nem csak sima félnótás.

@MasterTom: ezékiel és Morlun finoman szólva is vitatott karakterei a legendának. :D

Thresher 2013.02.06. 20:06:32

@doggfather: Nem azért, de mit csinál állandóan? Ordít és mindenek nekimegy. Izomagyú bohóc, és még totál súlytalan ellenfél (képletesen persze)

Elektro jöhet, van benne potenciál, Okidoki még a kedvenc, de őt már ellőtték.

Thresher 2013.02.06. 20:17:18

@doggfather: Az lehet, de nem annyit hogy teljesen másként gondoljunk rá.

Viszont kihagytam az előbb még Sokkolót és Tombstone-t, illetve Kraven-t...na, ahhoz még hókuszpókusz se kellene.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.02.07. 11:34:18

@Thresher: Sokkoló nem sokkal "több", mit Rinó!

Bérizom mind a kettő.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása