aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: the place beyond the pines (2012) Zalaba_Ferenc
2012. december 21. 23:30:20

Kategória: film 10 komment

Derek Cianfrance (Blue Valentine) filmről filmre igyekszik szétbombázni Ryan Gosling szexepiljét (amely sokak szerint a lába ujjától a feje tetejéig tart), ezúttal rusnya tetoválásokkal pakolta tele, és haját pedig úgy kihipózta, hogy láttán még H.P. Baxxter is vízért kiáltana tűz helyett. Gosling egy motorversenyzőt alakít, aki, hogy újszülött fiát támogassa, bankrablásra adja a fejét, de útja kereszteződik egy kezdő zsaruéval (Bradley Cooper), amiből nagyobb balhé lesz, mint bármelyikük gondolta volna. Bármennyire is utáltam a Blue Valentine-t (ie hallom, ahogy felhördültök), ez a cucc biza jónak tűnik.

Címkék

trailer eva mendes ryan gosling bradley cooper crime movie

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr664976937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hoborg 2012.12.21. 23:57:19

Én is utáltam a BV-t, úgyhogy nem vagy egyedül. :)

McCl@ne 2012.12.22. 07:34:57

Mi a baj a BV-vel? Túl őszinte? :)

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2012.12.22. 07:39:42

@McCl@ne: Kísérleti film... és a kísérlet... nem sikerült. :)

McCl@ne 2012.12.22. 08:19:12

@Zalaba_Ferenc: Hát azért ehhez tedd hozzá, hogy NÁLAD.
Empire: ****
Total Film: *****
Rotten: 88%
Olyan az a film, mint egy úthenger. Fájt, amikor átment rajtam, dehát én álltam elé :)

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2012.12.22. 08:21:59

@McCl@ne: Miért ismételjem önmagam? Szerintem a poszt szövege alapján teljesen világos, hogy én utálom a Blue Valentine-t, és nem a Total Film.

McCl@ne 2012.12.22. 08:25:48

@Zalaba_Ferenc: Hogy nyilvánvaló legyen az idetévedő, és amúgy többnyire innen tájékozódó kedves olvasónak, hogy nem egy "félresikerült kísérletről" van szó, hanem arról, hogy TE valamiért ezt nem tudtad befogadni.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2012.12.22. 09:13:57

@McCl@ne: Na ne fárassz már. Az idetévedő kedves olvasó talán először a posztot olvassa el, és utána a kommentet, amely szintén az enyém, nem másé, és ha még így is úgy gondolja, hogy valami axiómát merészeltem írni, nem pedig a saját véleményemet, akkor azzal a kedves olvasóval valami baj van.

phelan76 2012.12.22. 10:16:55

én csak azon hördülnék fel ha teszem azt azt mondod hogy az xxx2 jófilm :D
A BV engem földbedöngölt anno (9/10), de nem vagyok hajlandó megnézni mégegyszer.

az előzetes jó, reméljük a film is az lesz :)

zsóka_eszter 2012.12.22. 17:15:48

felhördülésről nálam nincs szó, elfogadom más véleményét, bár nálam is elég erős hatása volt, amihez sokat tett hozzá a Grizzly Bear zenéje
személy szerint én pl. a Bűbájt utálom, aminek azt hiszem, 8 pontot adtál anno...az ilyen "nekem van igazam-neked meg nem" alapú dolgokat a végtelenségig lehetne folytatni, de felesleges, kiszabott uncsi lenne, ha mindenkinek ugyanaz jönne be

zsóka_eszter 2012.12.22. 17:22:25

és jé, Ray Liotta még él?

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása