aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: monsters university (2013) Zalaba_Ferenc
2012. június 20. 09:23:11

Kategória: 14 komment

A Cars 2 után a kritikusok a most hétvégén debütáló Brave-et sem zárták maradéktalanul szívükbe, ám ez talán másképp lesz a Pixar egyik legnépszerűbb filmjének, a Monsters, Inc. 2013-ban bemutatandó folytatásával, pontosabban előzményfilmjével, melyben Mike és Sully egyetemi éveit követhetjük nyomon. Íme az első trailer!

A Cars 2 után a kritikusok a most hétvégén debütáló Brave-et sem zárták maradéktalanul szívükbe, ám ez talán másképp lesz a Pixar egyik legnépszerűbb filmjének, a Monsters, Inc. 2013-ban bemutatandó folytatásával, pontosabban előzményfilmjével, melyben Mike és Sully egyetemi éveit követhetjük nyomon. Íme az első trailer!

Címkék

trailer comedy pixar prequel billy crystal john goodman monster movie

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr634769606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kekec 2012.06.20. 13:07:03

Szerintem vicces. Jöhet a film.

Ismeretlen_141758 2012.06.20. 14:08:44

:-D Jó, nagyon tetszik! Az első filmet örökre a szívembe zártam, mai napig vitathatatlanul az első az animációsok között számomra. Jöjjön a folytatás!

Ismeretlen_139112 2012.06.20. 17:06:56

Akkor a Brave-nél bejött amitől már régóta féltem? Valószínű volt hogy nem tesz jót neki a rendezőnő kiebrudalása meg az újraírások :(

Ismeretlen_1068 2012.06.20. 17:14:56

3: Miért volt valószínű? A Ratatouille rendezőjét is leváltották, aztán Brad Bird egy év alatt szinte nulláról újracsinálta ez egészet, s ugyan nekem nem szívügyem az a film, de a stúdió egyik legjobban szeretett darabja. Ettől függetlenül sajnálnám, ha nem tetszene a film.

Ismeretlen_139112 2012.06.20. 22:58:46

A kulcsszó itt a "nő" - hollywood eleve nagyrészt férfiklub, az animáció meg főleg, és folyamatosan olyan hírek és utalások jöttek, hogy pusztán a neme miatt golyózták ki az író/rendezőnőt és írták át a történetet. Utána volt még hír kb. egy éve egy próbavetítésről (ekkor már nem nagyon lehet belenyúlni) és az is eléggé kiábrándítónak minősítette. Plusz Birdről tudjuk, hogy egy zseni, itt meg azért más volt a felállás. Mondjuk én már a TS3-nál is azt éreztem, hogy visszájára fordult a Pixar módszertana...

Ismeretlen_597217 2012.06.20. 23:55:47

Na a TS3-t ne bántsuk míg szépen vagyok; minden érzelgőssége ellenére kvázi perfekten van megírva (a Verdák 2, na aaaz télleg lyukas, mint az ementáli - bár az unokaöcséim már így is min. 5m-szor nézték meg, mert hát ugye repülők, vonatok, automobilok - ja, középső nincs benne... :) )

Ismeretlen_139112 2012.06.21. 02:34:16

Pont ez a baj, a Pixar sztori csapat így majdnem két évtized után átment lelketlen gépezetbe, ami mindent addig csiszol amíg "tökéletes" nem lesz - csak éppen közben elveszíti a karakterét, a lelkét...

Ismeretlen_1068 2012.06.21. 07:37:40

5: Hírek és utalások... Amúgy a kulcsszó valóban a "nő". Mikor Jan Pinkavától elvették a Ratatouille-t, melyen bő öt éve dolgozott, és ennek hatására még a cégből is kilépett, azon nem rugóztak annyit, minthogy most egy NŐ-vel csinálták meg ugyanezt. Rendezőváltások egyébként mindennaposak Hollywoodban: ezen se szabad túlzottan fennakadni. A Toy Story 3-at tényleg nem szép dolog bántani: a 2000-es évek egyik legjobb filmjéről van szó, ugyanis. Ha csak fele olyan jó lesz a Brave, mint az volt...

Ismeretlen_139112 2012.06.21. 14:59:59

A TS 3 a trilógia leggyengébje, újrafelhasznált sztorikkal és poénokkal, semmi értelmeset nem tesz hozzá az addigiakhoz, lelketlen ismétlés a pluszbevételért, szerintem. Majd ha nincs hajtás, talán egyszer megírom hogy az én meglátásomban mi romlott el a Pixarnál, és miért várom most már jobban a Dreamworks bizonyos filmjeit (pl. Dragon 2) meg a Disney dolgait (a Tangled óta). A Brave hánnyattatásairól meg nem fogom most összeszedni a linkeket, több éves folyamat volt apró morzsákkal, sokszor ilyen CG-s csatornákon, szóval talán nem is lehet már fellelni... Mindenesetre te magad írtad bele a hírbe, hogy a kritikusoknak nem tetszett maradéktalanul - én csak ehhez próbáltam hozzátenni azzal, hogy ez számomra sajnos nem meglepetés a fentiek miatt.

Ismeretlen_1068 2012.06.21. 16:05:01

9: Mondod te, de szerencsére mind a nézők, mind a kritikusok másképp vélekednek a Toy Story 3-ról, és én azóta se láttam olyan animációs filmet, amely akár csak megközelítette volna minőségben - de előtte se túl sokat.

Ismeretlen_139112 2012.06.21. 18:05:46

De a nézők többségével meg a kritikusokkal ellentétben én 95-ben úgy vártam az elsőt mint a Messiást, szóval kicsit más szempontokból ítélem meg a harmadik részt...

Ismeretlen_62806 2012.06.21. 18:39:09

Szerintem mindkettőtöknek igaza van. A TS3 számomra egy fantasztikus moziélmény volt, ami annál a bizonyos jelenetnél könnycseppekben áztatott katarzist idézett elő, de tagadhatatlan, hogy pont azért volt képes erre, mert a készítők mérnöki pontossággal, gondosan kiszámítva adagolták a hozzávalókat. A Pixar mára egy minden ízében profi csapat lett, a szó legszorosabb értelmében, annak minden pozitív és negatív velejárójával együtt. Innentől nagyon nehéz megítélni, hogy a jövőben érkező filmjeikben ez a szakértelem mikor párosul igazi szívvel és lelkesedéssel, és mikor laboratóriumi körülmények között előállított érzelmekkel - én az akciós csajhoz hasonlóan még hiszek abban, hogy az előbbi is ott van a csapatban, de azzal is egyetértek, hogy ez nem a sorozatos folytatásokban fog kijönni. Hogy én a Newtot mennyire vártam...

Ismeretlen_62806 2012.06.21. 18:53:41

9: "Majd ha nincs hajtás..." Valami inside scoop az aktuális projektről? :) (Egyébként ha jól emlékszem, utoljára akkor olvastam tőled konkrétumot, mikor a ME3 bejelentés volt. Csináltatok azóta valami nagyobb dobást? Esetleg megint az E3-as Assassin's Creed trailert? :))

Ismeretlen_139112 2012.06.21. 19:54:46

12: Iiigen, nagyjából ez az ami nekem is a fejemben jár... A Pixarnál van egy úgynevezett story team, ami nemtom mennyit változott összetételében, de a munkájuk nagyon régóta az hogy az egész filmet legyártják egy ilyen animált, zenés-hangosított storyboard formájában, kvázi egy szuperalacsony költségvetésű verzióban. Aztán ezt pofozzák két teljes évig (!), rendszeres tesztvetítésekkel, fókusz-csoportokkal - és addig írják újra és újra amíg elég jónak nem találják. A stúdió 95-98%-a aztán azzal van elfoglalva, hogy újabb két év alatt ebből az elfogadott story reelből filmet csináljon, szinte bármiféle változtatás nélkül - egyedül a továbbra is zseniális animátorok tehetnek hozzá a "színészi játékkal", amivel a karaktereket életre keltik. Ez régen még tök jó és újszerű megközelítés volt, és tényleg garantálta a minőséget, hiszen kétségtelenül nagyon profik és tapasztaltak a csapat tagjai - de mostanában ez a módszertan kezd szerintem a visszájára fordulni. Egyrészt bármilyen bénácska alaptörténetet fel tudnak hozni egy középszerű film színvonalára, azt is amit nem kéne erőltetni. Másrészt meg teljesen kiismerhetővé vált minden szempontból: ahogy a cselekmény építkezik, a fordulatok, a humor, sőt a témák és mondanivalók is, és ezért kezd minden Pixar film egyformának tűnni. Az egyik legérdekesebb példa ebből a szempontból az Incredibles, ami szerintem látványosan kilóg a Pixar-életműből több szempontból is (látványban például messze nem olyan összetett a kivitelezése, érződik a spórolás) - mert Brad Bird túl erős egyéniség volt ahhoz, hogy ne szálljon szembe bárkivel a maga igazáért. Persze sokszor ő is hallgatott a story team tanácsaira, de egyértelműen rengeteg konfliktussal és harccal járt a film elkészítése. Igaz, a Pixar pontosan ezért is vette fel rendezőnek, mert akkor már érezték hogy kezdenek megfáradni, fogy az eredetiség. De az se lehet véletlen, hogy Bird a Ratatouille összerakása után lelépett MI4-et csinálni, és azóta sem akar több animációs filmet csinálni. Meg szerintem már a patkányoknál is inkább animációs rendezőként, végrehajtóként dolgozott, a történetet nagyrészt készen kaphatta a story teamtől. Azt persze nem vitatom, hogy a Pixar továbbra is egyet jelent egy elég magas színvonallal (és itt nyilván nem a technikai oldalára gondolok, amiben meg sztem világelsők még mindig). De a mai filmjeikből nagyon hiányzik az a kreativitás, lelkesedés, akarás, amivel az első adag filmjeiket összehozták. Az Incredibles óta egyik filmjüket sem vettem meg, nem néztem meg egynél többször, mert egyszerűen nem érdekelnek - bár mind a Wall-E, mind az Up tett lépéseket új és nagyon tetsző irányokba, de mindkét esetben legkésőbb a film felénél visszatáncoltak a jól bejáratott megoldásaikhoz. A Cars 2 teljesen szégyentelen pénzcsinálási akció pedig pontosan az a Disney-hozzáállás volt, ami ellen annak idején a lehető leghatározottabban kiálltak. Nekem sajnos ez egy egykoron úttörő stúdiótól csalódás... főleg azért, mert igazán megvolna a lehetőségük arra, hogy tényleg bármit csinálhassanak. Na, és a Brave pedig úgy tűnik, hogy megint nem jön össze, és a Monstersért is aggódom - bár lehet, hogy pont ez a film lesz a nagy visszatérés... 13: E3-ra volt Assassin 3, Castlevania 2 és Splinter Cell 6 trailer. Ami most megy arról még nem beszélhetek, de ez remélhetőleg se dobozban nem marad, se a játék projektet nem lövik le (tavaly így jártunk az Avengers mókával a THQ gyengélkedése miatt...)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása