aeon flux

ready for the action now, danger boy?

játék trailer: medal of honor - warfighter (2012) Zalaba_Ferenc
2012. április 12. 14:53:50

Kategória: 8 komment

Megérkezett az első gameplay-szekvenciákból összevágott MoH:WF előzetes, és hát nem csúnya. Maga a játék október 23-án jelenik meg, de nem nálunk.

Címkék

ps3 fps xbox360 pc game medal of honor game trailer

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr374541793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Narg 2012.04.12. 14:58:12

Nem rossz, de sajnos az előző MOHA-nak kb a hangja volt az, ami jó volt, meg az egyik mellékszereplő szakálla. És nekem pl. a BF3 nagyon nagyon nem jött be, bármilyen gyönyörű is volt. Meglássuk

Ismeretlen_87170 2012.04.12. 15:08:11

Jézusom, hogy lehet valami ennyire unalmas? :O Aki életében játszott egy CoD-dal és/vagy MoH-ral, az pontosan tudja, hogy mi jön. Ahogy Narg írta: a BF3-ból is egy határ szar volt, pedig mennyire jó videók jöttek ki belőle?! :) 14 év fölött ennek már nem illik bedőlni ;)

Ismeretlen_1068 2012.04.12. 15:11:31

Szerintem le kéne állni a cutscene-ek és quicktime eventek halmozásával, a követhetetlenül túlzsúfolt és -hajszolt harcjelenetek halmozásával, és visszamenni az alapokhoz: amikor még úgy érezted, hogy te irányítod a játékot, és nem fordítva. És ez nem csak a MoH-sorozatra érvényes.

cszn · http://cszn83.blogspot.com/ 2012.04.12. 15:17:22

#3 Én is ezt mondom már egy jó ideje. Nem hiszem el, hogy egy olyan típusú játéknak, mint amilyen az eredeti Deus Ex volt, vagy pl a System Shock, ne lenne vásárlóközönsége.

Ismeretlen_1068 2012.04.12. 15:26:01

3: Nekem pedig a szóismétlések halmozásával.

Ismeretlen_139112 2012.04.12. 18:12:46

Legalább fél tucat oldschool játék fejlesztése indult be mostanában Kickstarter-gyűjtéssel - Tim Schafer kalandjáték, Wasteland meg ilyenek... 2-5 millió dolláros költségvetéseket dobott össze a közönség, ebből még komoly dolgok is lehetnek.

Aurél 2012.04.12. 20:40:18

Én azt sajnálom, hogy valószínűleg újabb agyonszkriptelt játékmenetű tucat játékot kapunk. Mert mostanában ez a divat. The Run-nal játszott valaki? Több szkript volt benne mint az MW3-ban, hova süllyedhet még a piac, egy ideig pedig bejött ez a filmes élmény imitációja de ma már nem erre van szükségem, hanem egy szabad játékmenetre ahol én vagyok az aki irányít.

Ismeretlen_87626 2012.04.13. 00:09:21

OFF! AE! Nem túl régen kitettél (vagy te, valamelyik szerkesztőtárs, nem emlékszem) egy kisfilmet, amiben megidéződött a Hetedik, Fűrész, volt némafilmes része... Azt be tudnád linkelni ide? Kerestem(amúgy a kereső nálam nem működik freeblogon), de nem találtam rá, hátha neked megy ez kapásból is! :) ON! A videó meg szép és jó, de én lemaradtam már régen a sorozattal... Igaz, mostanság csak sportjátékokkal játszom, azokra van időm... Pár meccs NBA 2k12, egy rövid F1-es futam...

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása