aeon flux

ready for the action now, danger boy?

poszter: a bosszúállók [the avengers] (2012) Coriolanus
2012. március 13. 07:46:42

Kategória: film 7 komment

Hazudnék, ha azt mondanám, hogy fejvesztve fogok rohanni a moziba április végén, de tény, hogy ekkora felhajtás után azért kíváncsi vagyok, mire lesz elég ez a sok jó arcú legény és leány.

A legjobbal kezdünk, a többiek az "Elolvasom" mögött...

UPDATE: Közben megérkezett a kovács és a főnök úr is.

Hazudnék, ha azt mondanám, hogy fejvesztve fogok rohanni a moziba április végén, de tény, hogy ekkora felhajtás után azért kíváncsi vagyok, mire lesz elég ez a sok jó arcú legény és leány.

UPDATE: Közben megérkezett a kovács és a főnök úr is.

Címkék

comics marvel scarlett johansson thor hulk samuel l jackson robert downey jr chris evans avengers mark ruffalo chris hemsworth captain america cobie smulders

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr354541641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_233610 2012.03.13. 12:45:45

Akik nem ma járnak először a blogon, tudják, hogy finoman szólva nem fogtam padlót a projekttől, de valahogy ezek a poszterek (amik amúgy nem is kiemelkedően jók) meghozták a kedvem. Úgyhogy a premier előtt egy szabadnapomon "lehúzva felejtem" a redőnyt, és tartok egy Marvel maratont. Nem fogok szépen kinézni utána, de annyi 10/10-es filmet néztem az utóbbi időben, hogy talán rám is fér egy jókora adag marhaság. Marvel - Coriolanus (1 : 0)

Ismeretlen_1068 2012.03.13. 13:17:12

Csak szerintem vág Hulk "I'm so fabolous!" képet? :)

Ismeretlen_1068 2012.03.13. 15:02:42

Bejött még kettő: http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=33396

Ismeretlen_233610 2012.03.13. 15:11:02

Már úton vannak ide is. ;)

Scal · http://www.fatumteam.com 2012.03.13. 17:04:44

kíváncsi vagyok ha a film bukik Sólyomszem kap e külön filmet? bár elképzelhetetlen hogy Ez megbukjon, Johansson különben sem szokott felelőtlenül irkálni,

Ismeretlen_184789 2012.03.13. 18:20:24

Mennyi esély van arra, hogy ez IMAX 2D-ben menjen itthon ?

renton · http://mozisblog.blogspot.com 2012.03.13. 22:24:23

Én igazán kíváncsi vagyok rá. Egyik Marvel film sem - például Tim Roth miatt még a Hulk sem - volt rossz élmény nekem. A Thort és Vasember filmeket kifejezetten szerettem. Tetszik, hogy a harmadik Batman mellett ennek a filmnek is "esemény szaga" van azért :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása