aeon flux

ready for the action now, danger boy?

díjszazon: annie awards 2011 Németh Barna
2012. február 05. 10:05:19

Kategória: 5 komment

Úgy tűnik, nem csak vége szakadt a Disney/Pixar és a Dreamworks háborújának, de a felek megtanulták az alapvető erkölcsi tételt is: nem kell feltétlenül magadra szavazni, szavazz inkább a legjobbra. Az "animációs Oscar" így évek óta most először mutat némi objektivitást. Díjazottak a tovább mögött...

Úgy tűnik, nem csak vége szakadt a Disney/Pixar és a Dreamworks háborújának, de a felek megtanulták az alapvető erkölcsi tételt is: nem kell feltétlenül magadra szavazni, szavazz inkább a legjobbra. Az "animációs Oscar" így évek óta most először mutat némi objektivitást.

Legjobb animációs film: Rango
Legjobb rendező: Jennifer Yu Nelson (Kung Fu Panda 2)
Legjobb szinkronhang: Bill Nighy (Karácsonyi Artúr)
Legjobb forgatókönyv: Rango
Legjobb vágás: Rango
Legjobb storyboard: Micimackó
Legjobb látványtervezés: Kung Fu Panda 2
Legjobb filmzene: Tintin kalandjai
Legjobb karakterterv: Rango
Legjobb karakteranimáció: Rio
Legjobb animációs effektusok: Tintin kalandjai

Legjobb karakteranimáció (élőszereplős filmben): A majmok bolygója - Lázadás
Legjobb animációs effektusok (élőszereplős filmben): Transformers 3.

Címkék

disney animation dij dreamworks dijszezon dijszezon 2011

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr294541441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Last 2012.02.05. 10:43:02

Nincs gond ezzel a listával (még akkor sem), ha nem szeretem a Rangot annyira. Az meg tényleg vicces, hogy Jennifer Yu Nelsont szinte senki sem ismeri. Volt az egyik magazin címlapján Angelina Jolieval karöltve, ezzel a szöveggel, hogy "Rendezőnők Hollywoodban". Csak az volt a baj, hogy a netes közönség is ezen törte a fejét, hogy ki az a nő ott Jolie mellett. Remélhetőleg most többen emlékeznek majd a nevére.

Ismeretlen_1068 2012.02.05. 10:53:56

Pont a napokban néztem újra a Kung Fu Panda 2-t, és ismét rácsodálkoztam, mennyire jól összerakott film (nem narratív szempontból, hanem látvány és akció tekintetében), szóval elismerésem, de a Rango tényleg megérdemli a főbb díjakat.

Ismeretlen_82723 2012.02.05. 11:14:44

2: Egyetértek. Én a Rangót is megnéztem újra pár napja, s csak erősödött bennem, hogy a szezon legjobbja animációs téren. Sőt, most még a forgatókönyvet, a sztorit is jobbnak éreztem, mint mikor először láttam. A fenti díjazottak pedig mind megérdemlik, kivéve a Riót, nekem az ellenszenves rajzfilm volt.

Locutus · http://locutus.sfblogs.net 2012.02.05. 12:24:54

Én egyedül a Tintin zenéjének sikerét nem értem: legalább háromszor veselkedtem már neki, de önmagában nem tudtam végighallgatni, pedig a film alatt működött. A Rango vagy a Panda 2 zenéje sokkal jobban sikerült.

kekec 2012.02.05. 14:00:04

4: Amíg csak töredékeket hallottam a Tintin zenéjéből, én sem voltam oda érte. De, amikor a film megnézése után végighallgattam a CD-t, már nagyon tetszett. Szóval én egyetértek ezzel a díjjal, Williams ismét remek muzsikát alkotott. (Plusz, Zimmer animációs munkáit valahogy manapság nem tudom kedvelni.)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása