aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: lockout (2012) Zalaba_Ferenc
2011. december 06. 07:44:29

Kategória: 3 komment

Luc Besson ezúttal Guy Pearce-et csalta el Európába, hátha megismételheti a Taken sikerét - ezúttal egy űrben játszódó akciófilmmel, bizony. Peter Stormare mint rosszfiú? That's so yesterday.

Címkék

trailer sci fi action luc besson guy pearce

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr804541143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scott 2011.12.06. 07:48:05

Én először azt hittem Brad Pittet ütlegelik a trailer elején. A hangja, a színészi játéka...

Ismeretlen_115179 2011.12.06. 17:51:16

Kurva nagy a törött cigis jelenet! Nekem annyi is elég lett volna ha 2 percig csak beszélnek és ütnek. :-) Az űrben játszódó jelenetek elég gyenguszul néztek ki. Maggie Grace-t a Taken-ben nagyon utáltam, remélem itt rendben lesz a csaj. Nem is értem, hogyan tudtak egy tini szerepet adni neki, úgy rohangált a filmben mint egy idióta, amiben ki is merült a tini lány eljátszása.

Ismeretlen_169693 2011.12.07. 11:38:59

DVD only. Vicces, de DVD only.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása