aeon flux

ready for the action now, danger boy?

díjszezon+trailer+poster: the artist (2011) Németh Barna
2011. május 15. 18:52:26

Kategória: 15 komment

Harvey Weinstein tudja, mitől döglik a légy. Amikor még emberfia nem tudott erről a filmről semmit, ő már bedöntötte a kaput, és felvásárolta a film jogait. Egy fekete-fehér, némafilm jogait, ami a húszas években játszódik, a némafilmek hanyatlásának idején.

3 NAPPAL KÉSŐBB

Bemutatják a kurta-furcsa francia, dialógusok nélküli, 4:3-as képaránnyal készült The Artist című vígjátékot. A közönség imádja, a kritikusok odáig vannak érte. Az Entertainment Weekly Oscart kiált. Néhányan fesztiváldíj(ak)ról pusmognak. És tényleg nem kockáztat sokat, aki arra fogad, hogy Harvey ezt szánja az egyik (a Vaslédi mellett) év végi nagy dobásának. Addig is itt van egy poszter és egy bemutató:

Címkék

trailer cannes poster weinstein black n white dijszezon 2012

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr964539703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_1068 2011.05.15. 19:16:09

Pont a napokban láttam Az illuzionista című animációs filmet: annak volt kellemesen régies hangulata (ami aztán egy idő után elengedte a kezem, de ez más tészta), és beugrott Steven Soderbergh fekete-fehér próbálkozása, a gyakorlatilag nézhetetlen The Good German, de ez a film már a trailer alapján is nyerő. Ahhoz viszont, hogy siker legyen, tényleg kellenek az Oscarok.

Ismeretlen_180758 2011.05.15. 19:22:04

Én Jean Dujardinnek már most megszavaznék mindenféle díjakat. Rohadt jól csinálja:) A kis hölgynek pedig a ruhafogasos jelenete kiváló.

Ismeretlen_87626 2011.05.15. 19:40:07

15 másodpercet láttam a trailer-ből, és lelőttem. Ennyiből eldöntöttem, hogy ezt látnom kell :)

Ismeretlen_1068 2011.05.15. 19:47:27

3: Jól csináltad, a trailer ugyanis kissé spoileres (mintha elmesélné a film nagyobbik felét).

Diego46 2011.05.15. 22:22:40

Jean Dujardin for prez!

tristram 2011.05.15. 23:48:08

Teljes képtelenségnek tartom, hogy egy ilyen film komoly tényező legyen az Oscaron. Nem mintha az számítana. Holnap egyébként The Tree of Life premier, rettenetesen kíváncsi vagyok milyen fogadtatásra talál (meg arra is, hogy magyar mozikba mikor kerül, egy Arany Pálma megkönnyítené a dolgot).

Ismeretlen_180758 2011.05.16. 00:14:12

6: Soha ne becsüld alá Harvey Weinsteint. Főleg úgy ne, hogy az akadémiai tagok szája íze szerint való filmet kínál nekik. És Harvey barátunk már bejelentette, hogy október végi-november eleji premiert gondolt ki ennek a filmnek. És ha ő akarja, akkor megcsinálja. Nehéz dolga nem lesz. A kritikusok majd életben tartják a filmet, utána meg elég lesz a színészeknek beadni, akik imádni fogják. Persze az is lehet, hogy Harvey barátunk addig talál magának más játékszert Velencében vagy Torontóban. De ha nem, akkor ez és a The Iron Lady lesz a két favoritja.

Nostro · http://tokeletrash.blogspot.com 2011.05.16. 00:22:56

Az Antenna is lényegében néma film volt, némafilmes korszakot idéző képi világgal, emellett meglehetősen látványos volt, de a filmet én személy szerint alig bírtam végignézni. Ami egyébként meg is lepett, mert klappolt sok minden. http://www.youtube.com/watch?v=LaeT9P9BZi8&feature=related A fenti trailer is nagyon szép, csak nehéz elképzelnem, hogy flottul működne 90 percben. Bár amennyi történést itt megmutattak...

Süti 2011.05.16. 09:04:23

3. pontosan ugyanígy tettem én is. azzal a különbséggel, hogy ennyi idő alatt döntöttem el, hogy egyáltalán nem érdekel :)

tristram 2011.05.16. 09:22:07

7: Weinsteint nem becsülöm le, számos érdemtelen film nyert már neki is köszönhetően, de ez túl egyedi az Oscarhoz. 1-2 jelölést el tudok képzelni, főleg színészi kategóriákban, de az hogy tényleg sláger legyen, azt nagyon nehezen. Majd elválik, a legfontosabb, hogy tényleg jó film legyen.

Ismeretlen_1068 2011.05.16. 09:22:33

6: Ne feledd, a Schindler listája is egy háromórás fekete-fehér film volt Spielberg rendezésében, akit odáig nem vettek komolyan a díjátadón (jelölései ellenére), de a téma és a promó ott is megtette a hatását.

Ismeretlen_1068 2011.05.16. 09:23:51

10: A téma elég univerzálisnak tűnik ahhoz, hogy a Weinstein féle nyomulós stratégia "ezt látni kell" élményt csináljon belőle.

Ismeretlen_87626 2011.05.16. 11:37:32

4, Akkor jó, bár alapvetően egy spoileresebb előzetes nálam nem rontja a filmélményt. A Basterds-nél pl. már majd kívülről fújtam a filmet, mire beültem rá, de úgy is imádtam :) Olyannyira, hogy premiernapon kétszer néztem meg, egyszer reggel egyedül (ünnep volt ugye:), meg egyszer haverékkal este... Nem kicsit vártam azt a filmet, igen :D /Másodjára egyébként sokkal jobb volt, mint elsőre, mert elsőre mindig a következő jelenetet vártam, mert tudtam, hogy még mi fog jönni :D/ OFF: Karib 4 kritika mikor kerül ki holnap? :)

sidek · http://sidek.blogspot.com 2011.05.16. 15:41:32

Ez néma film lesz? Ugye nem?!

biker 2011.05.18. 03:02:33

Bazz...már egy néma filmet is el kell mesélni a trailerben?:P Pedig az ötlet ütős. Remélem nem a kliséket fogják egymás után rakni, hanem a ff néma film lényegét: a színészek mimikája, mozgása adja a film lényegét. Ez az ami egy mai néző számára már kuriózum lehet az eyepopping 3D korában:)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása