aeon flux

ready for the action now, danger boy?

breaking news: tarantino elkészült az új forgatókönyvvel Németh Barna
2011. április 30. 07:45:12

Kategória: 31 komment

Emlékeztek rá, amikor három éve kijött ez?:

Nos, ma reggel twitteren napvilágot látott egy újabb, ugyanezzel a kézírással, ami többek között magyarázatot ad Franco Nero korábbi bejelentésére, mi szerint szerepelni fog a következő Tarantino moziban. Mindenesetre hivatalos bejelentés még nincs, csak a tovább mögött látható fotó...

Emlékeztek rá, amikor három éve kijött ez?:

Nos, ma reggel twitteren napvilágot látott egy újabb, ugyanezzel a kézírással, ami többek között magyarázatot ad Franco Nero korábbi bejelentésére, mi szerint szerepelni fog a következő Tarantino moziban. Mindenesetre hivatalos bejelentés még nincs, csak ez a fotó:

Címkék

western twitter tarantino pletykarovat

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr544539645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

clive 2011.04.30. 09:33:55

Spagetti westerneket felidézni próbáló amerikai western, főszerepben a western legenda Franco Neroval és esetleg még a cím is Django lesz(egy mondatban három western szó, mert szeretjük:))? Végre egy Tarantino film, amit várok :)

erahurka · http://dagonya.tumblr.vom 2011.04.30. 10:34:43

Végre egy új Tarantino film, amit megint várhatok :)

Ismeretlen_1068 2011.04.30. 11:08:21

Most őszintén, volt olyan Tarantino-film, amit ne vártunk volna? :)

Ismeretlen_1068 2011.04.30. 11:09:17

Úgy értem, még azok is kíváncsian ültek be a legújabb QT-rendezésre, akik fennhangon hirdették, hogy mennyire nem szeretik őt.

Melkor 2011.04.30. 11:27:06

Kíváncsian ültem be az igaz, de a Basterds minden idők egyik legrosszabb filmje, pedig előtte óriási Tarantino-fan voltam.

Ismeretlen_1068 2011.04.30. 11:56:12

Nálam a Death Proof-féle megbicsaklás után abszolút return to form. Könnyen lehet, hogy adott évben az volt az év legjobbja.

duwy 2011.04.30. 12:04:50

Ez nagyon jól hangzik. Bár a zseniális Death Proof után visszaesés volt a Basterds, így is megért egy 8/10-et, ennél viszont már nem lenne szabad lejjebb adnia. :)

Ismeretlen_1068 2011.04.30. 12:08:17

A "zseniális"-t és a "Death Proof"-ot most először hallom egy mondaton belül :D, de tőled azért nem ért annyira váratlanul. :)

Ismeretlen_180758 2011.04.30. 12:14:30

Megbicsaklásról a magam részéről nem beszélnék, a "legrosszabb" filmje is 7/10, ami szerintem a Jackie Brown. Annyira nem áll neki jól, ha adaptál, mert még ha lazán is, de akkor is meg van kötve a keze.

duwy 2011.04.30. 12:15:07

8: A legjobb Tarantino-film a Pulp Fiction mellett. Stuntman Mike az évtized egyik legcoolabb karaktere.

Ismeretlen_1068 2011.04.30. 12:16:48

9: No, azt pl. én nagyon szeretem. Mai napig a legfelnőttebb filmjének tartom - az egyik legszebb érett románccal, amely valaha beragyogta a filmvásznat (én kérek elnézést :).

Ismeretlen_1068 2011.04.30. 12:19:08

10: Mike cool arc, de mire feltűnik, túl kell esni vagy 45 percnyi primitív csajdumán idegesítő és tehetségtelen libák tolmácsolásában. Meg aztán az egész film hátba szúrta azt a koncepciót, hogy a grindhouse-filmek előtt állítson emléket.

Ismeretlen_180758 2011.04.30. 12:23:48

11: Én is szeretem, meg is néztem párszor. Csak szerintem az a legkevésbé "tarantinós". Ponyvaregény és Kutyaszorítóban - 10/10 Kill Bill I. és Halálbiztos - 9/10 Becstelen brigantyk és Kill Bill II - 8/10 Jackie Brown - 7/10

Ismeretlen_180758 2011.04.30. 12:26:25

12: Hú, ezzel nagyon nem értek egyet:) Szerintem Rodriguez szúrta hátba a koncepciót. Az ő filmje köszönőviszonyban nincs a '60-as, '70-es évek filmjeivel. Tarantinóé viszont majdnem olyan. Kegyetlen sok duma, szörnyen kevés cselekmény.

duwy 2011.04.30. 12:34:02

12: Hát, szerintem az a 45 perc QT forgatókönyvírói pályájának egyik csúcsa. De megint csak azt tudom mondani, hogy ízlések és pofonok. 13-14: Hoppá, még egy ember, aki jobbnak tartja a Death Proof-ot a Basterds-nél (és a Planet Terror-nál). Most már nyugodtan fogok aludni. :)

Ismeretlen_122737 2011.04.30. 14:13:29

Szerintem az Inglourious Basterds pedig az egyik legjobb filmje, én fel merem emelni a Ponyvaregény-Kutyaszorítóban kettős mellé. Nyilván tökre összehasonlíthatatlan (főleg a Kutyaszorítóbannal), de az irántuk érzett imádatom megegyező. A Basterds olyan szinten kiforrott, összerakott, megírt, szeretett, dédelgetett, hogy az elképesztő, annyira érezni rajta, hogy Tarantino ennél a filmjénél jobban már csak a gyerekeit szerethetné. Ráadásul a világ legjobb párbeszédei vannak benne... ha nem is tartalomra, de ritmusra, előadásra (színészek egytől egyik csillagos ötös fölé), az egész "setting", a díszletek, a ruhák, a német nyelv, a francia nyelv, Európa, Christoph Waltz, a többi német színész, illetve a történelem megmásítása... én kicsit félve ültem be rá, habár szerettem a Death Proofot, de nyilván érezhető egy kicsit gyengébb minőség rajta. Mégis úgy jöttem ki a Basterdsről, hogy itt valami történelmi pillanat tanúja voltam. Nálam 10/10.

kirijima 2011.04.30. 15:34:44

Ahány ember, annyi féle vélemény QT filmjeiről, egy-kettőt itt eléggé elkerekedett szemekkel olvastam. Nálam a Death Proof első fele az nagyon erős 8-as vagy 9-es, odáig semmi baj nincs, csak aztán megjelenik a második csajbanda, az ő picsogásuktól az arcomról kapartam le a bőrt. A végén az autósüldőzés megint zseniális, szóval nagyon felemás az összkép.

buckhurst 2011.04.30. 16:49:14

nálam is jóval előrébb van a death proof, mint a basterds. más filmeknél a hasonszőrű végeláthatatlan picsogástól feszengeni kezdek, a dp-ben pedig ez pláne teljesen művi, mindenkinek azonnal a legcoolabb válasz van a nyelvén, nonszensz az egész, de valamiért mégis működik. pedig én aztán szeretem a hibát keresni tarantinonál, mert nem egy szimpatikus faszi, de a death proof bizony telitalálat.

Ismeretlen_77710 2011.04.30. 17:06:59

Remélem ezt a filmjét is kapkodva fogják leforgatni. :) IB a tökéles példa rá, hogy Tarantino kevés idő alatt is képes mesterművet alkotni (természetesen több évig íródott forgatókönyvek alapján).

Süti 2011.04.30. 18:50:17

még mindig a kill bill vol. 1 a legjobb filmje :) uff!

Ismeretlen_1068 2011.04.30. 18:56:50

Annyira kapacitáljátok itt ezt a filmet (Death Proof), hogy a végén még kénytelen leszek újranézni. :)

Ismeretlen_62927 2011.04.30. 19:05:39

A Death Proof idegesítő és ostoba csajdumái miatt érdemes megnézni a filmet, mire betoppan Mike, már rá szinte el is várod, hogy rendbeszedje a lánykák világképét. :) A feléig nálam 10/10, a második csajgrupp viszont lehúzza 7/10-re.

Gameface 2011.04.30. 19:08:01

a jackie brown a kedvencem tőle. egyik legjobb romantikus film. kéz a kézben a mint a kámforral. (basterds blöe)

biker 2011.04.30. 23:22:01

Nekem tetszett a DP, de a Becstelen Brigantik után azt éreztem, hogy ez az amiért érdemes filmeket nézni. Az a fajta elegancia és mestermunka ami végig uralkodik a filmen, az egyszerűen zseniális. Én a filmet legalább olyan művészetnek tekintem mint a festészetet (ez nem mindenkinek nyilvánvaló sajnos) A Ponyvaregény és a Brigantik legalább olyan kicentizett mestermű, mint a Leonardo, vagy Manet munkái. A DP-ben szerintem nagyon el voltak találva a párbeszédek szokás szerint...csak kevesebb volt az ikonszerű, megjegyezhető QT-s szitu. Egyre emlékszek: boltban megszólal az egyik csaj telója és a Kill Bill fütyülős száma a csengőhang:)

biker 2011.04.30. 23:26:05

OFF Ha jól vettem le, akkor ti tudtok kampányolni filmbehozatal terén. Már lassan egy éve várok a THE TEMPEST c. filmre. Tudom, hogy eleinte csak fesztiválokon nyomatták, de azóta jó pár országban bemutatnák. Szerintem már csak az elég neves színészgárda miatt is bemutatható lenne itthon. Ráadásul még torrenten sincs fent sehol:P:)

Ismeretlen_1068 2011.05.01. 06:02:44

25: Ez egy Disney-film, de mivel állítólag nagyközönség számára kvázi fogyaszthatatlan és a kritika sem különösebben szerette, ezért az egeres cég nem nagyon forszírozza a bemutatót (még Amerikában sem). Könnyen lehet, hogy ebből a filmből torrentpremier lesz itthon.

clive 2011.05.01. 09:20:21

Nekem a Halálbiztos óriási csalódás volt. Elpuskázta. Nagyjából ennyi maradt meg a filmből és ez az én magánvéleményem (spoiler): Idegesítő hülye picsák 45 percig pofáznak a faszról meg a semmiről, majd jön Kurt Russell karaktere, akinél elkezd a film megtáltosodni, aminek a betetőzése a filmtörténet egyik legjobb karambol jelenete. Ez kitart még utána a seriff jelenetéig, aki a kórházban elemezgeti a történteket. Innentől menthető lenne a film és jó is lehetne. De nem. A film mondhatni visszacsúszik az elejére. Jön egy mégidegesítőbb hülye picsa brigád, ismét beszélgetnek a faszról meg a semmiről jó sokáig, majd a végén agyonverik a film legcoolabb karakterét, aki addigra bőgőmasinává változott (ezzel rombolva le a saját "imidzsét"). Nos szerintem ebből a filmből ezerszer többet ki lehetett volna hozni. Az expolation (vagy grindhouse) filmek lehettek bármennyire olcsók és/vagy rosszak, sose voltak unalmasak és általban televoltak szexxel és erőszakkal. Nos a Halálbiztos tele van üresjárattal, erőszak szintje meglehetősen alacsony (kb csak a karamboljelenet meg a végén az az idióta csajbunyó van)szex az kb nincs is csak elbeszélés szinjtén (hogy na most akkor leszoplak szöveggel). Nem kellett volna beharangozni, hogy grindhouse filmeket idéznek meg, mert ez szerintem köszönőviszonyban se volt azokkal, csak abban, hogy a két filmet egyszerre vetítették az álelőzetesekkel. Faster, pussycat! Kill, Kill!, Hitch Hike, Death Race 2000 meg hasonlók, azért igencsak mások voltak, de unalmas egyikse volt:)Szerintem jobban tették volna, ha nem 150-200 millió dollárból készítették volna a filmeket, hanem mondjuk 1-2 millióból és akkor a kreativitás lehet meghozta volna a gyümölcsét :) A Becstelen Brigantykat (ezt már írtam ezen a blogon) addig vártam, amikor még sok évvel ezelőtt úgy szóltak a hírek, hogy Tarantino megakarja nyerni, majd Stallonét, Schwarzeneggert, Madsent, Tim Rothot, hogy egy filmben játszanak. Ebből a gárdából végül nem lett semmi, bár valszeg jobb is, mert nekem a Becstelen brigantyk finoman szólva se jön be. Sok hibája van szerintem, amiket nem fejtek ki, eég az, hogy szerintem rossz film. Azok az apróságok, amik tetszenek nemtudjáka filmet helyrehozni. Ezt a Tarantino filmet tartom a legrosszabbnak, amit ő készített. De ízlések és pofonok hisz láthatóan sok embernek tetszik. Régen a Ponyvaregényt kedveltem én is a legjobban, de most már inkább a Kutyaszorítóban az, amit szerintem a legjobban összehozott (még akkor is, ha állítólag az egész egy ázsiai film koppintása)

kekec 2011.05.01. 09:28:16

Nekem Tarantino stílusa és világa sosem jött be, így aztán egyik filmje sem tetszett. Egészen a Brigantyk-ig. Azt nagyon élveztem, szóval számomra a Basterds az egyetlen valamirevaló Tarantino-mozi. Erre a westernre viszont kíváncsi leszek. Főként, hogy amúgy is westernrajongó vagyok.

Ismeretlen_180758 2011.05.01. 11:41:18

clive: Sosem voltak unalmasak? Roger Corman, aki azért jelen volt vagy 100 ilyen film születésénél egyetlen utasítást adott a rendezőknek (ezt gyakran hangoztatja): a film első 45 percében ne történjen semmi, mert addigra a közönség talán végez a dugással:) Ajánlom figyelmedbe bármelyik Drive-in Cult Classics gyűjteményt, az amazonon olcsón hozzájuk lehet jutni.

clive 2011.05.01. 14:16:55

limupei: Ez jó, erről a Corman dumáról még nem hallottam :)Amúgy igazad lehet hisz valszeg nem láttam elég ilyen filmet csak abból tudok kiindulni, amihez volt már szerencsém, azok pedig ha szarok is voltak nem tartalmaztak annyi üresjáratot, mint a Halálbiztos :).

clive 2011.05.03. 17:46:26

Mondjuk nagyon remélem, hogy a Django nevet Franco Nero fogja viselni, mert ha nem az kurva gázul fog kijönni szerintem.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása