aeon flux

ready for the action now, danger boy?

az első hivatalos képek a pirates 4-ből Zalaba_Ferenc
2010. december 09. 08:31:58

Kategória: 14 komment

Jack Sparrow-t és Barbossa kapitányt (Geoffrey Rush) II. György király felbérli, hogy találják meg az ifjúság forrását. A küldetésnek Feketeszakáll (Ian McShane) és lánya (Penelope Cruz), aki egyben Sparrow volt csaja, próbál keresztbe tenni. Bár Bruckheimer producer már jelezte, hogy a PIRATES 5. és 6. részét egy az egyben kívánja leforgatni, az írók szerint ez az epizód nem egy új trilógia kezdete, hanem önálló film. A trailer is befut hamarosan.

Jack Sparrow-t és Barbossa kapitányt (Geoffrey Rush) II. György király felbérli, hogy találják meg az ifjúság forrását. A küldetésnek Feketeszakáll (Ian McShane) és lánya (Penelope Cruz), aki egyben Sparrow volt csaja, próbál keresztbe tenni. Bár Bruckheimer producer már jelezte, hogy a PIRATES 5. és 6. részét egy az egyben kívánja leforgatni, az írók szerint ez az epizód nem egy új trilógia kezdete, hanem önálló film. A trailer is befut hamarosan.

Címkék

johnny depp penelope cruz jerry bruckheimer geoffrey rush sequel pirates of the caribbean adventure ian mcshane 3d cinema

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr54539058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_169693 2010.12.09. 11:28:48

Nemrég néztem újra a trilógiát (illetve a harmadik részhez most volt először szerencsém), nem voltam elragadtatva, mégis várom ezt a filmet; az ilyenre garantáltan jó beülni egy kis popcornnal. Én speciel teljesen máshogy látom a filmeket, mint a rajongók, nálam a második rész magasan veri a többit, de mivel az új filmben mellőzik a trilógia leggyengébb pontjait (Bloom & Knightley), eleve forral indul nálam.

Ismeretlen_1068 2010.12.09. 12:14:06

1: Nekem is az a kedvencem, mi több, az az egyetlen epizód a trilógiából, ami valamilyen szinten tetszik. Az első unalmas, a harmadik meg egyenesen borzalmas.

Ismeretlen_169693 2010.12.09. 12:22:22

Akkor bizony mindhárom részt illetően egyetértünk; az elsőnél kifejezetten nem értettem, hogy mire ez a nagy szerelem, Empire 5/5, és hasonlók. Szimpla kalandfilm ezeréves sablonokkal, egy, azaz 1 darab jó figurával, és fasza látvánnyal, de közben valóban halálosan unalmas helyenként. A harmadik meg, a maga 3 órájával kőkemény kihívás. (A Calypso jelenetnél erősen elgondolkodtam, hogy akkor én ezt itt és most befejeztem.)

SoZi 2010.12.09. 13:28:12

Nekem ebből BÁRMI jöhet, de hogy McShane és Cruz, ezt álmodni sem mertem volna. Elvakultságomtól eltekintve a calypso-s rész tényleg gáz.

Ismeretlen_9654 2010.12.09. 13:58:32

johnny depp kezd nagyon nem menő lenni.

NIN7 2010.12.09. 15:16:19

nálam az 1 a favorit. zseniális nézni, hogy a részeg kalóz elviszi az egész filmet a hátán.

Ismeretlen_1068 2010.12.09. 16:11:32

Mi is ez a Calypso?

Ismeretlen_169693 2010.12.09. 16:41:30

7 : Amikor a hajón a szimpatikus hölgy hirtelen 5 emeletes magasságokra tör.

ottóka 2010.12.09. 17:43:59

8.Na,az is egy teljesen felesleges jelenet volt ! A döglött 3.rész "történetéhez" semmit nem tett hozzá ! (ahogy Chow Yun-Fat figurája sem) Sajnos a trilógia utolsó két darabja rendesen elüzletiesedett. :( Hosszabbat,hangosabbat,látványosabbat! Szerintem ez jelszó az újabb rész(ek) forgatásán is ! Remélem ezúttal talán szólni is fognak valamiről !

Ismeretlen_1068 2010.12.09. 17:45:55

8: Ó, megvan! Valóban, óriási csalódást okozott a boszorkány mutatványa: azt vártam, hogy óriásként majd dobálja a hajókat ide meg oda, erre mi történt? Átváltozott ezer rákká, aztán felszívódott. Köszi, vazze. De még ennél is idegesítbb volt az, hogy mindkét oldalon felvonult több száz hajó, erre ebből hány küzdött meg egymással? Kemény kettő darab.

Ismeretlen_1068 2010.12.09. 17:52:17

9: Olvastam egy interjút Jerry Bruckheimerben, amelyben megkérdezték, milyen szellemben forgatja a következő PIRATES epizódot, mire csak annyit mondott: "a játékidő nem lehet több két óránál, a sztori nem nyúlhat tovább egyetlen filmnél". Helyes.

Ismeretlen_169693 2010.12.09. 19:06:47

9 : A második részt továbbra is védelmem alá veszem; az egy tökéletes popcorn film fasza fordulatokkal és jó cselekményszövéssel, de a harmadik részre tényleg teljesen igaz, amit írtál. Yun-Fat kapcsán; én azért vártam a harmadik részt, mert azt hittem, hogy miatta majd egy erős Távol-Keleti feeling lesz a filmen, gondoltam, milyen érdekes lenne már a kalózosdit ilyesmivel feldobni. Ühümm. :D 10 : Jogos, bár a végső csata nem volt rossz. (Voltak meredek pontjai, mint a hajók között liánozó kalózok, de nálam a végére kicsit javított az összképen.) 11 : Na, ennyit szerettem volna hallani. Lehet miattam tizenakárhány része, de ha nincsenek összefűzve, és egyenként 100-120 percesek, akkor sok dolgot nem tudnak benne elhibázni.

Ismeretlen_1068 2010.12.09. 21:14:06

Újabb képek a filmből: http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=72269 Ezeken már Feketeszakáll is felbukkan.

SoZi 2010.12.10. 01:20:47

13: Vajon miért lehetnek szőke tincsek a(z ezúttal fém) koponyán? Én mindig azt hittem, hogy az Jack feje. Talán vmi fordulatra akar utalni? Amúgy az egyik legjobb jelenet a sok közül, az a kis western-feeling, amikor a 3-ban a csata előtt felállnak egymással szemben azon a kis homokszigeten. A zene, a helyzet, a helyszín, minden ott van.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása