aeon flux

ready for the action now, danger boy?

game trailer: onlive bemutató Zalaba_Ferenc
2010. november 18. 19:08:34

Kategória: 15 komment

Ez lenne a jövő? Cloud gaming? Vélemény?

Címkék

pc pc game comin soon game preview game hir game trailer

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr904538967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_1068 2010.11.18. 19:24:04

Vajh hány megabites net kell egy ilyen futtatásához? Egyébként zseniális.

klaca 2010.11.18. 19:53:21

Az egy dolog (5MB-et írnak), de milyen teljesítményű gépmonstrum a háttérben?! Pár 10ezer játékosnál megnézném... És az ő oldalukon milyen net fogja kiszolgálni?

Ismeretlen_1068 2010.11.18. 20:19:17

2: Gondolom, hónapok óta megy a bétateszt, de biztos, hogy lesznek nagy lerohadások. Szerintem ezt ők sem bánnák. :)

Ismeretlen_62806 2010.11.18. 20:21:35

"fogja kiszolgálni"? "bétateszt?" az USA-ban június óta bárki számára elérhető a rendszer.

Ismeretlen_1068 2010.11.18. 20:30:43

Most nincs időm visszanézni, de a videóban mintha arról magyaráztak volna, hogy most lesz valami debütálás.

Ismeretlen_139112 2010.11.18. 22:08:45

Érdemes elolvasni ezt a cikket: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-vs-onlive-article?page=1 Az eddigi legkimerítőbb ismertető, leírás, mérések, jó minőségű képek és videók, elég jó képet alkothat ez alapján az ember. Röviden a hátrányai, szerintem, amiért engem nem is érdekel az egész: - késleltetés, 150-200ms simán lehet amit már a koca gamerek is megéreznek (egy 60fps sebességű Modern Warfare esetében ugyanez az érték 67ms) - eleve gyenge képminőség, mozgásban youtube-ot idéző randaság - az ígért szuperrészletes szupergyors helyett a legtöbb stuff kb. medium detail beállítással fut csak 1280x720-ban - egy órányi játék 2-3GB adatforgalmat generál, aki sokat jáccik az szinte biztosan lekorlátozásra, vagy ráfizetésre ítéltetik - a játékok nem lesznek a tieid, még teljes áron is csak pár évre garantálják őket, bérelni meg nem lehet - csak PC-s és konzolról átírt stuffok vannak, mivel az egész rendszer konkurál a MS és a Sony dolgaival, ezért szerintem később se nagyon lesz se God of War, se Halo Ja és ma már 50 rugó alatt van egy X360, ami szebb is, gyorsabb is, kényelmesebb is, meg rengeteg olcsó játék van az elmúlt 5 évből, meg lehet haverokkal seftelni; ha meg PS3-at veszel akkor még blurayt is lehet nézni rajta, és még vagy 2 évig ezek lesznek a játékfejlesztők alap platformjai, és nem a PC.

Ismeretlen_1068 2010.11.19. 07:10:21

A késleltetés valóban problémát okozhat, de egy casual gamer (szerintem ez nekik van kitalálva) számára sem a felbontás, sem a játékok fizikális birtoklása, sem pedig az exkluzív címek hiánya nem okoz különösebb nagy felhördülést, a tengerentúlon meg nem hinném, hogy még élnének az adatforgalom-függő korlátozás barbár szokásaival. :)

Ismeretlen_139112 2010.11.19. 09:36:14

Pedig de, sőt... a sávszélesség arányában még erősebbek is a korlátok, mint itthon. Ugyanaz az elv, ha mindenki egyszerre akarná igénybe venni a teljes névleges sávszélességet, akkor senkinek se jutna - ezért a limitekkel érik el, hogy bármely pillanatban mindig alacsony legyen az össz terhelés. A felbontást csak azért írtam, mert ezt egy izom gamer PC megvásárlásának alternatívájaként hirdették meg, aztán lassan egy notebook is simán hozza az elérhető részletességet. Szívás :) A szénné tömörített kép meg szerintem mindenkit zavarni fog, tényleg érdemes megnézni a belinkelt cikk képeit és videóit...

Ismeretlen_1068 2010.11.19. 12:17:56

8: És biztos vagy benne, hogy ez ekkora adatforgalommal jár majd? Nekem úgy tűnik, itt alig van szó többről némi videostreamről.

Ismeretlen_139112 2010.11.19. 16:35:30

Átlag 2-3GB per óra a mért átlag, számolj kicsit utána, hogy heti 10 óra játék máris 100 giga, és ebben a többi netezés, youtube-ozás még nincs is benne. Nekem pl. a Mass Effect 2 két végigjátszása valami 200 giga adatforgalom lett volna - egyetlen játékra, egy hónap alatt. Azt így hirtelen nem tudom, hogy mekkorák szoktak lenni a havi limitek, de itthonról legutóbbról valami 20GB rémlik? Meg a nagyobb baj az hogy, a szolgáltatók infrastruktúrája egyszerűen nincs ekkora terhelésre méretezve, főleg ha egyszerre sokan akarják így használni az elérésüket. Hmm, rövid google után Chello akkor mondja hogy sok, ha 3 hónapban egymás után átlag 300 gigát tolsz. És ugye nálunk a csomagok erős torrentezésre vannak szabva ;) asszem kint ennél sokkal erősebb a limit, meg ott az is számít hogy sokkal nagyobb százalékban használja a lakosság (nálunk talán 20%-nak van otthoni előfizetése?)

porter 2010.11.19. 16:59:59

inkább logikus lépés, mint zseniális. mellesleg árakról lehet tudni valamit? sztem min. 40%-al kevesebbnek kéne lennie mint a dobozos változatnak. torrent kizárva? :))

Ismeretlen_139112 2010.11.19. 19:16:09

A játékok árképzése elég abszurd, időtől függ hogy mennyi ideig lehet a tiéd. Teljes ($50-60) áron is csak valami 2-3 évet garantálnak, ami azért kicsit elvetemült megközelítés.

porter 2010.11.19. 20:40:59

12. akkor egyék is meg... mellesleg pár napja, csak úgy elszállt a upc az este, játék közben. áh, tiszta sor. megértettem. beraktam egy BD-t. és ha az is csak neten lenne? nekiálhattam volna olvasni? :)

Ismeretlen_139112 2010.11.19. 21:46:18

Én is fázok minden ilyentől... Munkahelyemen minden céges doksi google docs alapon van már egy ideje, jó móka, de azért annak is vannak bajai. Egy szimpla doc file vagy táblázat esetében! Tudják ki fogja rájuk bízni teljesen a mindenét...

batboy 2010.11.21. 10:38:00

"mivel az egész rendszer konkurál a MS és a Sony dolgaival, ezért szerintem később se nagyon lesz se God of War, se Halo." erre ne vegyél mérget. a technológiának még valóban tökéletesednie és optimalizálódnia kell, ami néhány évet biztosan igénybe vesz majd. tehát a a jelenlegi X360 vagy PS3 porfogóra még nem jelent veszélyt, ám utána már okosnak kell lenniük...és a filmforgalmazóknak is.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása