aeon flux

ready for the action now, danger boy?

gyalogkakukk a mozikban Zalaba_Ferenc
2010. augusztus 03. 08:17:48

Kategória: 7 komment

A Bolondos Dallamok (Looney Tunes) nagysebességű sztárja - és az a másik, amely soha, de soha nem tudja őt elkapni - hamarosan visszatér a mozikba, méghozzá 3D-ben. A Warner megújult formában (CGI-kiszerelésben), de változatlan elánnal küldi hadba Gyalogkakukkot és az őt üldöző Prérifarkast, méghozzá a közeljövőben bemutatandó három 3D-s filmjük kísérőfilmjeként. A három, egyenként háromperces kisfilm a Kutyák és macskák - A rusnya macska bosszúja 3D (hazai bemutató augusztus 5.), Az őrzők legendája 3D (hazai bemutató: október 7.), és a Maci Laci 3D (hazai bemutató: 2011. január) filmek előtt kerül levetítésre digitális 3D és hagyományos 35mm-es kópiáról.A kérdés már csak az, hogy vajh a Warner ezzel megerőszakolja-e saját örökségét? A kérdés megválaszolásában segíthet ez a rövidke jelenet:

Címkék

animation looney tunes short movie 3d cinema

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr404538475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_9654 2010.08.03. 09:09:19

furcsa, de nem. oké, jobb lenne az oldschool szerint, de egyáltalán nem olyan gáz, mint mondjuk a hupikék törpikék vagy a maci laci.

hamsy 2010.08.03. 09:10:01

szerintem ez jó! legalábbis a 3D-s karaktereken látszik, hogy nem rajzoltak, de nem is olyan elfuserált a kinézetük mint amilyenek lehetnének.

pimp 2010.08.03. 10:15:24

ezt a rajzfilmet mindig is utáltam:S ki nem állhattam a gyalogkakukk önelégült képét, és minden részben azt vártam, hogy na, talán most kitekeri a prérifarkas a nyakát:(

Melllvar 2010.08.03. 10:21:26

tavasszal voltam a Warner stúdióban és már emlegették ezeket a filmeket. A ráció az volt, hogy egyre gyakrabban megesik, hogy amikor rákérdeznek a kölyköknél, hogy tudják-e ki az a Bugs Bunny azok csak a szemüket meresztik. Ezért a stúdió szerint muszáj rewampolni az örökséget. Én csak azt nem értem, hogy ha én a kilencvenes években élveztem a harmincas/negyvenes/ötvenes években készült filmjeiket, akkor a kortárs kissurmóknak ez miért lenne olyan nehéz? Bezzegamiidőnkben...

Ismeretlen_1068 2010.08.03. 13:09:42

4: Már miért ne élveznék? Zsé bátyjának három lurkója (4, 6, 7 évesek) szinte csüngenek a tévén, ha Looney Tunes vagy Tom & Jerry amortizálja le egymást. Amúgy nekem bejött egy a fél perc, csak egy hangyányit több a 3D-s "gimmick" a kelleténél.

Melllvar 2010.08.03. 14:03:57

költői kérdés volt, hisz átlagos kölyök voltam :) ergo nem vágom itt a céges stratégiát. merthogy a költségekről is beszéltek, és ott csak erősen pislogtam, hogy bizony egy független film büdzséjébe fog kerülni egy ilyen kis szösszenet.

Ismeretlen_139112 2010.08.03. 18:52:00

Hagyományos rajzolt animációs filmet csinálni még mindig munkaigényesebb, és ami még fontosabb, szinte lehetetlen belőle érdemi 3D változatot csinálni. Jellegéből adódik, hogy csak papírkivágás-fílinget tudnak produkálni a karaktereknél, a háttérhez meg már egyébként is egyre elterjedtebb volt a CG eddig is. Viszont ha CG, akkor viszonylag triviális a 3D változat, amelynek jegyára meg 30-40% bónuszt tartalmaz...

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása