aeon flux

ready for the action now, danger boy?

kész a sziget teljes programja Zalaba_Ferenc
2010. június 23. 19:06:16

Kategória: 12 komment

Íme a program. Az már hetekkel ezelőtt is biztosnak tűnt, hogy hosszú idő után most először nem lesz heti jegyem, arra viszont nem gondoltam volna, hogy nagy valószínűség szerint csak egy napra nézek ki - azon a napon viszont szét kell(ene) szakadni. Muse és Fear Factory (és Yeasayer) egyszerre. Sőt, Monster Magnet és Kasabian egyszerre...

Címkék

sziget fesztival muse sziget 2010 fesztival 2010

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr434538275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ty 2010.06.23. 22:40:00

akkor vasárnap találkozunk. én is csak, akkor megyek ki. sok-sok év után heti jegy nélkül... muse új album fasza, fear factory új album rakás szar. és mindkettőt már láttam. nyert az előbbi. monster magnet meg nem is kérdés :-)

Ismeretlen_1068 2010.06.23. 22:48:41

És utána maradunk Deadmau5-ra, mi? :D

ty 2010.06.23. 23:14:19

utána már mindegy, h mire maradunk... :-D

hesgotcancer · http://hesgotcancer.blog.hu 2010.06.23. 23:46:57

Maiden, Hives, Bad Religion, Bodom, Fear Factory, Danko Jones, GWAR. Számomra ezek, és egyetemistaként a féláras hetijegy 23e-ért bejátszott. Csak eltérő (jobb:D) zenei ízlés kell, és nagyon is jó lesz ez. A Muse legutóbbi albuma meg rakás sz*r. A 2002-es fellépésüket megnéztem volna sokkal szívesebben, a mostanit talán ki is hagyom.

Ismeretlen_1068 2010.06.23. 23:53:42

Maiden és Bodom, mint jó ízlés? GWAR? GWAR???

Ismeretlen_62806 2010.06.24. 01:40:46

a tavalyi muse lemez pedig kis híján remekmű, de ha ebbe az irányba mennek tovább, akkor a következő korszakalkotó lehet.

Ismeretlen_129996 2010.06.24. 02:25:33

már volt legalább két korszakalkotó lemezük. a bodom és a gwar meg tényleg gáz, tehetségtelen sörfesztivál-metal, és egy humortalan poénzenekar, egyetemistaként meg már ezekre nincs ott mentségként a gimi sem.

hesgotcancer · http://hesgotcancer.blog.hu 2010.06.24. 03:04:39

Inkább nem mennék bele vérremenő védekezésbe. Maident felesleges is lenne védeni, megteszik helyettem elegen, ha nem is feltétlen ezen az oldalon. Az oké, ha valakinek nem jönnek be, de ne hülyéskedjünk már, az általatok annyira imádott Metallicánál ezerszer jobbak még most is, és nem is huszonegynéhány éve volt utoljára értékelhető albumuk. GWAR-t nem is védeném egy pillanatra se mert valóban nevetségesen szarok, csak gondoltam megemlítem őket, mert nekem az "olyan szar, hogy jó nézni" kategória. Bodomot meg csak az első három albumukig lennék hajlandó mindenáron védeni, azóta nagyon gyengék - bár tehetségtelennek még sose hallottam nevezve őket. És én maradok a régi Muse-nál de ez is mindegy, ízlések és pofonok.

Ismeretlen_1068 2010.06.24. 09:26:45

8: Szeretem a Metallicát mindazzal együtt, hogy öregek, nem zúznak már annyira, voltak fasz dolgaik, Lars egy köcsög és 20 éve nem írtak igazán jó dalt, továbbá a Muse korábbi dolgait én is jobban értékelem, no de nem én kezdtem íz ízlésvitát, csak gondoltam, felveszem a kesztyűt. :) Ajánlom magam, meg a GWAR koncert első sorát.

anita 2010.06.24. 13:34:37

HÁ-Á! :D Azt ugye nem kell mondanom, hogy én melyik napra vettem jegyet?! :) Éljenek a Marslakók! :)

Ismeretlen_1068 2010.06.24. 14:01:48

Tényleg, még hasonlítanak is: http://www.youtube.com/watch?v=CDzjyENTbZw

hesgotcancer · http://hesgotcancer.blog.hu 2010.06.24. 15:58:22

Én sem akartam ám ízlésvitát kezdeni (mi értelme van egyáltalán annak? meddő és teljesen felesleges lenne), sőt, alapvetően azt hittem átjön majd, hogy abszolút viccből és ironikusan mondtam h az én ízlésem jobb. Nem jobb, csak más, és lehet éppen otthonosabban mozgok bizonyos műfajokban. Azért tettem zárójelbe és biggyesztettem oda egy smiley-t - csak már rég elvesztették a funkciójukat ezek az emoticonok..

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása