aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: never let me go (2010) Zalaba_Ferenc
2010. június 16. 00:00:10

Kategória: 5 komment

Keira Knightley? Carey Mulligan? Sally Hawkins? A THE REMAINS OF THE DAY szerzőjének agyba-főbe dicsért regénye? Danny Boyle egyik kedvenc forgatókönyvírója? A ONE HOUR PHOTO rendezője? Azt hiszem, ki is pipálhatjuk a következő Oscar-szezon egyik frontlovasát.

Címkék

trailer keira knightley drama sally hawkins carey mulligan eurocinema

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr964538242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

duwy 2010.06.16. 10:33:57

A trailer alapján ez is felkerült az egyre terebélyesedő várólistámra, bár vannak kétségeim. Ami pozitívum: Carey Mulligan előtt fényes karrier áll, itt is jónak tűnik; Andrew Garfield a Boy-A-ban nagyot alakított, szóval rá is kíváncsi vagyok; A Remains of the Day-t imádom és Alex Garland is letett már egy-két jó forgatókönyvet az asztalra. Ami negatívum: A One Hour Photo szerintem közepes volt; Keira Knightley-t egyáltalán nem tartom jó színésznőnek. A Pride and Prejudice-ban még tűrhető volt, a Duchess-ben viszont szörnyen túljátszotta a szerepét; Sally Hawkins-nak már a feje is idegesít, a Happy-Go-Lucky-t nem bírtam végignézni.

Ismeretlen_84013 2010.06.16. 12:24:42

1: A One Hour Photo szerintem erős film, a többiről viszont én is hasonló véleménnyel vagyok.

Ismeretlen_1068 2010.06.16. 16:13:10

Sally Hawkins zseniális volt a HAPPY-GO-LUCKY-ban (persze, nem csodálom, ha valaki besokkalt tőle :), Keira viszont szerintem se nagy szám és egyr einkább hasonlít egy csontvázra, de ettől még "Oscar-jelölt színésznő" a drága. :) Ja, a ONE HOUR PHOTO zseniális - de csak másodszorra érett be.

duwy 2010.06.16. 16:44:44

Az az igazság, hogy a One Hour Photo-t évekkel ezelőtt láttam és akkoriban Robin Williams játékán kívül más nem ragadott meg benne. A jó kritikákat látva (rotten: 81%) lehet, hogy újra kellene néznem.

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2010.06.18. 23:25:48

vajon marcelo zarvos zenéje nélkül is hatásos volna ez a trailer?

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása