aeon flux

ready for the action now, danger boy?

kritika: prince of persia - the sands of time (2010) Zalaba_Ferenc
2010. május 19. 23:55:00

Kategória: 51 komment

Nem, bármennyire reméltem, hogy ezúttal végre megtörik, de az átok továbbra is él: Hollywoodnak még mindig nem sikerült jó játékadaptációt összeütnie - talán, mert rossz helyen keresgél? A Prince of Persiát nem a kidolgozott karakterekért és nem is a csavaros történetéért szerettük, hanem azért, mert csak annyira volt nehéz, hogy ne hagyjon nyugodni, annyira viszont elég nehéz volt, hogy mennyei nyugalom töltsön el, ha legyűrted.

Ettől függetlenül egy film rendelkezhet megoldásokat igénylő kihívásokkal, de ez sajnos nem olyan. Egy nyári blockbusternek ugyanakkor azt sem lehet felhánytorgatni, ha a "dőlj hátra és élvezd" jelmondatot követi, eme produkció esetében viszont csak az egyik érvényesül: dőlj hátra, ugyanis kiadós hosszúságú filmet kapsz a pénzedért (valahol két óra környékén), ahhoz viszont, hogy élvezd, vagy olyan fiatalnak kell lenned, hogy még anyád nyomja ki rajtad a pattanásokat, vagy pedig elképesztően kisigényűnek.

Nem, bármennyire reméltem, hogy ezúttal végre megtörik, de az átok továbbra is él: Hollywoodnak még mindig nem sikerült jó játékadaptációt összeütnie - talán, mert rossz helyen keresgél? A Prince of Persiát nem a kidolgozott karakterekért és nem is a csavaros történetéért szerettük, hanem azért, mert csak annyira volt nehéz, hogy ne hagyjon nyugodni, annyira viszont elég nehéz volt, hogy mennyei nyugalom töltsön el, ha legyűrted.

Ettől függetlenül egy film rendelkezhet megoldásokat igénylő kihívásokkal, de ez sajnos nem olyan. Egy nyári blockbusternek ugyanakkor azt sem lehet felhánytorgatni, ha a "dőlj hátra és élvezd" jelmondatot követi, eme produkció esetében viszont csak az egyik érvényesül: dőlj hátra, ugyanis kiadós hosszúságú filmet kapsz a pénzedért (valahol két óra környékén), ahhoz viszont, hogy élvezd, vagy olyan fiatalnak kell lenned, hogy még anyád nyomja ki rajtad a pattanásokat, vagy pedig elképesztően kisigényűnek.

Jerry Bruckheimer egyszer már csinált világszenzációt egy hullámvasút filmre adaptálásából, de a PIRATES OF THE CARIBBEAN sikeréhez jókora löketet adott Johnny Depp utánozhatatlanul egyéni figurája , a PRINCE OF PERSIA-t viszont egyedül Jake Gyllenhallnak kell elcipelnie a hátán, és az egykori Donnie Darko hiába gyúrta dömperré magát, hiába szexizik hosszú, ám a mostoha időjárás ellenére töredezettségmentes hajkoronájával, annyira illik egy megaprodukció origójába, mint teszem azt, Woody Allen. Szegény srác többnyire kaszkadőr nélkül parádézik a kontinensméretű akadálypályán és rendre grimaszol meg beszólogat (leginkább partnerének, a de-szívesen-lekevernék-neki-két-sallert-de-azért-megvigasztalnám-utána Gemma Artertonnak, aki akkor is felesel, amikor épp nincs is mire). Szóval Jake odateszi magát, de mindezt patikamérlegen adagolt kimódoltsággal teszi, nehogy véletlenül akár egy pillanatra is beleélhesd magad a kalandba.

A film jó ideje dobozban van (eredetileg tavaly nyáron akarták bemutatni), és olvasatom alapján csupán a speciális effektusokra gyúrtak rá, pedig jó lett volna, ha a sztorit is megbikázzák, amelyben csak úgy hemzsegnek a közhelyes fordulatok (csak nem az lesz a főgonosz, akinek még egy átlagos moziba járó is tudja a nevét?) és figurák (Alfred Molina a nagyszájú, pénzéhes és testes arab szerepében "vicceskedik"), no meg a következetlenségek (az időt visszatekerő tőr már a második használat során felrúgja az elsőnél gondosan lefektetett szabályokat), a vérszegény poénokról és futószalagon tilitolizott drámácskákról nem is beszélve.

Az még a kisebbik baj lenne, hogy a történet is és a karakterek is alibik, melyek egy-egy látványos akciójelenethez vezetnek, csak hogy eme akciójelenetek is annyira laposak és unalmasak, hogy tulajdonképpen ők is csupán alibik ahhoz, hogy ezt a szürke, fűrészpor ízű valamit nagy nyári blockbusterként aposztrofálják. A részemről: majd ha hó esik Perzsiában*.

*És már meg is van az ötlet a folytatáshoz.

Címkék

kritika fantasy 4csillagos jake gyllenhaal prince of persia adventure gemma arterton game adaptation

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr614538072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Melllvar 2010.05.19. 00:49:26

úúúú. és mire mutat a plusz csillag a végén? vagy hozzáadhatjuk az értékeléshez?

Ismeretlen_63220 2010.05.19. 01:56:36

Mitől jó egy játék-adaptáció? Nincs történet, amit át lehetne ültetni, maximum smink-jelmez-díszlet fronton adhat útmutatást az adaptáció tárgya. Maradt az, hogy legyen jó, mint film. Namost szerintem a Tomb Raider ezt a mércét megugorja. Ezzel is magamra maradok? ;)

Aang · http://aeonflux.freeblog.hu/archives/2010/05/19/kritika_prince_of_persia_-_the_sands_of_time_2010/ 2010.05.19. 02:32:32

Tomb Raider 1 Silent hill 1, szerintem ezek elég jók lettek, vagy ezzel csak én vagyok így?

Ismeretlen_139112 2010.05.19. 03:26:41

Vannak azért játékok baromi jó sztorikkal és karakterekkel, még manapság is. Inkább az szokott lenni a gond, hogy a játékok többsége alaposan merít mindenféle filmekből és könyvekből (a népszerű Halo pl. az Aliensből, Thingből) - és az adaptáció után ezek az elemek még egyértelműbb és unalmasabb klisékként és kétdimenziós figurákként köszönnek vissza a vászonról. Ráadásul a játéknak több ideje van foglalkozni ezekkel az elemekkel, és így az elsőre sablonos cselekményt és karaktereket is érdemi tartalommal lehet megtölteni, jobban hozzá tudnak nőni a játékoshoz; aki meg az interaktív jelleg, a közvetlen befolyásolás miatt még erősebb érzelmi kötődéseket tud kialakítani. De ennek ellenére lehetne a játékok érdemeire koncentrálni, a meglévő és ismert történeteket is profin tálalni (lásd Avatar), vagy a jól bejáratott karakterekre valami érdekeset írni. Tényleg érthetetlen, hogy ez miért nem sikerül...

Ismeretlen_1068 2010.05.19. 06:30:53

1: Valamire, amit lefelejtettem, de azóta már pótoltam, kérlek. :)

Ismeretlen_1068 2010.05.19. 06:52:35

4: Így van, a játékadaptációk rákfenéje az, hogy az adaptációk alapja is már egy adaptáció, ennek ellenére a játékvilág tele van jó ötletekkel, melyek megvalósításra várnak - pl. HALF LIFE, BIOSHOCK, GOD OF WAR... Csak az a baj, hogy ezekkel nehéz biztosra menni, és ez az, amitől Hollywood fél. De majd az UNCHARTED... (vagy nem :).

Ismeretlen_1068 2010.05.19. 06:54:31

2: Bár nem voltam soha Jolie-groupie, de aláírom, hogy a tökös/bögyös csaj talán megütötte a nézhető szintet, de a buta sztori, a kémia hiánya és a Mátrix-majmoló, vacak akciójelenetek miatt épp hogy...

Ismeretlen_1068 2010.05.19. 06:55:50

3: A SILENT HILL szerintem pocsék. http://aeonflux.freeblog.hu/archives/2006/05/02/1505895/

dr.Fünke 2010.05.19. 09:27:04

Az a baj, hogy ami egy játékban szenzációsnak és egyedinek hat, az filmen nem fog müködni, lásd Metal Gear. Az Uncharted pedig szigorúan a sztorit nézve az Elveszett Ereklyék Fosztogatóinak szintje, onnan csak a többi paramétere emeli ki, ami a filmben nem lesz benne.

dudee 2010.05.19. 09:41:53

Na és a God of War? Tudom- tudom, volt a titánok harca, meg jön az Immortals. Görög "mitológia" overdose lenne.

Ismeretlen_104405 2010.05.19. 09:53:30

Nekem a Tomb Raiderek tetszettek, pedig akkor még nem voltam Jolie-gruppie, és a játékot is csak felületesen ismertem. Középszerű, de még bőven tűrhető, nézhető, és tökéletesen szórakoztató filmeket kaptunk, és plusz pont, hogy a hatásukra kezdtem el játszani ezzel a fantasztikus sorozattal. :) Egy igazán jó játéknak hangulata és sajátos világa van, na, ezeket kellene megragadni és egy ÚJ történettel felturbózni. Arra tényleg semmi szükség, hogy egy semmitmondó alibisztorira építsenek egy filmet, jobb lenne, ha a forgatókönyvírók elrugaszkodnának az alaptól.

nosferatue 2010.05.19. 10:12:19

A Silent Hill szerintem sem volt jó, viszont a játék bizonyos elemeit nagyon jól át tudta ültetni. Jó lenne, ha eljutnánk végre, oda, hogy nem csak bizonyos elemeket ragadnak ki egy-egy filmesíthető játékból, majd rámondják, hogy há' ilyen vót, csináltunk valami hasonlót.

Ismeretlen_129996 2010.05.19. 10:55:33

majd szóljatok, ha jön a nolf film, addig ezek nem igazán érdekelnek. bár arra azért felkaptam a fejem, hogy elvileg a the last express-ből (egyik kedvenc kalandjátékom, mechner-munka) is film készül.

Ismeretlen_82723 2010.05.19. 11:01:05

Aki akarja látni ma ingyér, eredjen a PestiEst Facebook-oldalára és legyen gyors kommentelő. http://www.facebook.com/PestiEst

Ismeretlen_84013 2010.05.19. 11:13:59

14: Köszi az infót. ;)

Locutus · http://locutus.sfblogs.net 2010.05.19. 11:18:58

Azért az Uwe Boll-filmeknél jobb? Nem mintha meg akarnám nézni; ez a Gyllenhaal-gyerek egyszerűen nem való blockbusterbe, már a Holnaputánból is kilógott. Bezzeg Donnie Darkoként...

Ismeretlen_82723 2010.05.19. 11:44:08

Az én vélemény az, hogy a játék-beütés a filmen csak akkor érződik, mikor az alkotók ezt kifejezetten akarták (tök fölösleges belassítások meg ilyenek), nem ezzel van a baj, hanem hogy nagyon tipikus ez a film. Mert Disney. Nyilván nem vállalnak be olyasmit, amitől kicsit is eredeti lenne, holott A Karib-tenger kalózai esetében ez igencsak bejött. Itt minden úgy történik, ahogy azt gondolod, mindenki az, akinek látszik, s mikor valami érdekes irányba vonulna a dolog, rövidesen visszaáll illogikus húzásokkal (ehhez általában a tőrnek meg a homoknak van köze). Van egy nagy jóslat a tőrrel kapcsolatban, azt pl. totálisan elfelejtik a film végére, és így tovább. A látvány valóban unalmas, szokásos, leginkább Gemma szolgáltatja a néznivalót, de egy idő után a hozzá társuló szerep elrontja az összképét. Mégis azt mondom, lehet élvezni (főleg azután, hogy itt most megmondták neked a frankót: ez rossz film), a többségnek tetszeni fog, mert azért bőven belepasszol a nyári látványfilmek sorába. De minden megvan benne, ami bosszantó egy blockbusterben. Személy szerint gyenge közepesnek ítélem. (5/10)

porter 2010.05.19. 11:57:38

14. aki vidéki az. meg.

Dilibogyo 2010.05.19. 12:03:28

És a Super Mario Bros. az smafu? ... :P Örülnék egy World of Goo vagy egy Day of the tentacle-animációs filmnek. Bár az előbbinél inkább amolyan Minuscule-típusú sorozatot tudnék elképzelni.

skaven 2010.05.19. 12:17:19

negy pontnal szerintem is jobb azert. teny, hogy en sem voltam annyira elszallva tole, de a tobbieknek tetszett, hangulattol fuggoen hat pont korulire mondanam, ha az ember tisztaban van azzal, hogy kb. mit fog kapni a filmtol.

Ismeretlen_1068 2010.05.19. 12:43:50

9: Az UNCHARTED sztorija valóban nem túl erős (főeg mikor bejönnek azok a bizonyos izék), karakterek, párbeszédek és akciójelenetek kidolgozottságát tekintve viszont rendesen odavernek sok hollywoodi kalandfilmnek. Történetesen az INDY 4 nyomába sem érhet egyik epizódnak sem.

Ismeretlen_1068 2010.05.19. 12:46:06

11: Az első rész még csak-csak, de a második már gyakorta merészkedett Uwe Boll-i mélységekbe. Legalábbis emlékeim szerint, ugyanis csak egyszer láttam, akkor is sokszor nem néztem oda a szörnyülködéstől. :)

Ismeretlen_1068 2010.05.19. 12:50:14

17, 20: Én is mindig azt mondom, hogy a dolgokat helyükön kell kezelni, de ez nem jelenti azt, hogy elnézőnek kell lenni egy éveken keresztül toldozott-foldozott, 200 millió dollárból készült szuperprodukcióval szemben, mikor olyan dolgokon bukik el, melyek egy szórakoztató film alapjait jelentik.

dr.Fünke 2010.05.19. 13:38:49

22: Egyetértek, ezt értettem többi paraméter alatt.

Aang · http://aeonflux.freeblog.hu/archives/2010/05/19/kritika_prince_of_persia_-_the_sands_of_time_2010/#comments 2010.05.19. 15:01:28

8. A silent hill nekem azért tetszett mert rengeteg dolgot tökéletesen át tudtak illeszteni a filmbe, effektíven néha olyan érzésem volt mintha a játékot nézném! Persze lehetett volna jobb és több is a film, de ezek miatt nekem eléggé bejött.

Ismeretlen_1068 2010.05.19. 15:20:17

25: Nekem pont az a bajom vele, hogy olyan, mintha azt nézném, hogy valaki játszik egy játékkal. "Most menj ide, vedd fel ezt, ezzel nyisd ki azt, majd vedd fel azt, azzal pedig nyisd ki amazt..." Ez már alapból unalmas. Ugyanakkor a nagy adagban nyakamba zúdított CGI-effektusokat (gondolok itt a tucatjával özönlő lángoló babaizékre a 17. percben) meg nem tartom félelmetesnek.

Józsi 2010.05.19. 18:52:14

Hát nem igazán örülök ennek az előzetes kritikának, remélem azért nem lesz olyan rossz, mint ahogy írtad. Még egy Splinter cell film nagyon hiányozna, ott ha jó kezekbe kerülne a project biztos tuti lenne a siker!

Ismeretlen_141758 2010.05.19. 20:15:42

27: Mindig ez a nóta, minden a néző által nagyon várt és favorizált dologgal kapcsolatban... "Csak kerüljön jó kezekbe és nem lesz hiba!" Dehogynem, mindig ott a sansz, hogy sz@r lesz bármekkora név is kotorjon a háttérben. Amúgy a kritikával nem feltétlenül értek egyet: én magam nagyon kellemesen szórakoztam a film alatt, bár szilárd tény, hogy vannak hibái és nem lesz a PoP rajongók legjobban megbecsült steelbook DVD-je a polcon, de attól még egy közepes kukoricával és egy nagy kólával simán 6/10 a film. Hangsúlyozom: nálam! (Én is végigjátszottam a trilógiát és nekem is szúrta kicsit a szememet imitt-amott egy-két dolog, de ez van, ezt lehet szeretni vagy sem.)

Ismeretlen_1068 2010.05.19. 21:21:24

Én magam nem vagyok PoP-rajongó (a legelsővel és a legutolsóval játszottam, ez utóbbival nem is sokat, mert nem igazán tetszett), de ha egy rajongó is azt mondja, hogy kólával elmegy, akkor a laikus átlag túl sok jóra tényleg ne számítson. :)

Karaj 2010.05.19. 21:34:32

"ha egy rajongó is azt mondja, hogy kólával elmegy, akkor a laikus átlag túl sok jóra tényleg ne számítson" Ezzel nem értek egyet. Egy rajongónak elvárásai vannak, és ha teszem azt a hercegnek nem szakálla van, hanem bajusza, már azért is puffog. Képregény filmeknél is állandóan olvasom az elégedetlenkedést a rajongóktól, hogy miért így, miért úgy, miközben a laikust az ominózus jelenetek nem zavarhatják, hiszen nem is ismeri az eredetit.

Ismeretlen_1068 2010.05.19. 21:37:54

30: Igen, ha egy rajongónak valami nem tetszik, akkor kígyót és békát kiált, ellenkező esetben az egekig magasztalja. Ilyenkor mindig az ALIEN VS PREDATOR ugrik be: micsoda vitaforradalom volt annak kapcsán. :) Szóval ha egy film a rajongónak kólával elmegy, akkor az a film semmilyen érzelmi hatással nem bír. Szerintem ez a legrosszabb.

feri · http://mozisblog.blogspot.com 2010.05.19. 22:30:37

Nehéz elképzelni, hogy a Titánok harcánál is rosszabb. Mondjuk ott meg a pozitív kritikákon lepődtem meg nagyon. (A 6 csillagos élmény az nekem pozitív) :)

Ismeretlen_139112 2010.05.19. 22:40:47

HALF-LIFE: ez jól összerakott kalandfilm lehetne, csak a nulláról kéne főhőst kitalálni. Esetleg egyedi módon lehetne szinte teljesen végig kussban, de akkor csak művészfilmként érvényesülhetne. Plusz ennek is a jelentős része Aliens meg hasonló nyúlás... Bár a folytatás viszont kifejezetten ötletes fordulatot hozott. GOD OF WAR: ennek se érdemi sztorija, se értelme, meg a Titánok harca és a 300 se nagyon lett maradandó, ráadásul Kratosban semmi szimpatikus nincs, belezős filmként meg a maradék nézettséget is bukná. BIOSHOCK: kicsit talán túl intellektuális. Átlag nézőnek meg semmi vonzó nincs a víz alatti art deco környezetben, őszintén szólva engem a játék ilyen mértékű sikere is meglepett. Persze szinte mindegyikre igaz, hogy jó forgatókönyvíróval és rendezővel lehetne belőle ütős film, csak valahogy mindenki sajnálja a licenszdíjakon felüli plusz pénzt erre a részletkérdésre...

Ismeretlen_1068 2010.05.19. 23:18:47

Nesztek, játékadaptáció: http://www.slashfilm.com/2010/05/19/movie-deal-for-heavy-rain/

Ismeretlen_1068 2010.05.19. 23:22:23

33: Ha a HALF-LIFE lekövetné a játék sztoriját, akkor igazi hasítás lehetne belőle. Amúgy a lelki szemeim előtt egy tizenkét részes HBO-mini lebeg Paul Greengrass producerkedése mellett. :) GoW: Kratosban az a jó, hogy igazi antihős... no meg az, hogy (SPOILER!) egytől-egyig lemészárolja az olimposziakat. :) Nem lenne túl okos film, de merész lehetne, az biztos. BioShock: Ez valóban marginális darab, de szinte üvölt a vászonért, annyira filmszerű a világa.

henryjones 2010.05.20. 00:30:19

azért nem készülnek jó játékadaptációk, mert minden játék buta. játszani buta dolog. egy életképes felnőtt ember nem játszik, hanem csajozik/pasizik, dolgozik/keresi a kurva sok pénzt és/vagy olvas(nem ponyvát, persze). aki nem ilyen, az húzza fel magát egy fára. mondom ezt úgy, hogy se csajom, se munkám, még olvasni sem tudok (bal kézben a ruhaszárító kötél...)

henryjones 2010.05.20. 01:13:31

komolyra fordítva a szót, elég nehéz egy átlagnál jobb játék max. fél oldalas sztoriját szép kövér forgatókönyvvé dagasztani. ez kábé olyan, mintha íróként 2-3 jó ötletet kéne megrendelésre megerőszakolnod, nem lehetetlen küldetés, de nagy eséllyel lesz izzadtságszagú vajaskenyér a vége, pont úgy, ahogy ez lenni szokott. tehetséges emberek kellenek hozzá (írtátok is), és az hogy, ezeket igazán érdekelje a rájuk bízott meló. mellesleg az általam látott adaptációknak nem sok közük volt azok eredetijéhez, bár igen gyér tapasztalatom van ilyen téren. kimaredtam valamiből?

Ismeretlen_84013 2010.05.20. 01:48:30

Nincs új a nap alatt. Jerry Bruckheimerék elővettek egy újabb számítógépes játékot, felütötték a közhelyszótárat, belepumpáltak marha sok pénzt és útjára bocsátottak egy újabb franchise-t. A siker természetesen garantált, a lehető legnagyobb nézőközönség megszólítása érdekében sajnos ismét elég gyengén kalibrálták be a minőség-mércét és a történet helyett inkább a látványra gyúrtak, ami a 150 millió dolláros költségvetés ellenére piszkosul műanyag lett. Premier plánban harapnak a CGI-kígyók, nagyon fúj a CGI-homokvihar, Jake Gyllenhaal ügyesen kerülgeti a CGI-nyilakat, a gyorsítások és lassítások tengerében mégis elsüllyed a látványhajó. Semmi baj, ugyanis jól kidolgozott karakterekkel és épkézláb történettel még mindig lehetett volna belőle kellemes kikapcsolódás. Ja, lehetett volna. Ahhoz viszont nem elég egy armageddonról diskuráló hercegnő és a testvéri köteléket szimbolizáló kard, mert ez még mindig csak a bugyuta és a röhejes között ingadozik, Alfred Molina karakterén kívül gyakorlatilag senki sem kapott vállalható dialógusokat (a borzalmas szinkron ráadásul erre még rátesz egy lapáttal). A mozi kizárólag akkor működik, ha a herceg tetőkön ugrál, kardozik vagy falat mászik, de ez sokkal inkább a játék készítőinek érdeme, mintsem a filmeseké. Gemma Arterton mutatós és a zene sem rossz, a pozitívumok kb. ki is merülnek ennyiben. A vérlázító befejezés már csak hab a tortán. 3/10

dr.Fünke 2010.05.20. 10:23:16

34: A Heavy Rain pont attól volt jó, a szerplők meghalhatnak, nem garantált a Happy End(nekem 2ből 2szer nagyon sötét vége lett), ezek nem hiszem hogy egy filmben is így maradnának. Akkor pedig csak egy thriller lesz a sok közül.

Ismeretlen_1068 2010.05.20. 10:25:52

39: Interaktív filmként kellene megcsinálni. Ha a +d kipukkad (most már én is úgy vélem, hogy egyszer ki fog), akkor ez lehetne a következő "gimmick". Micsoda lincselések lennének a moziban. :)

anita 2010.05.20. 13:13:23

Na, jó, innen egy mondat elég volt.. Nem engedem, hogy elvegyétek a kedvem.. :) A kérdés csak az, hogy kitart-e 110 percig a 2 perces trailer hatása.. =Nyálcsorgatás.. Leszarom a történet milyen gagyesz..

Ismeretlen_104405 2010.05.20. 17:28:28

A Baldur's Gate-et és a többi Forgotten Realms-cuccot leginkább rajzfilmsorozatként tudnám elképzelni. A Mass Effectekből viszont jöhetne film is, sorozat is. Nagy kár, hogy az Indiana Jones and the Fate of Atlantisnak esélye sem volt vászonra kerülni... :-)

Ismeretlen_1068 2010.05.20. 17:52:55

42: Frank Darabont szkriptje nem az Atlantisz körül forgott véletlenül? Vagy már keverem?

Ismeretlen_139112 2010.05.20. 23:19:10

Mass Effect jogokat asszem Avi Arad (Marvel) vette meg... a Bioware meg aktívan pártolja a terjeszkedést más formátumokba, ha már nem csinálhattak belőle Star Trek RPG-t vagy mit akartak eredetileg. Könyvek és képregények persze eddig is voltak sok játékból, de egy film/sorozat odavágna rendesen, van bőven téma és konfliktus abban a világban is.

Ismeretlen_1068 2010.05.21. 08:55:40

No, az IRON MAN 2 és a ROBIN HOOD egyaránt jobban nyitott Budapesten, mint ez a film. Kár érte?

Ismeretlen_82723 2010.05.21. 10:13:14

Azé' várjuk még meg az Arénát is. Pl. az IMAX-et. Azzal legalább Robin le lesz nyomva. :)

Ismeretlen_129996 2010.05.21. 11:44:25

ez valami borzalmas volt, azt hittem, hogy a teremben csak nekünk nem tetszett, de a végjátéknál már olyan volt a hangulat, hogy SPOILER a főhassassin zuhanásánál és sziklába ütközésénél mindenki felröhögött. de legalább gemma gyönyörű volt.

anita 2010.05.22. 22:58:55

:) Kitartott! He-he! 110 percig is kitartott! Csak az a nagy népvándorlás meg a hajhúzogatós pasas ne lett volna ott a moziban, aki miatt lemaradtam a legjobb jelenetről.. WÁÁ!

Ismeretlen_1068 2010.05.23. 08:29:20

Hajhúzogatós pasas??

kekec 2010.05.23. 10:55:10

Érdekes, nekem tetszett a film, pedig erre számítottam a legkevésbé. nem is különösebben érdekelt, meg aztán nálam azok a filmek, amik számítógépes játékból készülnek, már eleve hátránnyal indulnak. Ennek ellenére remekül szórakoztam: egy mozgalmas, eseménydús, amolyan régimódi klasszikus kalandfilm-ízű élményt kaptam. Szerencsére nem a filmtrükkökre épült a történet, mint sok más hasonló film esetében, hanem a kalandokra. Nem egy tízpontos film, de számomra maradandóbb élményt nyújtott, mint a Robin Hood, a szörnyűséges Vasember 2.-ről már nem is beszélve. Egy erős 7 pontot megér.

anita 2010.05.23. 17:23:04

49: Westendben volt és 8-as előadás, tehát sok ember.. Sok ember, aki átjáróháznak nézte a termet.. Még háromnegyed 9-kor is jöttek be többen, direkt megnéztem az órámat! Jó, onnantól befelé már nem, akkor elkezdtek kifelé vonulni.. a hajhúzogatós pasas ki is be is, ahogy kell.. Belekapaszkodott a székembe/hajamba.. Visszafelé ugyanez, de akkor már figyeltem, így sikeresen lemaradtam a hőn áhított cupp-cupp jelenetről.. hogy a franc vinné el a hajhúzogatós pasast, de főleg a Disney-t a 3 másodperces csók-limitjével.. XD Apropó! Jake leengedett már, vagy esetleg láthatjuk még hasonló szerepben? /Mondjuk egy olyan filmben, amibe még egy diszkrét szexjelenet is belefér../ Ha így folytatja még a végén a nevét is megtanulom leírni.. XD 50: Szörnyűséges? A Vasember 2?! Jujj, nekem az is nagyon tetszett. /Jó hetem volt, 3-ból 3 film tetszett a moziban./

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása